Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 01:01

Urona447 schreef:
Ik heb zelf een kleine maar heb een ontzettende hekel aan onopgevoede kinderen. Vandaag werd de klant voor mij bij de kruidvat aangesproken of ze het snoep wat zoonlief in zijn mond had ook afgerekend moest worden. Die had blijkbaar even een graai in de snoepbak daar gedaan. Kon ik erg waarderen dat er door de caissière wat van gezegd werd.

Gewoon direct moeders een kilo extra snoep laten afrekenen aan de kassa. Dan leren ze wel hun kinderen beter in de gaten te houden en op te treden tegen het jat gedrag van het kind. :)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:00

Varekaj schreef:
Aan diegene met brulapen als buren: nooit aan gedacht om een keer keihard te schreeuwen "God hier. Hou je waffel en doe wat je moeder zegt"? Of een man zich voorstellen als Sint?

Dan moet de moeder er wel iets van zeggen wil dat helpen. Mijn buuf zegt heel verontwaardigd 'ja maar het zijn kínderen', als de glazen in de kast tegen elkaar aan rinkelen :/

Bah dat van die snoepbakken. Ik heb geleerd als kind dat ik daar nooit iets uit mag pakken want dat is stelen. En het komt toch zo vaak voor dat kinderen met hun vieze kleffe kwijlhandjes in die bakken graaien, ik koop daarom eigenlijk nooit snoep uit de bakken bij de kruidvat oid.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 13:29

Als klein kind was ik erg gehoorzaam, maar als puber heb ik best vaak in de Jamin stiekem snoepjes gejat uit de schepbakken O:)

petraaken

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 14:17

Nooit gedaan. Niet als kind en niet als puber.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 15:16

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 15:53

Ik ben in het nieuwe huis van vrienden aan het klussen. Hij is bezig en zij regelt alles met de kinderen. Kwamen ze net langs, ik heb ze niet gezien want ik was aan het schilderen op zolder, maar wel gehoord. "Niks aanraken! Nee, niks aanraken! X WAT ZEI IK NOU" <jengelend jongste kind X wordt naar beneden gesleept> "Maar ik wilde eraan voelen!! " *jank*

Echt, wat een terror :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:26

Ik heb genoeg gezien voor vandaag :')

Afbeelding

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:39

Neeeeeee, doen mensen dat?!?!?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:43

Praktijkvoorbeeld van dat menig vrouw tijdens het baren ook haar hersens mee uitpoept.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:45

Niet alleen het kind dat lastigvalt met stom gestaar, maar ook moeders erbij met stom gelul.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 14:50

Het lijkt gewoon niet door te dringen dat niet alle vrouwen kinderen leuk vinden. Het blijft gewoon een must om als vrouw een kind uit te poepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 15:10

Oh kom op :') Waar bemoeid dat mens zich mee? Ik heb het ook wel eens gehad toen ik ergens aan het wachten was en er een kind tegen mij begon te praten, maar ik kon er absoluut niks van maken dus ik zei niks terug. Begon de moeder met 'Ja ik denk niet dat die mevrouw tegen jou wil praten, ze doet een beetje boos he?' Sorry hoor maar ik kon het gewoon echt niet verstaan wat dat kind zei, moet ik dan maar onzin terug gaan praten? := Laat mij maar lekker gewoon wachten en bemoei je er niet mee.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 15:23

Zo had ik zoiets 2 jaar geleden. We waren bij mijn ex-schoonmoeder onze kerstcadeautjes aan het uit pakken. 1 van haar kleinkinderen gaf alle cadeautjes aan iedereen. Prima!
Alle cadeautje voor het ongeboren kind van mijn ex-schoonzusje mocht hij openmaken, ook prima.
Tot ik mijn laatste cadeau kreeg. Was best aan aardig groot ding. Ging hij eventjes het papier er ongevraagds mee helpen afhalen >;) . Laat ik het zo zeggen, ik ben gek op cadeautjes, vooral verpakt. Daar maak je me nog steeds blij mee, heerlijk om dat papier eraf te mogen scheuren.
Dus ik zeg tegen dat jong: Hé dat is mij cadeautje, dat wil ik zelf open maken. Niet boos, gewoon op een nette, lieve manier. Had geen zin in een huilend kind.
Nou toen had ik het gedaan, met zo'n zeikzeurstemmetje meteen met een verontwaardigd hoofd naar zijn moeder.
Zijn moeder dan ook meteen: Ach nou dat is ook niet lief van je tante.
Nee ik ben ook niet lief tegen verwend zeikjong, wat net alle cadeautjes van zijn nieuwe nichtje open heeft mogen maken. Je blijft gewoon van mijn spullen af als ik je daar geen toestemming voor heb gegeven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 19:05

Ben ik dan de enige die zou zeggen 'yeah, would you mind putting a leash on that thing?!' Gewoon voor de reactie te zien. }:)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 19:24

Zet een pedagogisch stemmetje op en zeg " tante vindt dat kindertjes het verschil tussen mijn en dijn moeten leren".

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 00:00

enamorada schreef:
Ik heb genoeg gezien voor vandaag :')

[ [url=m/5k1bJa.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn antwoord zou waarschijnlijk zijn :
Ja? En? Dus?

Doei.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:19

O mijn hemel.
Zit vandaag een erg leuk filmpje te kijken op de Efteling Facebookpagina, van hoe het er 57 jaar geleden uit zag. (Alleen het sprookjesbos, een speeltuin, wat natuur met wandelpaden en een zwembad.) In het bijschrift: "De entree was toen 1 gulden"

Nou daar moet heel kort pittig Nederland natuurlijk weer over vallen, dat het allemaal zo duur is tegenwoordig, en dat madam met haar arme kindjes een maand krom moet liggen voor een dagje Efteling met haar kinderen. (Niet gaan is natuurlijk geen optie.)
Kijk ik vind die kaartjes ook enorm duur, maarja, zoveel attracties, personeel, natuur om te onderhouden... Dat kost gewoon geld. Je hoeft niet elke week te gaan, neem dan de kortingsacties mee en maak er een volle dag van. Maar nee, er zijn serieus mensen die suggereren dat de Efteling best wel eens een actie zou mogen doen waarbij heel 2018(!!) de entree weer zoals vroeger wordt!!! 8)7
Dan heb je ten eerste echt 0 idee van hoe een bedrijf werkt, ten tweede denk ik dat je dan letterlijk niet meer kunt lopen van de hoeveelheid mensen. Maar hè, "dan hebben de minder bedeelde kinderen ook eens een kans om naar de Efteling te gaan". Juist ja. :')
Onbegrijpelijk blijft het, dat mensen die geen cent te makken hebben vrolijk toch gaan fokken, want alles komt je toch wel aangewaaid als je kinderen hebt, ofzo. Want de mensen die echt aan lagerwal zijn geraakt vanuit een goede baan zijn over het algemeen niet degenen die openbaar vragen om gratis dingen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:31

Vind ik sowieso een hele beschamende Nederlandse instelling. Heb nu in verschillende landen gewoond en nergens zijn zulke karige zeikers als in NL. Vooral dat gebedel onder van die weggeefacties ook. - Of laatst ook in een topic hier was iemand aan het klagen over dat ze €0.50 meer moest betalen. 50 cent!!!! Krijg ik echt plaatsvervangende schaamte van.

En ja Efteling is prijzig. Maar je hoeft er inderdaad niet elke week heen. In mijn hele kindertijd misschien 2 keer geweest en ik ben er echt niet minder van geworden hoor. :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:37

Ja wij gingen ook maar eens in de 3 jaar ofzo, niet omdat het te duur was want we konden het op zich wel lijden maar mijn ouders vonden het gewoon niet nodig om vaker te gaan :o We gingen ook nog eens naar Walibi of naar een ander pretpark, maar maximaal 1 per jaar (en dan ging ik nog een keer op schoolreis). Dat overleef je heus als kind :o

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:49

Mijn ouders wonen in Groningen, dus de Efteling was ook niet echt om de hoek. Gingen vaak naar Slagharen en dat vond ik net zo leuk!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 07:49

Ben als kind nooit in een pretpark geweest :')

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:05

fleurtjeuh schreef:
Ben als kind nooit in een pretpark geweest :')

Ook niet met schoolreisjes?

Ik hield (en houd) er ook niet van. Efteling ben ik tot nu toe maar 1 keer geweest.
Ik houd niet van achtbanen en andere 'wilde' attracties. En dan blijft er verder weinig over.
Nu ik volwassen ben zonder kinderwens vind ik dat er teveel kids rond lopen op zulke plaatsen. :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:07

Ik ben bevoorrecht om in de woonplaats van de Efteling te wonen en heb dus een abbonement

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:59

Ik ben met mijn ouders maar 1 keer naar de efteling geweest en 1 keer naar de dierentuin.
Met school kreeg je in mijn tijd die luxe reisjes niet. En eigenlijk beter ook, ouders die het niet kunnen betalen zijn zo niet elke keer de sjaak.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:08

Wij hadden vroeger ook niet veel geld. We konden prima rondkomen maar uitjes etc zaten er niet in.

Op zondag gingen we wandelen door het bos of vliegtuigen kijken op Schiphol. Was hartstikke leuk!!

Efteling vind ik niet eens leuk haha. Walibi wel :)