[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 12:08

MAC heeft/had ook een hele fijne bruine. Die heb ik hier wel liggen, kun je hem testen als je hier bent :j

Over MAC gesproken, heeft iemand de nieuwe MAC Girls al gezien/getest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 12:13

Ik heb alleen een plaatje gezien, maar ze trekken mij niet.
Zo'n ruim palette en dan de shadows op zo'n rare manier in het palette plaatsen... gaan mijn haren recht van overeind staan...
:+

En ik vind de kleurselectie ook niet heel spannend heel eerlijk gezegd.

Berdien

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 12:16

Ik vond het ook wat weinig waar voor je geld. Hoewel ik de kleurcombinaties op zich nog niet zo gek vind.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:06

JONGENS! Becca staat online bij Douglas *\o/* https://www.douglas.nl/BECCA/index_b5430.html
Het is allemaal nog niet leverbaar zie ik alleen.

Vind het wel een mooie look Suus, maar begrijp je frustratie. Ik heb volgens mij geen één look die precies zo op de foto staat zoals ik 'm in de spiegel zie _O-

Mijn favo mascara is op dit moment de Troublemaker van Urban Decay <3 hij stempelt bij mij tot nu toe het minste van alle mascara's die ik geprobeerd heb, en vind het effect van deze mascara echt prachtig.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:47

Douglas had geen enkele awarte eyeliner meer te koop ...

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:53

Bourjois heeft een mooie kleur bruine mascara voor als je wat meer budget zoekt :j

Heel mooie look Suus, deze kleuren staan je echt goed :) ik ben heel benieuwd hoe een echt koele kleur jou staat

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:51

Toch maar is een highlighter gaab toevoegen dan. Mijn CP heeft gezelschap nodig. <<)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 22:01

Echt koel vind ik niet mooi.. bij mezelf dan.. kan t wel n keer doen hoor

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 10:26

Ah Becca bij Douglas, leuk!

Vandaag heb ik Velvet Teddy op, moet er elke keer even aan wennen. Als ik hem op de badkamer op doe lijkt het nl net een soort concealer voor mijn lippen, echt lelijk :') Maar met daglicht vind ik hem dan weer wel echt mooi staan. Heel irritant!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 11:14

Ik weet het ook nooit zo goed met VT maar bij mij is hij gewoon roze :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 11:29

Bij mij aardig beige/lichtbruin, maar met daglicht ietsje naar roze en met kunstlicht lijkt hij geliger.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 11:32

Nu willen we wel een foto natuurlijk :))

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 11:36

DIe nieuwe KVD kleuren omg, van Farm Sanctuary. Iemand een goede kleurdupe van Hilda? :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 11:51

Fenrir schreef:
Nu willen we wel een foto natuurlijk :))

Gelijk even foto's gaan maken, maar mijn badkamer thuis heeft duidelijk ander licht dan die hier op toilet :+ Halogeen versus tl :))
Dus nu even in de kantoortuin met TL vs daglicht. Komt eraan ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 11:57

Afbeelding
Velvet Teddy dus met daglicht en kunstlicht.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 12:33

Ze hebben bij BeautyBay nu 30% korting op een aantal oogschaduwpalettes van Morphe, Violet Voss en Coloured Raine!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 14:56

Woow wat een verschil Djil! Bij mij is Velvet Teddy echt best oranje, draag hem nooit!

Mooie ooglook suus. Ik ken je probleem
Ik heb nu de Heat palette van Urban decay op maar de foto laat het zien als bruin := terwijl het echt wel behoorlijk oranje tinten zijn

Afbeelding
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 15:07

Dit licht op kantoor is alsnog geler dan thuis dus ik zie er helemaal wat verkleurd uit :'), thuislicht is witter maar maakt Velvet Teddy alsnog erg flets. Maar daardoor grijp ik toch eerder naar Retro en Verve.

Heat is mooi! Hij staat je goed Elke :)
Ik heb vandaag een combi van Naked 1 en 3 op, maar hele neutrale kleuren..
Met Heat moet ik echt nog aan het experimenteren.

Edit: met blush enzo loop ik er dus ook tegenaan dat het op de badkamer super subtiel lijkt en dan met daglicht het, vooral blush dus, veel duidelijker zichtbaar is (zoals die look die ik laatst had) := Echt eens op zoek naar beter licht. Iemand tips?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 17:07

Wat een mooie looks weer allemaal dames! <3 zo leuk om te zien hoe iedereen d'r eigen 'comfortzone' heeft wat betreft kleurtjes een looks, heel herkenbaar :D al probeer ik mezelf laatste tijd uit te dagen om daar een beetje buiten te gaan.

Jodie ik vind alle 3 de liquids eigenlijk wel wat hebben bij je! De paarse maakt idd wat grauw maar het misstaat je imo niet :j

En melanie0906 wat hebben jouw lippen toch een mooie vorm zeg :j leuke kleurtjes heb je ook steeds.

Mooi die Heat Elke <3 komt idd wat bruinig over op de foto maar goed, foto's willen idd nooit zo meewerken ivm hoe het er in real life uitziet :')

Djilna wat maakt het licht bij jou een groot verschil zeg :oo velvet teddy staat je super, in daglicht :D
En heel herkenbaar van dat licht ook. Is ook de reden dat ik me niet meer opmaak in m'n badkamerhoekje maar gewoon op een stoel voor het raam. Niet ontzettend handig maar geeft wel stukken beter resultaat.

Mijn Juvia's collectie is spontaan uitgebreid:
Afbeelding
Had the Nubian en Saharan al eerder en de rest al wekenlang in m'n mandje op bb. Toen afgelopen weekend die 30% korting en kon ik me niet meer inhouden, scheelde dik 50€ :o
Op de foto komt het niet echt tot z'n recht maar het valt me reuze mee hoeveel 'dubbele' kleuren etc erin zitten, daar was ik wel een beetje bang voor nav youtube.
Nu nog even uitproberen welke kleurtjes ik het meest fijn en werkbaar vind, afhankelijk daarvan gaat er misschien ook weer wat weg.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:25

Memories, dan moet er wel daglicht zijn. Ik sta momenteel in het donker op 8-)

Mooie collectie zeg! Zo heerlijk kleurrijk :)

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:40

Oh oliebol ja, daar is het natuurlijk weer de tijd van het jaar voor :=

Het komt niet vaak voor dat ik me echt in het donker moet opmaken maar dan ga ik aan m'n bureau zitten, daar kan ik m'n daglichtlamp neerzetten en daar lukt het prima mee :j Wat voor verlichting heb je in huis?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:48

Ik wil als mijn ramen en kozijnen vervangen worden daarna mijn slaapkamer ook iets anders inrichten en een makeuptafel maken bij het raam en met zo'n spiegel met ledlampjes. Heb er laatst 1 via Wish gekocht en moet die eens gaan testen.

Nu halogeenspots in de badkamer of te geel licht in de rest vh huis. Badkamer gaat op zich prima nu ik weet dat als iets daar subtiel is het in werkelijkheid goed zal zijn, maar kleurencombinaties met oogschaduw vallen soms beroerder uit :')
Of het is minder goed geblend dan ik dacht..

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:53

Oei ja halogeen en geel licht is dan inderdaad funest := LED/daglichtlamp of gewoon daglicht blijft imo het beste, maar die moet je dan wel maar net hebben. Snel die nieuwe lamp testen dan maar :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:52

@Jodie: Ik vind Nathan echt heel erg mooi! Het is dat ik weiger van JS te kopen, maar zou die best willen hebben!

Djilna schreef:
Ik heb laatste tijd weinig volledige looks gemaakt, maar vanmorgen had ik weer eens zin. :)

Simpele look ivm kantoor, maar beetje passend bij mijn trui. Mis zelf vooral de eyeliner. Had het wat meer afgemaakt denk ik.

Oogschaduws van Colourpop, rest is MAC. Foundation Studio fix, Peachtwist blush, Soft&Gentle msf en Amorous lipstick.
Foto is wat donker en koel licht, maar geeft aardig idee.
[ [url=m/LcLJ7P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk lipkleurtje! Valt me wel op dat, volgens mij, je foundation wat te donker voor je is. Of het moet door het licht komen!

@Drunksheep: Offdays zegt ze. Ziet er prima uit. Ik vind al je 'extremere' looks heel mooi en het laat duidelijk je skills zien, maar dit vind ik eigenlijk veel mooier voor een overdag look. Je hebt een prachtig gezichtje.

@Suus: Ik zie inderdaad niet veel verschil met je normale kleurkeuzes. Het roze komt niet echt naar voren op de foto. Jammer, ben wel nieuwsgierig!

@Djilna: Zo kun je meteen zien hoe lastig het soms is om je look op foto vast te leggen. Kleuren komen vaak toch afwijkend op de plaat dan dat het er in het echt uitziet.

@Elke: Mooi hoor! Ik zie er wel oranje in, maar idd niet heel fel, maar kan het me wel inbeelden :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:10

Eline de foundation zeker niet te donker, maar mijn poeder misschien wel. En daar dus niet het beste licht ;)

Lastige met mijn gezicht is dat mijn hals sowieso een stuk lichter is en daarnaast veel roodheid heeft. Ik had de foundation heel dun aangebracht en daardoor zie je oa nog dat mijn kin rood is.
In de winkel uitgebreid getest en foundation ligt precies tussen mijn gezicht en hals in. Maar misschien had ik de poeder wel alsnog een tint lichter moeten pakken.
Want ik zie wat je bedoelt hoor! Dat heb ik dus al heel snel -O-