Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Ja captive is een tikkie zachterCaptive draag ik met een bijpassende liner van Kiko en Amourous maak ik warmer met Absolutly it.
[ Afbeelding ]
Ik vond het echt wel waard om ze beide aan te schaffen
F_Orumster schreef:Bij de onderlip valt t niet zo op, maar de bovenlip vind ik erg spannend. Ik ga binnenkort voor lippenstiftadvies (nude en mlbb uitzoeken) bij een mac counter langs en vraag of ze het voor me willen doen, zodat ik het kan leren.
_Friemel schreef:F_Orumster schreef:Bij de onderlip valt t niet zo op, maar de bovenlip vind ik erg spannend. Ik ga binnenkort voor lippenstiftadvies (nude en mlbb uitzoeken) bij een mac counter langs en vraag of ze het voor me willen doen, zodat ik het kan leren.
Lipliner! Of lipstick rondom eerst met een penseel aanbrengen alsof het een lijn is en daarna invullenzonder lipliner ben ik hopeloos verloren, helemaal met donkere kleuren
![]()
Gewoon oefenen en als tip, lipstick niet aanbrengen met je mond open maar met een hele brede glimlach maar wel je lippen op elkaar( snap je hem nog?) anders ga je te ver naar binnen en zit het zo op je tanden
Djilna schreef:Nou ik heb ook VivaGlam MC2, maar ik vind zonder geprobeerd te hebben een oranjegetinte een risicoDe ene is de andere niet. Aan de andere kant heeft DnT wel gelijk dat wij vaak wel dezelfde lipsticks kunnen hebben. Dus ik ga gewoon proberen
Ik mag er van mezelf 2..
DWensink schreef:Dames. Help.
Is dit een leuke set om mee te beginnen?
https://m.douglas.nl/douglas/Make-up-Ac ... 80906.html
F_Orumster schreef:Cupidoboog, dat was m! Bedankt voor de tip! Ja met de foto van friemel heb ik een idee dat ik daar wat aan kan doenthanks! Ik zal in mn volgende poging even mn natuurlijke lippen vs poging 2 postten voor jullie advies. Leuk!
Eight schreef:Ik heb Captive en vond amorous niet genoeg verschillen om hem te kopenmaar ik snap friemels argument ook wel weer haha!
Viva glam 3 is bij mij erg donker maar ik hou er vanverder rood/bruin van kleur, de for real is mijn favoriete huispaktrui dus ik loop er niet iedere dag mee naar school/werk, wat nu wel zo lijkt haha
[ [url=m/Ky2RLY.jpg]Afbeelding[/url] ]
ssssuus schreef:Balen belletessa![]()
Ik heb een beetje hetzelfde als Forumster, als ik mn lippen omlijn met een lipliner ( bv soar) heb ik het gevoel alsof mn lippen huge zijn. Alsof ik buiten mn lijnen zit wat dus niet zo is..
Dan vind ik het weer te opvallend bij mezelf en haal ik het weer weg