Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 22:21

@ djilna

als oranje je niet staat moet je geen chili nemen, bij mij stond ie daarom niet.
kinda sexy is peach achtig maar zoals dnt zegt met roze dus daarom staat het mij wel.

ook zou ik eerder russian Red kiezen dan Red, want ik zie bij veel dat Red best wel glijd.

vgIII wil ik ook nog proberen, lijkt me erg mooi.

owja en hang up wil ik ook proberen, lijkt me ook erg mooi.

hoeveel mag je kiezen?

Djilna

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 22:41

Nou ik heb ook VivaGlam MC2, maar ik vind zonder geprobeerd te hebben een oranjegetinte een risico ;) De ene is de andere niet. Aan de andere kant heeft DnT wel gelijk dat wij vaak wel dezelfde lipsticks kunnen hebben. Dus ik ga gewoon proberen :D

Ik mag er van mezelf 2..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 22:50

_Friemel schreef:
Ja captive is een tikkie zachter :j Captive draag ik met een bijpassende liner van Kiko en Amourous maak ik warmer met Absolutly it.

[ Afbeelding ]

Ik vond het echt wel waard om ze beide aan te schaffen :j

Dit is nu een goed voorbeeld van iets wat ik niet zo goed durf nog. Ik vind de vorm mooi zo, maar durf het niet zo goed. Doe je het ook bij daglicht zo? Lijkt het dan ook goed of kijkt ieder naar je lippen? No offence hoor, vind t mooi maar durf t zelf niet zo goed. Wel geprobeerd voor de spiegel, maar poets t eraf voor ik naar buiten ga :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 22:54

Ik ga met alles naar buiten en naar kantoor, diva, instigator, VGMC2, Moxie... Ik kan er eigenlijk niet wakker van liggen :D nu althans, toen ik m'n eerste Mac kocht was ik wel een beetje bang( D for Danger) maar daar ben ik heel snel overheen gestapt. Ik draag Amourous met absolutly it elke week wel eigenlijk :j

Het moet trouwens wel perfect aangebracht zijn eerder stap ik absoluut niet naar buiten maar ik denk dat iedereen dit wel heeft :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:01

Bij de onderlip valt t niet zo op, maar de bovenlip vind ik erg spannend. Ik ga binnenkort voor lippenstiftadvies (nude en mlbb uitzoeken) bij een mac counter langs en vraag of ze het voor me willen doen, zodat ik het kan leren.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:01

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:07

F_Orumster schreef:
Bij de onderlip valt t niet zo op, maar de bovenlip vind ik erg spannend. Ik ga binnenkort voor lippenstiftadvies (nude en mlbb uitzoeken) bij een mac counter langs en vraag of ze het voor me willen doen, zodat ik het kan leren.

Lipliner! Of lipstick rondom eerst met een penseel aanbrengen alsof het een lijn is en daarna invullen :j zonder lipliner ben ik hopeloos verloren, helemaal met donkere kleuren :')

Gewoon oefenen en als tip, lipstick niet aanbrengen met je mond open maar met een hele brede glimlach maar wel je lippen op elkaar( snap je hem nog? :') ) anders ga je te ver naar binnen en zit het zo op je tanden :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:25

_Friemel schreef:
F_Orumster schreef:

Lipliner! Of lipstick rondom eerst met een penseel aanbrengen alsof het een lijn is en daarna invullen :j zonder lipliner ben ik hopeloos verloren, helemaal met donkere kleuren :')

Gewoon oefenen en als tip, lipstick niet aanbrengen met je mond open maar met een hele brede glimlach maar wel je lippen op elkaar( snap je hem nog? :') ) anders ga je te ver naar binnen en zit het zo op je tanden :D

Indd gebruikte ik een lipliner en had gegoogled hoe je t beste je lippen kunt corrigeren. Mijn onderlip valt bv te vroeg weg dus het lukte aardig om die aan te vullen tot de hoekjes. En hoe je bv neerhangende mondhoekjes kunt aanvullen. Mn bovenlip vond ik lastiger, had moeite met ojder de neus (naam ff kwijt).

Hier mijj poging gisteravond, misschien niet goed te zien... zeg gerust wat je ervan vind :)
Afbeelding
Onderlip vond ik mooi maar ik wist me geen raad met de bovenlip.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:28

Djilna schreef:
Nou ik heb ook VivaGlam MC2, maar ik vind zonder geprobeerd te hebben een oranjegetinte een risico ;) De ene is de andere niet. Aan de andere kant heeft DnT wel gelijk dat wij vaak wel dezelfde lipsticks kunnen hebben. Dus ik ga gewoon proberen :D

Ik mag er van mezelf 2..

ja oke.
nou dat wordt dus mehr, en ik zou dan voor hang up of vgIII gaan.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:29

Ik kan niet goed zien hoe je natuurlijke lip loopt maar je cupidoboog lijkt wat breed wellicht kun je dat corrigeren?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:31

Cupidoboog, dat was m! Bedankt voor de tip! Ja met de foto van friemel heb ik een idee dat ik daar wat aan kan doen :) thanks! Ik zal in mn volgende poging even mn natuurlijke lippen vs poging 2 postten voor jullie advies. Leuk!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:50

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:08

Ik heb Captive en vond amorous niet genoeg verschillen om hem te kopen :) maar ik snap friemels argument ook wel weer haha!

Viva glam 3 is bij mij erg donker maar ik hou er van :) verder rood/bruin van kleur, de for real is mijn favoriete huispaktrui dus ik loop er niet iedere dag mee naar school/werk, wat nu wel zo lijkt haha :D
Afbeelding

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:13

Mijn look van gister! Ook een donker paarse smokey eye, maar erg moeilijk op de foto te krijgen.
Afbeelding
Afbeelding

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:25

Heel gaaf Amyy! Wat voor palet/oogschaduw heb jij hiervoor gebruikt? Ben op zoek naar zoiets qua kleuren.....

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:33

Ik gebruik altijd het coastal scents 88 shimmer palette! Ik ben er echt nogsteeds zo blij mee! Ik mis alleen een goede donkerblauw erin.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 01:48

F_Orumster schreef:
Cupidoboog, dat was m! Bedankt voor de tip! Ja met de foto van friemel heb ik een idee dat ik daar wat aan kan doen :) thanks! Ik zal in mn volgende poging even mn natuurlijke lippen vs poging 2 postten voor jullie advies. Leuk!

Ik zou eigenlijk niet buiten de lijnen gaan, misschien heel nihil corrigeren her en der maar zou gewoon je eigen lippen aanhouden :j Ik doe dat zelf ook en is gewoon het mooist, als je er heel duidelijk omheen gaat zie je dat geheid..

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:13

Ja hoor, Soar wordt dinsdag pas bezorgd! Eerst de 31e, toen veranderd naar vandaag en nu weer verander naar dinsdag. Echt oliebol.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:18

Balen belletessa -O-

Ik heb een beetje hetzelfde als Forumster, als ik mn lippen omlijn met een lipliner ( bv soar) heb ik het gevoel alsof mn lippen huge zijn. Alsof ik buiten mn lijnen zit wat dus niet zo is..

Dan vind ik het weer te opvallend bij mezelf en haal ik het weer weg :+

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:40

BelleTessa schreef:
Ja hoor, Soar wordt dinsdag pas bezorgd! Eerst de 31e, toen veranderd naar vandaag en nu weer verander naar dinsdag. Echt oliebol.

Hier hetzelfde -O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:42

Hier idem. Had eerlijk gezegd niet anders verwacht, duurt altijd wel een dag of 5..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:55

Eight schreef:
Ik heb Captive en vond amorous niet genoeg verschillen om hem te kopen :) maar ik snap friemels argument ook wel weer haha!

Viva glam 3 is bij mij erg donker maar ik hou er van :) verder rood/bruin van kleur, de for real is mijn favoriete huispaktrui dus ik loop er niet iedere dag mee naar school/werk, wat nu wel zo lijkt haha :D
[ [url=m/Ky2RLY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij staat je mooi!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 13:13

ssssuus schreef:
Balen belletessa -O-

Ik heb een beetje hetzelfde als Forumster, als ik mn lippen omlijn met een lipliner ( bv soar) heb ik het gevoel alsof mn lippen huge zijn. Alsof ik buiten mn lijnen zit wat dus niet zo is..

Dan vind ik het weer te opvallend bij mezelf en haal ik het weer weg :+

Haha ja daar heb ik ook last van! Ziet er dan net té uit

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 15:44

BelleTessa schreef:

Bij mij net zo.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:41

Dinsdag dan maar allemaal juichen als we Soar binnen krijgen.
Heb vandaag MUG Moondust opgehaald bij Michelle, mooie kleur. Diep grijze kleur met shimmer, komt net als de anderen goed pigment vanaf. En daarbij eens zwart gebruikt als liner en uit Naked2 ook de grijze en zilveren kleuren. Gebruik die nooit omdat ik altijd voor bruin ga, leuk om dit weer eens te proberen.