Wel afgevallen, maar ik denk dat dat er nu allemaal weer aan komt. Ik ga me proberen in te houden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
brighteyes85 schreef:kim345 schreef:Brighteye,
Leuk rij jij ook endurance? Ik ga straks ook weer even een trainingsrondje maken
Ja net begonnen binnenkort officieel in klasse 1 maar de verslaving is er al een paar jaarvolgende wordt voor mij Leersum, jij?
Simoonzel schreef:Voor mij een slechte week... Ongesteldheid is om de hoek komen kijken.![]()
Wel afgevallen, maar ik denk dat dat er nu allemaal weer aan komt. Ik ga me proberen in te houden.
kim345 schreef:brighteyes85 schreef:
Ja net begonnen binnenkort officieel in klasse 1 maar de verslaving is er al een paar jaarvolgende wordt voor mij Leersum, jij?
Wat leuk!
Mijn volgende wordt kootwijkerbroek de 62 km en montferland start ik klasse 1 samen met mijn nichtje.
Mijn seizoen liep niet helemaal zoals ik gewild had (superfitte pony in de vetgate die niet af wilde schakelen en de wedstrijd erop had ze een virus dat in de vetgate naar boven kwam)
Heb je leersum al eerder gereden? Echt een van mijn favoriete westrijden. Helaas moest ik nu dus kiezen.
En endurance rijden is wel goed voor je buikspieren en beenspieren!
Simoonzel schreef:Voor mij een slechte week... Ongesteldheid is om de hoek komen kijken.![]()
brighteyes85 schreef:Ik heb Leersum zelf nog nooit gereden maar wel gegroomd. Ik heb zelf 2 seizoenen langs de lijn moeten staan en in feb krijgen we de OK van de DA om weer te gaan starten.
Balen als de paardjes niet helemaal meewerken.
Het is zeker goed voor buik en beenspieren, helemaal op een hupsige tuigermoet alleen even wat verzinnen op de inspanningshoofdpijn die na een rit op komt en ik ben wel nieuwsgierig naar de calorieën die je verbrand op zo'n dag.
Kayleigh_ schreef:Goed zo Samiyah! Je gaat het heerlijk vinden!Wat voor soort trainingen wil je gaan doen?
xNavatu schreef:Simoonzel schreef:Voor mij een slechte week... Ongesteldheid is om de hoek komen kijken.![]()
+1
Dacht al dat het eraan zat te komen, heb een hele week al echt gewoon vreetzin (valt so far gelukkig mee in hoeverre ik me er aan heb toegegeven) maar vandaag kwam de verklaringBij mij zijn de avonden dan steeds zo erg, dat ik echt gewoon alles wat los en vast zit zou willen eten
SharonIndezz schreef:Hier weer een rotdag... Veel stress en dat betekend bij mij eten... Daardoor helaas ook weer 2,8 kg aangekomen... Mja nu gaan we er weer voor
Wel is mn buik -6 cm,, dus daar word ik wel blij van
Pff en ongesteld.. Praat me er niet van... Ik heb dan echt enorme honger heel de dag door
Linsey1998 schreef:Mijn dagje vandaag;
O: 4 wasa lichtgewicht crackers met kipfilet
T: 150 gram magere aardbeien kwark 0% vet, pakje volkoren melba toastjes
L: 4 wasa lichtgewicht crackers met kiprollade
T: 3 wasa lichtgewicht crackers met kipfilet
A: kipfiletschnitzel, 2 wasa lichtgewicht crackers met kipfilet, 1x kiprollade
T: 150 gram magere aardbeien kwark 0% vet
T: Appel, pakje volkoren melba toastjes
B: 30 min stalwerkzaamheden, kast in elkaar zetten en verder opruimen againnn
Silver_Bolly schreef:Linsey1998 schreef:Mijn dagje vandaag;
O: 4 wasa lichtgewicht crackers met kipfilet
T: 150 gram magere aardbeien kwark 0% vet, pakje volkoren melba toastjes
L: 4 wasa lichtgewicht crackers met kiprollade
T: 3 wasa lichtgewicht crackers met kipfilet
A: kipfiletschnitzel, 2 wasa lichtgewicht crackers met kipfilet, 1x kiprollade
T: 150 gram magere aardbeien kwark 0% vet
T: Appel, pakje volkoren melba toastjes
B: 30 min stalwerkzaamheden, kast in elkaar zetten en verder opruimen againnn
Wat een crackers haha, die ga ik morgen ook maar eens halen.
En ben ik nou scheel of zie ik helemaal geen groenten?