Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haunting schreef:Nou hieronder dan maar even mijn volledige drieluik welke ik dus wil gaan sleeven dit jaar.
Anker. Staat voor houvast en hoop. Ik kom uit een vissersdorp dus wilde die stijl ook in het anker.
[ Afbeelding ]
Kruis. Staat voor geloof. Ons gezin (bestaat uit 6 personen, vader moeder, broertje, schoonzusje, mijn vriendin en ik) uitgebeeld als edelstenen. Keltische invloed, heeft iets mysterieus.
[ Afbeelding ]
En tot slot het hart. Het vele hartzeer wat ik heb gelezen is te zien in de pleister. Het sleutelgat geeft toegang tot mijn hart waar het licht uitschijnt, de hoop op de toekomst. Het rook/vuur aan de bovenkant laat het vuur uit mijn hart zien wat nog steeds brand.
[ Afbeelding ]
Nu dus op naar de sleeve. Weet nog niet hoe, dat zien we te zijner tijd wel.
Tamadine schreef:Wauw wat een mooi betekenissen. Wat een liefdes ellende moet je al hebben gehad dan op je 30e jaar als ik zo de beschrijvingen zie.![]()
Die foto van je laatste tattoo is die vlak na het zetten gemaakt? Zo ja, heb je ook een minder rode en glimmende.
TessaVB schreef:@Kana; wat een lieve tattoo!!
Ik ook @MuSLi!
Ik heb inmiddels mijn sleeve 'biiiijnaaaa' af. In ieder geval de plaats van alles is nu wel zo goed als zeker. Nouja, dat denk ik.Nouja, nee, ben nog lang niet 100% tevreden haha. Maar we komen in ieder geval ergens.
[ Afbeelding ]
Emmaa_ schreef:Klopt, Mandy Denise heeft nu echt een zieke wachtlijst. Ze is weggegaan bij de shop waar ze eerst werkte en daardoor moet ze al haar klanten met bestaande afspraken nu eerst weer overzetten. En ze is super populair...