En inderdaad vaag in de vorm van steun en loyaliteit, er was een jongen waarvan ik echt wel meer verwacht had, het ene moment sprak hij me goed tegenover de andere en sprak hij me de moed in maar hij kon ook heel gemeen doen en me letterlijk weg duwen. (Oké ik was dan ook wel zat en kwam letterlijk op hem hangen terwijl hij ook drama had met zijn groepje.. [Jap, er was extreem veel drama. x) ])
Ik had dus vandaag uiteindelijk gestuurd van "Heyy *naam*..sorry voor vrijdag da ik zo kei hard op u hing enzo...ik was nie echt in een goede mood ma da had ge wss toen wel al door...xd Ik hoop wel da het terug wa goed is gekomen met uw groepje..?x"
Toen reageerde hij nog redelijk lief met "Heey Sien ! Maakt nie uit, volgende keer wa minder bwa ja... Xx"
Hierop vroeg ik toen: 'Huh hoe bedoelt ge volgende keer wa minder..?
Aah owh../= Mag ik eig vragen wa er was of is da te ingewikkeld..? X'
En vervolgens nog [

] : "Owh sorry stupid, minder drinke I guess?x"
En toen hij dat las en nog steeds niet reageerde stuurde ik "*naamm*..??"
En nu reageert hij gewoon niet meer..? Hij heeft mijn berichten gelezen en zegt gewoon niks.. Dit is nog wel al eens voorgekomen bij hem en toen stuurde hij twee weken erna ofzo terug omdat hij het druk had met de examens, dit was wel pas serieus nadat iemand hem gebeld had en vertelde dat ik schrik had dat hij kwaad op me was. Toen stuurde hij ook wel kei lief terug en zei dat hij niet wist dat ik het me zoveel aantrok, maar nu zou het het dan toch moeten weten..? Nu heeft hij het misschien druk met die ruzie maar dat weet ik dus gewoon niet zeker. En hier kan ik dus gewoonweg extreem slecht tegen, genegeerd worden vind ik nog steeds een van de ergste dingen.

Ik heb ook wel schrik dat ik op het laatste iets te opdringerig ben geweest, door nog een bericht te sturen.. Maar ik ben echt een stresskip op dat gebied.