Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:12

Ah leuk ik ben benieuwd :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:17

Vooral voor die kleine littekentjes van de acne en onder mijn ogen, wauwie :)
Ik heb even op google gekeken, Dame lijkt wel wat op Dainty maar dainty is wat geler roze in plaats van roze roze. Ik gebruik dainty altijd, niet heel opvallend maar dan zie je er zo gezond uit! Ik denk dat dat bij dame ook wel zal zijn :)!
Ik wil graag nog sugarbomb van Benefit, maar hij is zo duur in aanschaf.. Er zit wel veel in natuurlijk :) Iemand ervaring met de kwaliteit van Benefit blushes?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:53

Het is beetje slechte foto maar kreeg dame er moeilijk op :+

Afbeelding

Links als je goed kijkt dus Dame, ernaast een swatch van Ruby Woo met het streepje lippotlood Kiss Me Quick :)

Ik heb geen ervaring met Benefit blushes helaas, vind ze wel altijd leuk :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:06

oeeeh ziet er mooi uit die blush!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:16

Heel subtiel maar toch een kleur die je wel ziet! Ze raadde me in de winkel aan om hem bij een wat bruinigere blush of bronzing powder te gebruiken omdat dat mijn huid rustiger laat uitzien dus dat ik ga ik ook eens proberen :))

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:17

Doen jullie blushes wel eens mengen met elkaar?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:38

nee nooit gedaan Eight :) klinkt wel als een prima plan.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:44

Ik gebruik de l'oreal glam bronze trio wel eens voor extra glans onder een andere blush, ziet er best mooi uit :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:03

Als het mooi is, gewoon doen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:18

Ik draag in de winter vaak een hele combi van van alles en nog wat. Ik shape met een niet-glimmende bronzer en in de winter breng ik die vaak nog wat verder (lichter) naar boven en breng ik daar overheen blush aan. Lijk ik net wat bruiner haha. In de zomer word ik heel bruin dus dan heb ik het niet nodig.

Zijn er hier trouwens meer meiden met sproeten? Ik ben net terug van vakantie en mijn zomer-dilemma is alweer terug... Als ik foundation draag komen mijn sproeten er half doorheen en dat vind ik niet mooi... Maar geen foundation dragen vind ik ook niet zo'n goed idee omdat ik wel dagelijks concealer en lippenstift draag. Vind het bij die laatste gewoon niet mooi als ik geen effen gezicht heb. Blegh :')

Navatu bevallen de make up geek shadows goed ja? Ik ben super benieuwd naar hun oogschaduws en pigments, voornamelijk door nikkietutorials, maar ben zo bang voor giga veel invoerrechten....

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:36

Ik heb ook sproeten in de zomer, ook niet te verbergen met foundation (iig niet met foundation die ik overdag wil dragen :P ). Maar ik heb ze niet zo erg dat ik het storend vind met lipstick, ik snap het wel hoor van de effen gezicht met felle lipstick. Misschien wat zachtere kleurtjes gebruiken voor de zomer? Ik vind felroze bijvoorbeeld ook mooier met een 'oneffen' gezicht dan felrood. Het is ook zo jammer om je gezicht helemaal weg te plamuren vanwege een lipstick. :D

Mooie blush Dominique_96! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:03

Oh ik plamuur m'n gezicht ook absoluut niet vol hoor, hou het altijd bij anderhalf pompje matchmaster. Maar het ziet er zo gek uit, van die halfbakken sproetjes :P

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:15

Ik heb ook veel sproetjes :) matchmaster bevalt je niet om de sproetjes enigszins te egaliseren? Wil je ze echt helemaal weg hebben?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:55

Ik ben bang dat als ik ga shapen dat ik dan zo ''anorexia'' eruit kom te zien.
Ik heb smalle wangen en best wel hoge opvallende jukbeenderen.

Iemand daar tips voor? of moet ik dat gewoon helemaal niet doen?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:01

Dan heb jij het dus niet nodig om te shapen. :D

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:03

Met shapen proberen wij dus te faken wat jij echt hebt. :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:02

Deijs, heb ik ook! In combi met extreme bleekheid (ik heb gewoon echt een hele lichte huidskleur) kan ik er soms wat ziek-ig uitzien. Heb ik ook nog een vrij scherpe kaaklijn. :+ Alleen dan weer wel hoge jukbeenderen met daarop wat dikkere wangen. :')

Ik moet zeggen dat ik zelf vind dat ik er met kort haar altijd een stuk 'frisser' uitzie dan met lang haar, dan wordt het vaak zo lijzig. Heb het al vanaf m'n 18e (ben nu 27) kort, tussendoor wel een paar keer wat langer laten groeien maar onlangs weer kort geknipt. Staat een stuk, tsja, sportiever/frisser… ofzo. Terwijl ik kort haar over het algemeen eigenlijk stom vind :')

Qua haar/gezichtsvorm wordt ik altijd vergeleken met Ginnifer Goodwinn, m'n kapster zegt het ook altijd. Echt mega veel mensen vinden dat ik op d'r lijk en op m'n werk noemen wat collega's me ook 'snow' (uit de serie Once Upon A Time).

Afbeelding

Zal binnenkort even een leuke look maken en een foto van mezelf posten. :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:03

Oh en euhm, tip, je kan het wel doen, maar doe dan je haar uit je gezicht. Dat is wat ik eigenlijk wilde zeggen. Een grote knot op je hoofd of in een stylish kim kardashian achtige paardenstaart. Laat je je haar los dan ziet het er snel nogal grauw/lijzig uit. :)

Maargoed, dat is dus persoonlijk. :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:50

Lidewijke schreef:
Met shapen proberen wij dus te faken wat jij echt hebt. :')

& @sem

okee thanks voor de antwoorden :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:16

Emma ik heb niet veel sproetjes in mijn gezicht, dus geen ervaring mee...

Nelleke leuk kapsel vind ik dat op de foto! Vind alleen kort haar mij echt niet staan, voel me er ook niet fijn mee op de een of andere manier. Laat mijn haar maar lekker lang :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:23

Emmaa_ schreef:
Ik draag in de winter vaak een hele combi van van alles en nog wat. Ik shape met een niet-glimmende bronzer en in de winter breng ik die vaak nog wat verder (lichter) naar boven en breng ik daar overheen blush aan. Lijk ik net wat bruiner haha. In de zomer word ik heel bruin dus dan heb ik het niet nodig.

Zijn er hier trouwens meer meiden met sproeten? Ik ben net terug van vakantie en mijn zomer-dilemma is alweer terug... Als ik foundation draag komen mijn sproeten er half doorheen en dat vind ik niet mooi... Maar geen foundation dragen vind ik ook niet zo'n goed idee omdat ik wel dagelijks concealer en lippenstift draag. Vind het bij die laatste gewoon niet mooi als ik geen effen gezicht heb. Blegh :')

Navatu bevallen de make up geek shadows goed ja? Ik ben super benieuwd naar hun oogschaduws en pigments, voornamelijk door nikkietutorials, maar ben zo bang voor giga veel invoerrechten....

Er is niks mis mee, maar ik vind mac wel beter. Deze houd veel minder lang en is minder gepigmenteerd, moet van de meeste oogschaduws toch wel meer aanbrengen dan dat ik van wat voor mac kleur dan ook gebruik. En met die invoerrechten erbij is het niet eens heel veel goedkoper dan mac dus tsja, denk dat ik eerder naar mac zal gaan in het vervolg haha. Wel hele mooie kleuren though, heb een soort donker koraal achtig kleurtje waar ik echt verliefd op ben. In combinatie met de gouden die ik ook had = liefde.
En ik had ook 2 pigmenten, waarvan de 1 echt zooo mooi is. Die zijn dan wel weer goed zitten, daar ga ik er nog wel wat van kopen denk ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:29

Hmm dan ga ik inderdaad liever naar MAC. Vind het al een heel gedoe om dingen in te laten voeren dus ga dan liever voor vertrouwd!

En ik kan mijn sproetjes inderdaad wel een beetje verdoezelen hoor, dat is het probleem niet. Maar vind het er altijd zo apart uit zien als ik half sproetjes heb zeg maar haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:36

Ja die invoerkosten hebben het bij mij ook een beetje verpest :') Anders had ik gelijk een nieuwe bestelling geplaatst denk ik :))

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:57

xNavatu schreef:
Ja die invoerkosten hebben het bij mij ook een beetje verpest :') Anders had ik gelijk een nieuwe bestelling geplaatst denk ik :))

MUG dus goedgekeurd? :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:06

benefit blush is wel fijn hoor heb er nu 1 :)