muppetmayo schreef:Oei ik heb wat teweeg gebracht met mijn vraag zie ik.
Germie ik weet niet hoe lang je al traint, maar als je in de 1e groep zou aansluiten en intervallen etc traint, dan word je toch vanzelf (nouja.. vanzelf) sneller en kun je doorstromen naar de volgende groep? Is het niet motiverender als je ook daadwerkelijk met de groep meeloopt in plaats van ergens achter hangend? (al zou je mee willen doen bedoel ik). Dat speelse wijze is denk ik geen spelletjes oid toch, dat zou ik ook niet leuk vinden. Ik had altijd al een hekel aan tikkertje enzo
![]()
Dat huisvrouw is maar gewoon een term denk ik, ik ben ook geen huisvrouw maar ik voel me daar niet door aangesproken ofzo. Die huisvrouwen rennen mij er nu sowieso uit![]()
Supervixen ook al zo vroeg aan het rennen, knap!
Sall ik heb even terug gezocht in het topic want geen idee wie of wat Oscar is, maar wat leuk! Ik ben ook benieuwd naar een filmpje! Misschien is Oscar wel mijn tempo, dan kom ik hem lenen en ren ik niet meer alleen, is dat ook opgelostWat een leukerd zeg
Ik loop al meer dan 2 jaar weer hard. En helaas, echt sneller word ik tot nu toe niet. Mijn officieel snelste 10km is al weer van juni vorig jaar (hoewel ik op de halve van 20 oktober officieus mijn snelste 4 mijl, 10km, 15km en halve gelopen heb, laatste wel officieel natuurlijk

Ik ben niet te langzaam voor die niet-passende-beginnersgroep, ik kan wel eens mailen en zien wat er dan als antwoord komt. Want hier had iedereen het ook mis met de wedstrijdlicentie, die is ook gewoon voor wie dat maar wil en die 27 euro betaalt. En er zijn zelfs runs waar ik niet eens de langzaamste was als ik bij de licentiehouders gestart was. Maar goed, ik ga toch daar niet lid worden omdat de website me niet aanspreekt en ik sowieso niet kan op het moment dat die niet-passende-beginnersgroep traint (en bij de andere groepen heb ik ook 8 van de 10 keer wat anders). Dan hoef je de vraag niet eens te stellen, want je komt automatisch in een hogere groep.