Mijn zoontje liet net na de voeding een boer die beter bij een kerel van 2 meter lang + zwemband past dan bij een kereltje van 6 weken. Baby's zijn echt grappig.

En toen poepte hij in de luier die ik net een half uur daarvoor had verschoond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Hopelijk gaat het goed met iedereen.
Mijn zoontje liet net na de voeding een boer die beter bij een kerel van 2 meter lang + zwemband past dan bij een kereltje van 6 weken. Baby's zijn echt grappig.![]()
En toen poepte hij in de luier die ik net een half uur daarvoor had verschoond.Verder is hij leuk hoor.
Mijn zoontje liet net na de voeding een boer die beter bij een kerel van 2 meter lang + zwemband past dan bij een kereltje van 6 weken. Baby's zijn echt grappig.![]()
En toen poepte hij in de luier die ik net een half uur daarvoor had verschoond.Verder is hij leuk hoor.
Charlotte446 schreef:Dat klinkt fantastisch zo'n airco Gnome! Hier komen ze over een paar weken, ik hoop dat de baby er ook van kan genietenWat een lange nacht heeft Boris gemaakt, hopelijk kan hij het inderdaad vasthouden.
Wat een onprettige huisarts BallardAls het kan zou ik ook snel een ander zoeken want hier heb je weinig aan. Hoe gaat het nu met je?
Hoe is je suikertest vandaag gegaan Celeste?
Fijn dat het goed gaat met jullie Freekie
Haha Hancox, dan ga je toch stuk van zoiets![]()
Gisteren (en vandaag) controle gehad in het ziekenhuis maar ze waren de echo vergeten te plannen. Moest vandaag met spoed terugkomen. Op de 20 weken echo (hoorden we gisteren pas) was zijn buikomvang boven gemiddeld en met 29 weken was dit schijnbaar een stuk onder de lijn. Vandaag was alles weer helemaal prima tussen de 52 en 58 curve. Ze zijn zo slordig in dit ziekenhuisSide note: ik moest onder controle in het ziekenhuis komen ivm mijn ziekte/medicijnen zodat ze het goed en extra vaak kunnen monitoren
![]()
Verder rommelen we lekker door, af en toe wat last van zijn geschopt en mijn rug (einde vd dag) en ik pas alleen nog slippersKraamzorg kwam vandaag langs voor de intake, hele leuke vrouw, ook lekker eerlijk daar hou ik van
Ze vond het aerosleep matras helemaal niks voor de eerste dagen/weken
Nog 6 weken en dan kan ik ook met mijn baby knuffelen
linda2008 schreef:Charlotte, nouja pony’s voeren, boodschappen doen, en dan probeer ik wat huishoudelijke klusjes te verdelen. De ene dag beneden stofzuigen, andere dag boven enz. Na het eten koken en keuken opruimen doe ik vooral helemaal niets meerEn soms heb ik er een dag tussen dat ik zo veel pijn heb, dan doe (en kan) ik gewoon de hele dag niks
![]()
Ballard, oh heerlijk stukje fietsen lukt mij niet meer.. maar je hebt groot gelijk hoor! Ik ben vandaag lekker naar de nagelstyliste geweest enzo. Mensen verklaren mij voor gek dat ik nog een half uur daarheen ga rijden enzo maar ik hoef alleen maar in de auto te zitten enzo …
Charlotte446 schreef:Dat klinkt fantastisch zo'n airco Gnome! Hier komen ze over een paar weken, ik hoop dat de baby er ook van kan genietenWat een lange nacht heeft Boris gemaakt, hopelijk kan hij het inderdaad vasthouden.
Wat een onprettige huisarts BallardAls het kan zou ik ook snel een ander zoeken want hier heb je weinig aan. Hoe gaat het nu met je?
Gisteren (en vandaag) controle gehad in het ziekenhuis maar ze waren de echo vergeten te plannen. Moest vandaag met spoed terugkomen. Op de 20 weken echo (hoorden we gisteren pas) was zijn buikomvang boven gemiddeld en met 29 weken was dit schijnbaar een stuk onder de lijn. Vandaag was alles weer helemaal prima tussen de 52 en 58 curve. Ze zijn zo slordig in dit ziekenhuisSide note: ik moest onder controle in het ziekenhuis komen ivm mijn ziekte/medicijnen zodat ze het goed en extra vaak kunnen monitoren
![]()
Verder rommelen we lekker door, af en toe wat last van zijn geschopt en mijn rug (einde vd dag) en ik pas alleen nog slippersKraamzorg kwam vandaag langs voor de intake, hele leuke vrouw, ook lekker eerlijk daar hou ik van
Celestexxxxx schreef:Charlotte446 schreef:Dat klinkt fantastisch zo'n airco Gnome! Hier komen ze over een paar weken, ik hoop dat de baby er ook van kan genietenWat een lange nacht heeft Boris gemaakt, hopelijk kan hij het inderdaad vasthouden.
![]()
Bij welk ziekenhuis zit jij?
Ik zit in Zwolle en daar weet de kop ook niet wat de staart doet. Tegenwoordig is het echt niet meer leuk om op controle te komen.
Vandaag inderdaad de suikertest gehad. Ging goed, geen verrassingen gehad gelukkig. Niet gebeld, dus geen suiker.
Tevens dachten ze dat ik daar ook kwam voor mijn ijzer te prikken.. net 2 weken geleden gedaan pfff.. dus vandaar dat de kop niet weet wat de staart daar doet. En na zoveel van dit soort dingen begint het bijna vervelend te worden.
Vrijdag weer controle en nu ben ik heel benieuwd of ik een datum ga krijgen of ze gaan zeggen dat ik moet wachten totdat ze er zelf klaar voor is. Spannend dus.
linda2008 schreef:Hier werd vooral verteld dat aerosleep zonde geld is. Het verkoop praatje is dat je minder kans hebt op wiegendood door de luchtdoorlatendheid, maar er is geen onderzoek die dat kan bevestigen. Wel zou er een officieel onderzoek zijn waarin word bevestigd dat newborns met een aerosleep te veel energie moeten steken om zichzelf warm te houden waardoor er in sommige gevallen groeiproblemen kunnen ontstaan.
Celeste, wat spannend zeg!!! Gelukkig in ieder geval geen suiker
Hier vandaag met 39+4 weer controle gehad. Ondanks dat ik bijna niet meer kan lopen van de pijn door indalingsweeen, wil baby nog steeds niet indalen![]()
Maandag (dan 40+3) staat een gesprek in het ziekenhuis gepland over de mogelijkheden voor inleiden, mocht er tegen die tijd nog niks op gang zijn gekomen. Word nu wel echt heel spannend
Ballard_L schreef:Tjonge, wat balen Linda! Dan heb je pijn, maar dan heeft het geen resultaat…Ik snap ook goed dat het nu spannend is hoor! Hier kan het ook elk moment beginnen en dat is toch wel bizar.
Charlotte: bij jou schiet het nu ook al lekker op! Wel slordig van het ziekenhuis…soms snap ik niet goed hoe ze daar met elkaar communiceren. Was jij nu al met verlof?
Celeste: fijn dat je geen suiker hebt en alles goed lijktheel benieuwd of ze je een datum gaan geven!
Hier nog steeds stabiel, vandaag ben ik 39 weken, dus we zitten ook echt te wachten voor mijn gevoel. De afgelopen nachten heb ik gelukkig goed kunnen slapen, de pijn in mijn rib lijkt iets te zijn afgenomen, dus daar ben ik heel dankbaar voor!
Ik moet wel zeggen dat ik nu wel een beetje klaar ben met zwanger zijn. Ik heb wel weer zin om iets actiefs te doen, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Gisteren ben ik nog even naar stal gefietst en heb gekeken toen mijn bijrijder ging rijden. Verder hebben we wel wat afspraken gepland voor de komende dagen, je kunt het altijd weer afzeggenanders zit je best lang te wachten en je te vervelen als het wel nog 2 weken duurt