Dat klinkt fantastisch zo'n airco Gnome! Hier komen ze over een paar weken, ik hoop dat de baby er ook van kan genieten

Wat een lange nacht heeft Boris gemaakt, hopelijk kan hij het inderdaad vasthouden.
Wat een onprettige huisarts Ballard

Als het kan zou ik ook snel een ander zoeken want hier heb je weinig aan. Hoe gaat het nu met je?
Hoe is je suikertest vandaag gegaan Celeste?
Fijn dat het goed gaat met jullie Freekie

Haha Hancox, dan ga je toch stuk van zoiets
Gisteren (en vandaag) controle gehad in het ziekenhuis maar ze waren de echo vergeten te plannen. Moest vandaag met spoed terugkomen. Op de 20 weken echo (hoorden we gisteren pas) was zijn buikomvang boven gemiddeld en met 29 weken was dit schijnbaar een stuk onder de lijn. Vandaag was alles weer helemaal prima tussen de 52 en 58 curve. Ze zijn zo slordig in dit ziekenhuis

Side note: ik moest onder controle in het ziekenhuis komen ivm mijn ziekte/medicijnen zodat ze het goed en extra vaak kunnen monitoren
Verder rommelen we lekker door, af en toe wat last van zijn geschopt en mijn rug (einde vd dag) en ik pas alleen nog slippers

Kraamzorg kwam vandaag langs voor de intake, hele leuke vrouw, ook lekker eerlijk daar hou ik van

Ze vond het aerosleep matras helemaal niks voor de eerste dagen/weken

Nog 6 weken en dan kan ik ook met mijn baby knuffelen