Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja_vR schreef:Maar serieus he
Dan lees ik negerzoen haar post en dan denk ik toch dat we als maatschappij ook gewoon de weg kwijt zijn
12 jaar en dan al langs dietisten etc , dan word je relatie met je lijf en eten al heel erg jong scheef gezet door vaak de omgeving
Terwijl je zeker op die leeftijd daar eigenlijk niet op die manier met je lijf bezig hoort te zijn, je gaat puberen, een levensfase met ontzettend veel onzekerheden en veranderingen
Maar dat is iets wat ik bij mezelf ook zie
Ik ben altijd stevig geweest, combineer dat met het gevoel hebben dat je te veel bent, in veel situaties er niet bij past/hoort , van kleins af ook opmerkingen krijgen over je lijf (terwijl je op dat moment volledig afhankelijk bent van wat je krijgt en je aangeleerd word ) emo eten als voorbeeld krijgen
En dan ben je inmiddels 41 en is de relatie met voedsel en je lijf nog steeds een issue
ik ben ook altijd te zwaar geweest. Gelukkig heb ik mijn lengte mee en ben ik niet echt dik nu, maar ik zou wel minder vet willen. Als ik toen over voeding wist wat ik nu weet had ik het heel anders aangepakt. In die tijd at ik minder dan mijn lichaam vroeg 'omdat ik maar zoveel mocht' en kreeg daardoor enorme uit de hand gelopen vreetbuien. Ik groeide in 3 jaar 25cm dus eigenlijk had mijn lichaam gewoon die extra en gezonde bammetjes nodig.
Verder het weekend gewoon lekker bezig geweest, veel gewandeld met de kleine man en redelijk netjes gegeten... Probeer nu een beetje te stabiliseren op gewicht, dus ben een beetje zoekende. Voor nu gaat het goed. Schommelt een beetje, dus even aankijken hoe het zich ontwikkelt. 
.
), en mezelf een schop geven. Net ruim 6 km gewandeld met een vriendin en even het eten goed in de gaten houden. Hoe aantrekkelijk ook, even geen broodjes meebestellen op het werk, sowieso even geen eten bestellen
en wat meer bewegen tussendoor.
. Heb eind augustus een bruiloft en ik wil me nu toch wel echt een keer lekker voelen in een jurkje.. 
Maar gemiddeld wandelen we meer dan 20 kilometer per dag, dus we verbranden ook flink.
). Qua eten een klein beetje balans na een enorme hightea gisteren.
werkt ook niet mee. Ben wel van ruim 95 kg inmiddels afgeslankt naar 81,7. Dus al best tevreden. Ben nu verhuisd en wil weer gaan sporten in de sportschool ook. Mijn broer werkt bij een sportschool met Milton Cirkel. Die gaat nu kijken of ik korting kan krijgen
korting is ook mooi meegenomen!