Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Sannne schreef:Libiris schreef:
op facebook heb je een hele fijne pagina voor Pink gebruikers, hier kan je veel van leren.
heet iets van Pink, tip en creaties.. echte aanrader
ik ben erg blij met de kleurtjes van Pink, maar de base en top gebruik ik van een ander merk en blijft echt weken zitten en verkleurd ook niet
Welke base en top gebruik je?
Britt_Sisi schreef:Ik ben ook aan het oefenen met dichter bij de nagelriemen lakken. Moeilijk joh!
Dit heb ik er nu op:
[ [url=m/H0qjk6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Apart genoeg is dat op mijn mijn rechterhand het beste gelukt, terwijl ik rechts ben..
Nagelriemen waren wat droog, hierna in de olie gezet! Maar dit is nu al mijn nieuwe lievelingskleur. Zal morgen nog een foto bij daglicht maken!
Glossi schreef:Ojee, wat heb je met je duim gedaan? Ergens tussen gezeten? Jij laat je nagels doen? Ik had er meteen een nieuwe set op gedaan tbh. Maar ik erger me bij mezelf altijd heel snel aan de uitgroei
F_Orumster schreef:Britt_Sisi schreef:Ik ben ook aan het oefenen met dichter bij de nagelriemen lakken. Moeilijk joh!
Dit heb ik er nu op:
[ [url=m/H0qjk6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Apart genoeg is dat op mijn mijn rechterhand het beste gelukt, terwijl ik rechts ben..
Nagelriemen waren wat droog, hierna in de olie gezet! Maar dit is nu al mijn nieuwe lievelingskleur. Zal morgen nog een foto bij daglicht maken!
Ik ben ook beter in het lakken van mijn de nagels op mijn dominante hand![]()
Welk kleurtje is dit? Ik houd van deze tint. Zelf heb ik daarvoor bluesky A044 musk pink (voorheen dusty rose).
Wijslander schreef:Het gaat ineens snel hier
Mooie setjes komen er voorbij!
Kaatje, dat ziet er pijnlijk uit zeg...![]()
Glossi, wat grappig dat je benaderd bent door een merk! Wat heb je besteld om te proberen?
[ [url=m/xTtxUS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben een beetje prikkelbaarNog steeds mat trouwens, maar had een beetje geolied.