Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DemDeempel

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:47

Bedankt voor alle tips!
Ga dat de volgende keer proberen

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:22

__Sannne schreef:
Libiris schreef:

op facebook heb je een hele fijne pagina voor Pink gebruikers, hier kan je veel van leren.
heet iets van Pink, tip en creaties.. echte aanrader

ik ben erg blij met de kleurtjes van Pink, maar de base en top gebruik ik van een ander merk en blijft echt weken zitten en verkleurd ook niet

Welke base en top gebruik je?

Ik heb de base extend en de shine + ultrashine topcoat

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:27

Ik gebruik ook altijd de kleurtjes van PG en echt nooit problemen mee. Wel ben ik het ermee eens dat de pastel kleuren vooral, wat dik en stroperig zijn. Die schud ik gewoon goed, word afgeraden maar nou en :+

Ik kwak het trouwens op elke base behalve die van PG. Nu heb ik the gel bottle rubber base, met daaroverheen een pink kleurtje en weer the gel bottle topcoat.

Over de base en top van pink idd niet te spreken. Gewoon uitproberen, met een goeie base kan alles joh :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:47

pluisje88 schreef:
__Sannne schreef:

Welke base en top gebruik je?

Ik heb de base extend en de shine + ultrashine topcoat

ohh, ja maar ik was vooral benieuwd naar welke base en topcoat Libiris gebruikt die niet van Pink zijn :)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:56

Oh! Dacht dat je het tegen mij had ;)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 21:17

Ik heb de Peel off er zondagochtend op gedaan. Vanmiddag is er van 1 nagel de bovenkant afgeknapt. Vind het nog helemaal niet zo gek. Zeker als je bedenkt dat ik nog geen bedreven lakker ben. Heb ermee paard gereden en gewerkt. Zelfs een groot deel zonder handschoenen aan. Ik had die ene nagel opnieuw kunnen doen maar ik ga nu proberen hoe het eraf gaat en het dan opnieuw aanbrengen. Ben benieuwd!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 21:23

Ja beetje paars blauw inderdaad, op de foto lijken ze blauwer als dat ze in het echt zijn.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:23

Nou de eerste poging met de Peel off vind ik best geslaagd! Nagels waren door van de week al behoorlijk beschadigd maar alles is eraf en de beschadiging die er al was is niet groter geworden. 1 nagel zat erg vast dus daar heb ik heel even een beetje remover op gehouden en toen ging het er zo af. Nog niet gek tot nu toe!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:28

Ik ben ook aan het oefenen met dichter bij de nagelriemen lakken. Moeilijk joh!
Dit heb ik er nu op:

Afbeelding

Apart genoeg is dat op mijn mijn rechterhand het beste gelukt, terwijl ik rechts ben..
Nagelriemen waren wat droog, hierna in de olie gezet! Maar dit is nu al mijn nieuwe lievelingskleur. Zal morgen nog een foto bij daglicht maken!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:42

mcjv, wipe van Halo? Ik ken alleen Halo Taco maar dat is nagellak dus ben benieuwd wat dat spul van jou is haha. Mooie nagels! Soms is simpel zo mooi <3 Ik word altijd helemaal zen van one stroke bloemetjes :') maar heel precies is het niet hoor. In de natuur zijn bloemetjes ook niet symmetrisch. Dus als een blaadje er anders uit ziet is dat niet erg.

Pluisje, fijn dat je eerste ervaring goed is met de Peel off. Hopelijk blijft dat zo❤️

Britt, dat heb ik ook vaak haha. Dat rechts mooier lukt terwijl ik rechts ben. Je hebt ze mooi strak gezet! Mooie kleur :j

Vanavond heb ik de nagels van mijn moeder gedaan. Ze wou een van Ali op. Maar het pigment wou niet goed verdelen. Nu lijkt het op de foto hobbelig maar dat komt door de pigment. Weet nog niet of ik ze insta worthy vind.
Afbeelding
Ik wil Russian manicure leren..

Werd vandaag ook benaderd door een Canadese gellak merk via insta. Eerst boden ze 20% korting aan, toen ik zei dat dat te duur is omdat ik met shipping en douane kosten zit kwamen ze ineens met 50% korting aan en dan betalen zij de verzendkosten en douane kosten enzo :') Ik denk dat ik het ga doen want de flesjes zijn heel mooi en ze hebben echt heel veel kleuren keuze. Dus ff 3 proberen (eigenlijk wou ik het bij 2/3 merken houden mja.. haha)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:50

@glossi ik ben het daar zeker mee eens, ieder bloemetje is uniek op zichzelf. <3

Dit is de topcoat die ik gebruik, maar ondertussen heb ik ook trek in een taco :+
Afbeelding

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:39

Op de iPad ziet dat setje van mijn moeder er nog erger uit dan irl en mijn telefoon :') Ik denk vanavond een extra laag topcoat, kijken wat dat doet. En anders zo snel mogelijk een nieuw setje zetten haha

mcjv, oh die Halo. Ik was zo moe gister dat ik er niet op kon komen en alleen maar halo taco kon bedenken :+ haha sorry. Ik heb ook wel zin in taco’s eigenlijk :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:58

Britt_Sisi schreef:
Dit heb ik er nu op:

[ [url=m/H0qjk6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Apart genoeg is dat op mijn mijn rechterhand het beste gelukt, terwijl ik rechts ben..
Nagelriemen waren wat droog, hierna in de olie gezet! Maar dit is nu al mijn nieuwe lievelingskleur. Zal morgen nog een foto bij daglicht maken!

Ik ben ook beter in het lakken van mijn de nagels op mijn dominante hand :+
Welk kleurtje is dit? Ik houd van deze tint. Zelf heb ik daarvoor bluesky A044 musk pink (voorheen dusty rose).

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:33

Wel een mooie kleur glossi.

Ben niet zo goed in foto's maken. Maar hier erg blij met mijn set. Duim moest gemaskeerd worden :+
Afbeelding

Mijn nagels zitten er alweer bijna
2 weken op. Rubberbase met gellak.
Wijsvinger was ineens los. Komt morgen een nieuwe op, service van de styliste.

Afbeelding

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:08

Ojee, wat heb je met je duim gedaan? Ergens tussen gezeten? Jij laat je nagels doen? Ik had er meteen een nieuwe set op gedaan tbh. Maar ik erger me bij mezelf altijd heel snel aan de uitgroei :+

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 13:54

Glossi schreef:
Ojee, wat heb je met je duim gedaan? Ergens tussen gezeten? Jij laat je nagels doen? Ik had er meteen een nieuwe set op gedaan tbh. Maar ik erger me bij mezelf altijd heel snel aan de uitgroei :+

Letterlijk en figuurlijk een hengst van een jonge hengst :') tijdens toiletteren sloeg hij tegen de scheermachine aan en vloog de scheerkop eraf, zo rakelings langs mijn duim...

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:27

F_Orumster schreef:
Britt_Sisi schreef:
Dit heb ik er nu op:

[ [url=m/H0qjk6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben ook beter in het lakken van mijn de nagels op mijn dominante hand :+
Welk kleurtje is dit? Ik houd van deze tint. Zelf heb ik daarvoor bluesky A044 musk pink (voorheen dusty rose).

Deze is van Ali! Venalisa nr 43.
Deze drie van de week binnen gekregen, vond deze erg fijn lakken, en deze kleur is m'n nieuwe favoriet!

Afbeelding

Hier nog een foto ervan met zonlicht!
Afbeelding

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 09:20

Ik gebruikt van Ali ook graag Venalisa en Rosalind. Mooie kleurtjes zitten er tussen en blijven goed zitten.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 23:30

kaatje, oh jakkie..

Britt, leuke kleurtjes❤️ Ik vind Venalisa ook prima lakken. Netjes gelakt!

Het bedrijf wat mij benaderde is Louvain. Eerste bestelling geplaatst. Ben benieuwd. Zal wel even duren voor het aan komt omdat het uit Canada komt.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 00:55

Ik lees nog steeds mee, maar heb even een vraag. Ik ga bijna trouwen en heb een afspraak gemaakt bij een styliste waarvan ik de nagels altijd prachtig vind, maar nu zie ik op haar pagina nu ik beter kijk dat alle foto’s rode nagelriemen of zelfs bloed eronder heeft. Is dit normaal of is er wordt er dan te ruig gevijld? Ik wil namelijk niet voor mijn trouwerij met bebloede nagelriemen rondlopen..

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 01:20

Nee dat is zeker niet normaal. Te ruig gevijld

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:31

Het gaat ineens snel hier :D

Mooie setjes komen er voorbij!

Kaatje, dat ziet er pijnlijk uit zeg... :oo

Glossi, wat grappig dat je benaderd bent door een merk! Wat heb je besteld om te proberen?

Afbeelding

Ik ben een beetje prikkelbaar ;) Nog steeds mat trouwens, maar had een beetje geolied. :)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:37

Wat een schatjes!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:11

Wijslander schreef:
Het gaat ineens snel hier :D

Mooie setjes komen er voorbij!

Kaatje, dat ziet er pijnlijk uit zeg... :oo

Glossi, wat grappig dat je benaderd bent door een merk! Wat heb je besteld om te proberen?

[ [url=m/xTtxUS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben een beetje prikkelbaar ;) Nog steeds mat trouwens, maar had een beetje geolied. :)

Omg die cactusjes! Zo leuk :+:

Ik ben trouwens fan van deze PG topcoat... deze gouden flakes zijn een beetje rosé.
Heel simpel maar meteen een stuk minder saai.
En mijn nagels meteen weer drastisch ingekort :+

Afbeelding

Afbeelding

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:20

Mooie nagels weer.
Zaterdag nieuwe lak erop gekregen op mijn wijsvinger. Voel me weer compleet :')

Afbeelding

Volgende week maandag nieuwe lak erop. Ben benieuwd hoe mijn nagel eruit ziet. Ga voor een donker pakje deze keer.

In het verleden acryl gehad en verlenging met rubberbase maar beiden vielen na een week af. Nu alleen die wijsvinger die los liet, maar verder zeer tevreden. Gewoon op de eigen nagel zonder verlenging, rubberbase met gellak.
Mijn nagel van de linker ringvinger scheurt iedere keer in en hopelijk nu met de gellak gaat dat goed.

Edit. Zie op de foto hele droge handen, maar net het paard met zijn been in de biotex gezet en handen voelen nu megadroog aan.... :+