Gewichtjes
leuk he! Bedenk je zelf je workouts? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leuk he! Bedenk je zelf je workouts?
Kan gebeuren! Je had ook wel heel wat te vieren natuurlijk!
Wel ook echt sloom/moe er van, dat is minder.
Van mij dus ook weer lijstjes. 

(moeten hier in augustus uit zijn, dus nu als een idioot aan het bezichtigen en zoeken), stress op werk en aanvaring met een van mijn bazen etc. etc.
Waarom ging dat huis niet door? Of wil je dat liever niet kwijt?
Ik moet eigenlijk gewoon die weegschaal verstoppen ofzo, maar ik vind het ook wel weer heel interessant om te zien wat er gebeurt.
Heb in de lush shampoo bars gekocht, en wat zijn die heerlijk! En verpakkingsvrij. Wel even raar met zo een potje met een schijfje in onder de douche staan in het zwembad, maar ach
fijn dat je nu de gewichtjes hebt! Kun je daar lekker mee aan de slag.
volgende week wordt er gekeurd en kan ik tekenen, de overdracht zal naar verwachting eind augustus zijn. 
maar ook al weer goed nieuws lees ik, gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Ow, en afgelopen zaterdag zijn we met Yukka naar hondenshow geweest in Zwolle, en dat ging boven verwachting goed, een ZG (Zeer Goed) gehaald, zo trots als een pauw waren we
Dat was gelukkig 's ochtends dan kan ik wel meer hebben dan 's avonds. Maar wel onder de pijnstillers en keelsnoepjes
(veel te druk en daardoor vooral zieke dagen) vrijdag ook nog naar de TT in Assen, hopelijk red ik dat nog een beetje. Daarna ben ik er helemaal klaar mee en ga ik in juli en augustus amper wat doen. Door al het slecht zijn ook wat slechte eetdagen tussendoor uit frustratie. Gelukkig kan ik het telkens wel weer oppakken. Hopelijk was gisteren de laatste slechte eetdag. En, morgen heb ik eindelijk de MRI!