Jodie_ schreef:Hahaha nice Yaella! Waarom heeft iedereen toch van die toffe Halloween feesten en waar, ik wil ook![]()
Den haag, rotterdam, amsterdam. Zoveel feesten hier in de buurt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xU_Blinghx schreef:Frummels schreef:Jaa hier in Den Haag ook Halloween gehad gisteren![]()
Super gave outfit, vind de details bij je handen en knie ook erg mooi!
Dit was mijn makeup:
[ [url=m/BHe21W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohh gaaf! Waar ben jij geweest?
Ik was naar de rooftop party op de Bink
Suus___ schreef:Lekker herfstlookje gemaakt
Met mr en glitterpigment van mac
[ [url=m/xTsqKF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TrjVZJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:En zal ns die roze tinten pakken.. weet gewoon inmiddels wat me staat dus geneigd dat steeds te pakken
Djilna schreef:Ik heb laatste tijd weinig volledige looks gemaakt, maar vanmorgen had ik weer eens zin.
Simpele look ivm kantoor, maar beetje passend bij mijn trui. Mis zelf vooral de eyeliner. Had het wat meer afgemaakt denk ik.
Oogschaduws van Colourpop, rest is MAC. Foundation Studio fix, Peachtwist blush, Soft&Gentle msf en Amorous lipstick.
Foto is wat donker en koel licht, maar geeft aardig idee.
[ [url=m/LcLJ7P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien]
Wij hebben in onze vaste stamkroeg ieder jaar een halloween feest, altijd lachen. Mensen doen echt hun best en dat is onwijs leuk. Ik ben ook lekker aan het knutselen geweest, de voorpret was net zo leuk![]()
[ [url=m/vPj8MU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kA450f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LY3UCK.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik had voor de gein eens mn hele haar paars geverfd, nja ligt pastel paars, en daar paste Ecstasy wel goed bij
[ [url=m/DzNR0v.jpg]Afbeelding[/url] ][/quote]
Zo dat is wel eens wat anders! Gaaf hoor.
[quote="Drunksheep schreef:En gave looks Yaella en Frummels! Ik ben ook jaloers op jullieWij vieren het normaal met wat vrienden, maar die zitten nu in Amerika met Halloween. Daar ben ik helemaal jaloers op.
Drunksheep schreef:Ik heb hier last van off-days...mijn huid heeft veel 'textuur' en ziet er grauw uit, en mijn lippen zijn gortdroog. Ook nog oogleden die enorm opgezwollen zijn 's ochtends en daarbij lekker slecht slapen en hoofdpijn. Voelde me echt niet mezelf, dus een lekker basic make-upje (met UD Naked Basics 2) erop geknald voor het boodschappen doen. En mijn bril op! Voel me weer een beetje mens haha.
[ [url=m/dipXFh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fenrir schreef:Weet er iemand een goede bruine mascara die ook écht bruin is? Veel wordt verkocht als zijnde donkerbruin en dan doe je het op en vervolgens lijkt het gewoon zwart... wil graag een wat subtielere kleur voor neutrale looks