paardrijden en overgewicht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 07:20

MarlindeRooz schreef:
Komt denk ik door het zout?

Vandaag:
O: amandelmelk smoothie met banaan en blauwe bes
L: broodje (afbak) met een pasta van zongedroogde tomaat en noten (van de markt)
A: courgette spaghetti met groene pesto en parmezaanse kaas

Een keer een lijstje delen omdat je niet weet wat je moet is prima. Ik wil alleen geen lijstjestopic maken hiervan.

MarlindeRooz

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 07:23

Oh kak met mijn hoofdpijnhoofd het verkeerde topic gepakt :=

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 08:42

O jee.... :D

Ja komt door het zout denk ik :j en de warmte zal ook wel wat doen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 08:52

Ik kreeg gister complimentjes van mensen dat ik er goed uit zag *\o/* !
Was er super blij mee, want moet deze week ongesteld worden dus dan ben ik wat zwaarder, maar blijkbaar valt dat dus mee!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:15

Dat zijn leuke complimenten!

Zout kan inderdaad zomaar voor een kilo erbij zorgen. 1 geluk, met genoeg drinken is dat er zo weer af :D

Ik ben 1,5 kg kwijt in 2 weken *\o/*

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:34

Netjes Amanda!

Veel drinken doe ik toch wel met dit weer :j

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:01

Ik heb met drinken toch wel meer moeite. zou bestiets meer kunnen zijn

_Aine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:01

-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 09-02-22 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:04

Goed bezig Amanda :D

Welkom _Aine :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:09

Welkom!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 10:53

Lekker bezig amanda

En welkom

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:51

Hallo allemaal,
Voornamelijk stil meegelezen de laatste tijd, maar nu toch weer even een berichtje.

Heb gelezen over vakanties en gelijk blijven, dat vind ik echt heel erg knap. Vakanties blijven voelen als een soort van: ah joh, binnenkort weer even doorbijten dan kan t nu wel... slecht I know...

Welkom _aine!

Ik zit zelf weer op een plateau, helaas... zit nu op 1600 kcal op een dag en wil eigenlijk niet omlaag, maar blijf hangen op 75 kilo. Nog steeds te veel voor mijn lengte ;(

Misschien toch maar weer naar meerdere eetmomenten op een dag ipv 4/5.

Jullie nog tips?

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:35

Ik heb niet echt een tip. Ik zit namelijk met hetzelfde. Ik eet nu ook al ruim 2 maanden ongeveer hetzelfde dus nu wissel ik deze week wat af met andere producten die ik afgelopen weken niet at.

Welkom Aine!

Esther, altijd leuk!!

Amanda, goed bezig :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:36

soeboenoe schreef:
Hallo allemaal,
Voornamelijk stil meegelezen de laatste tijd, maar nu toch weer even een berichtje.

Heb gelezen over vakanties en gelijk blijven, dat vind ik echt heel erg knap. Vakanties blijven voelen als een soort van: ah joh, binnenkort weer even doorbijten dan kan t nu wel... slecht I know...

Welkom _aine!

Ik zit zelf weer op een plateau, helaas... zit nu op 1600 kcal op een dag en wil eigenlijk niet omlaag, maar blijf hangen op 75 kilo. Nog steeds te veel voor mijn lengte ;(

Jullie nog tips?

HEt hangt er ook vanaf wat die 1600 kcal zijn. Als daar bijv 2 frikandellenbroodjes bij in zittn, zou ik zeggen, neem daarvoor groente en een normaalbroodje met ham ofzo. Bij wijze van

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:56

Ladybird schreef:
soeboenoe schreef:
Hallo allemaal,

Welkom _aine!

Jullie nog tips?

HEt hangt er ook vanaf wat die 1600 kcal zijn. Als daar bijv 2 frikandellenbroodjes bij in zittn, zou ik zeggen, neem daarvoor groente en een normaalbroodje met ham ofzo. Bij wijze van

Voornamelijk eet ik gedurende de dag meerzaden brood met vegetarisch beleg, 2 stuks fruit en tussendoor wat groente om te knabbelen (tomaatjes, paprika, komkommer etc.) En 's avonds veelal zelf koken; groente met wat aardappels/rijst en een vegetarisch "stukje vlees".
1x in de week eten we wel ongezond 's avonds met bijvoorbeeld frietjes, lasagne, soms uiteten.

En heel af en toe 's avonds een chippie, maar dat zijn er dan ook maar een paar en geen bak vol.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 13:13

Hen je al eens getelt wat je eet en binnenkrijgt? Misschien eet je te weinig

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:10

Te weinig kan idd. Minste kcal waar ik op heb gezeten was 1800. En dat was toen ik mijn streefgewicht bijna bereikt had. Ik ken de plateaus hoor. Heb er verschillende gehad en dat is heel frustrerend.

Welkom aline!

Ik heb al eerder oppo ijs getipt ze hebben nu een nieuwe smaak cookie dough. Mm mm :9

_Aine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:21

-

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:35

_Aine schreef:
soeboenoe schreef:

Jullie nog tips?

Ieder lichaam werkt anders, maar wat voor mij goed werkte bij nagenoeg stilstand, is een korte periode mijn inname ruim verhogen. Werkte altijd heel goed bij mij, dus misschien een idee voor jou?

Oeh, van dat idee word ik toch wel zenuwachtig haha!
Had laatst gekeken naar het 2/5 "dieet" om van mijn plateau af te komen, maar twijfel nog.

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:38

SusanH schreef:
Te weinig kan idd. Minste kcal waar ik op heb gezeten was 1800. En dat was toen ik mijn streefgewicht bijna bereikt had. Ik ken de plateaus hoor. Heb er verschillende gehad en dat is heel frustrerend.

1800 word voor mij wel lastig, ben niet zo hongerig zeg maar. Dwing mezelf gedurende de dag met regelmaat iets te eten, "vroeger" :') vergat ik ook soms een hele dag te eten tot het avondeten.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:40

Daar heb ik nooit last van. Ik vond 1800 echt weinig :o

_Aine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:35

-

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 17:14

SusanH schreef:
Ons paard heeft een scheur in de aanhechting van de diepe buiger. Aan beide kanten van de hoef, maar aan de ene kant erger als aan de andere. Is in Utrecht geweest voor MRI. Daar hebben ze gezegd dat er geen behandeling mogelijk is.

Sushi eten is trouwens niet goed voor je gewicht. Wilde wel eens weten wat het doet maar jee, 1 kilo er bij :oo

Kelly goed bezig!

Hetzelfde paard van de slijtage had een groot gat in zijn pees in linker achter been. Door het geven van msm zwavel en lang dagelijks koelen herstelde dat tegen verwachting in zeer goed. Msm is erg belangrijke bouwstof bij pees probleem. Ik hoop dat hij toch nog gaat herstellen. Veel sterkte. Sorry voor off topic.

Ik ben even een kilo zwaarder maar eet af en toe ook wat extra's op het moment. De basis is gewoon regelmaat en goed eten dus komt vast wel goed. En veeel fietsen naar het werk.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 18:10

soeboenoe schreef:
Hallo allemaal,

Welkom _aine!

Jullie nog tips?

Ik was naar Amerika, heb nog nooit zoveel hamburgers gegeten in m'n leven :') en ik had eigenlijk ook een beetje zoiets van: thuis maar weer hoor.. Ik kom hier waarschijnlijk nooit meer, wel koos ik altijd voor zero cola etc. Wonder boven wonder was ik een kilo of misschien zelfs minder aangekomen.. Vraag me echt af hoe :')

Misschien inderdaad meer eten zoals meerderen al zeggen. Snap dat je het eng vindt om meer te gaan eten, maar bij mij heeft het ook weleens geholpen!

SusanH schreef:

Welkom aline!

Ik heb al eerder oppo ijs getipt ze hebben nu een nieuwe smaak cookie dough. Mm mm :9

Vanmorgen toen ik onder werktijd naar de ah moest gekocht, in de vriezer gezet en vergeten mee naar huis te nemen |o

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-18 18:16

Afbeelding
Broccoli en zoete aardappel stamppot met n kipburger. Errug lekker