xNavatu schreef:Nee, dat is een fabel. Je 'motor' werkt gewoon een hele dag door dus die zogenaamde opstart is nergens voor nodig.
Mijn hele leven is een leugen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura82 schreef:Dat is inderdaad al achterhaald. Ik heb het wel nodig om te voorkomen dat ik ontzettend ga snaaien, en tegenwoordig val ik om als ik t niet doe.
zo blij dat ik vanmorgen even wat gegeten had omdat ik trek had, want was pas weer tegen 4 terug. Maar nu loopt Mn dag dus wel lekker in de soep want ik moet morgen om 5 uur uit Mn nest dus wil niet te laat wat eten vanavond waant dan slaap ik niet
Dus ga nog maar even lekker vetrijk eten om zo toch nog een beetje aan Mn kcal te komen vandaag hahaha.

maar dan dus ook automatisch in het weekend ja want ik werk elk weekend
Deze week word echt hel.. moet vanaf vandaag t/m woensdag elke dag werken :'D ben benieuwd hoe ik dat zonder te cheaten door ga komen hahahah.
xNavatu schreef:Ik heb op m'n werk veel meer moeite als thuismaar dan dus ook automatisch in het weekend ja want ik werk elk weekend
Deze week word echt hel.. moet vanaf vandaag t/m woensdag elke dag werken :'D ben benieuwd hoe ik dat zonder te cheaten door ga komen hahahah.
Maanlicht schreef:Ik heb juist veel meer moeite om gezond te eten als ik thuis ben.
Mijn lijstje van vandaag:
O: poffertjes met poedersuiker
L: Italiaanse bol met carpaccio en zelfgemaakte pesto-mayonaise
T: twee kleine appels
A: Kabeljauw in bladerdeeg met geitenkaas, salade van sperziebonen en bleekselderij
) maar op m'n werk sta ik een godsganze dag met brood, broodjes, appelflappen, frikandellenbroodjes en koeken en ga maar door in m'n handen.. en dan heb ik t nog niet eens over de geuren die eraf komt als ze net gebakken zijn of over de talloze proeverijtjes die ik maak waar ik dan vervolgens zelf niets van kan nemen
Dus dat maakt m'n werk wel een heel stuk lastiger als thuis haha.
en water en thee.