[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 20:38

Ja wat een plaatjes weer van Blackbear! Vind hun stijl echt heel tof.

Hier nog even een update over mijn ''gedoe'': ik kreeg een heel begripvol berichtje terug en dat ze het zelf ook niet helemaal goed in heeft kunnen plannen door drukte, we hebben besloten de afspraak te verplaatsen :)

AnnetteFlame

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 20:57

Tuurlijk balen dat t eerst zo rot ging, maar wel netjes opgelost. Ik ga er woensdag heen om te babbelen!!! Dan dan nog 2,5 maand wachten :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:00

gloeilamp design is foetsie, maar er komen eerdaags nog meer. dus ik wacht ff af.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:04

Twilight schreef:
gloeilamp design is foetsie, maar er komen eerdaags nog meer. dus ik wacht ff af.

Yeeey ben benieuwd!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:23

Ik heb Blackbear een berichtje gestuurd voor de wereldbol. Is vást al weg, maar wie niet waagt.. :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:33

dat had ik ook berdien hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:34

Berdien schreef:
Ik heb Blackbear een berichtje gestuurd voor de wereldbol. Is vást al weg, maar wie niet waagt.. :D

Heel vet, waar zou je die willen dan?
En Twilight?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:37

ik wou die gloeilamp wel mooi op mijn rechter kuit :D maar helaas verzegt, dus volgende ronde beter

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:38

Ik had bericht voor die globe, echter vond ik 'm voor nu even vrij aan de prijzige kant. Vond 't wel een heel tof idee als 'couple' tattoo ook ofzo, kan prima los, maar dan samen heb je een complete :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:40

hhoe duur was die dan courses?

Berdien

Helaas ben ik geen couple. Ja, met mezelf :)) :D Maar inderdaad wel een tof idee!

Geen idee waar hij dan zou moeten komen. Daar ga ik dan nog de komende maanden over na denken :))

troi

Air schreef:
Hier nog even een update over mijn ''gedoe'': ik kreeg een heel begripvol berichtje terug en dat ze het zelf ook niet helemaal goed in heeft kunnen plannen door drukte, we hebben besloten de afspraak te verplaatsen :)

Lucky you, ik word ondertussen al maanden genegeerd en dat na een voorschot betaald te hebben -O- ..

En al meerdere keren geprobeerd via email en facebook.

Bah!

Ik ga binnenkort daar maar op de stoep staan. En dat vind ik rot aangezien ze op afspraak werkt en ik er van mijn werk tijd voor vrij moet nemen en dikke kans dus heb voor nop op de stoep te staan.. En das ook de reden dat ik het uitstel in de hoop dat ik nog een reactie krijg maar ja das na maanden niet zo waarschijnlijk meer vrees ik..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:42

Berdien schreef:
Helaas ben ik geen couple. Ja, met mezelf :)) :D Maar inderdaad wel een tof idee!

Geen idee waar hij dan zou moeten komen. Daar ga ik dan nog de komende maanden over na denken :))

Ja voor couple zou ik 'm op een onderarm of achterkant van een kuit ofzo doen. Echter zou ik 'm als full zelf op m'n onderarm of zijkant van m'n been kwijt willen, maar dat mag niet voor m'n toekomstige job dus helaas. Tattoo stop ;(

Ik ben wel een couple maar m'n vriend die rent keihard weg als ik dat voorstel :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:44

Ik zie de wereldbol heel erg tussen mijn schouderbladen :j Supergaaf. Goed te bedekken ook, zie hem dan alleen zelf wat lastig. En moet een slachtoffer vinden voor insmeren :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:45

Ik heb daar al wat :+ Van Blackbear toevallig

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:46

Ik heb nog een volledig blanke rug :D Alleen de binnenkant van mijn enkels zijn bezet.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:47

Mag ik me hier melden? Ik ben van plan in de toekomst wel wat dingen te laten zetten en zou graag (nog) meer informatie kunnen krijgen/lezen :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:48

Dan is dat inderdaad een toffe plek! :) Vind het een heel tof idee, maar denk dat ik het op sla voor m'n half sleeve voor over een paar jaar. Wil iets doen met zulke lijnen en eventueel een outline van een wolf maar dan met een landschap erin :) Genoeg ideeën, don't wanna waaaaaaaaaait :Y)

M'n vriend gaat eind november weer, echt heel bitch allemaal want ik wil ook weer :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:49

Ja als het nu niet lukt dan is het zeker iets wat ik in m'n achterhoofd ga houden :j Vind het een heel tof concept!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:51

Leuk Laughterline, dat je al zo snel terecht kan!

Welkom onbarefeet :D

Veel geïnteresseerden voor de Blackbear ontwerpen, haha. Ze gaan het ontwerp met de bergen voor me reserveren. Nu nog even een datum prikken, want ze hebben pas vanaf 17 januari tijd..

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 06:23

troi schreef:
Air schreef:

Lucky you, ik word ondertussen al maanden genegeerd en dat na een voorschot betaald te hebben -O- ..

En al meerdere keren geprobeerd via email en facebook.

Bah!

Ik ga binnenkort daar maar op de stoep staan. En dat vind ik rot aangezien ze op afspraak werkt en ik er van mijn werk tijd voor vrij moet nemen en dikke kans dus heb voor nop op de stoep te staan.. En das ook de reden dat ik het uitstel in de hoop dat ik nog een reactie krijg maar ja das na maanden niet zo waarschijnlijk meer vrees ik..

Gewoon even bellen?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 09:07

Yvankaxx schreef:
Ik heb een vraagje, voor de kenners haha.
Vriendin van me wil een tattoo laten zetten en is vanmiddag random een shop binnengelopen en vroeg mij nu of het wat was.
Zouden jullie even mee willen kijken en je mening geven van zijn werk?
http://www.timelesstattooart.nl/black-and-grey
Het zou gaan om een sleutel, niet in kleur en ook niet super groot met 2 woorden eronder

:o

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 09:11

Ik ben niet echt een kenner, op het eerste gezicht lijkt het redelijk, maar ik vind het echt niet goed en strak genoeg! Ik zou er niet heen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 10:07

eefj33 schreef:
Heeft iemand aanbevelingen voor een artiest die goed is in abstracte en minimalistische tattoo's?

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 13:54

Ahh die tattoo's van blackbear zijn gaaf! Maar eerst maar even m'n afspraak in december overleven hahha