Hier nog even een update over mijn ''gedoe'': ik kreeg een heel begripvol berichtje terug en dat ze het zelf ook niet helemaal goed in heeft kunnen plannen door drukte, we hebben besloten de afspraak te verplaatsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Hier nog even een update over mijn ''gedoe'': ik kreeg een heel begripvol berichtje terug en dat ze het zelf ook niet helemaal goed in heeft kunnen plannen door drukte, we hebben besloten de afspraak te verplaatsen
Berdien schreef:Helaas ben ik geen couple. Ja, met mezelf![]()
Maar inderdaad wel een tof idee!
Geen idee waar hij dan zou moeten komen. Daar ga ik dan nog de komende maanden over na denken
troi schreef:Air schreef:Hier nog even een update over mijn ''gedoe'': ik kreeg een heel begripvol berichtje terug en dat ze het zelf ook niet helemaal goed in heeft kunnen plannen door drukte, we hebben besloten de afspraak te verplaatsen
Lucky you, ik word ondertussen al maanden genegeerd en dat na een voorschot betaald te hebben..
En al meerdere keren geprobeerd via email en facebook.
Bah!
Ik ga binnenkort daar maar op de stoep staan. En dat vind ik rot aangezien ze op afspraak werkt en ik er van mijn werk tijd voor vrij moet nemen en dikke kans dus heb voor nop op de stoep te staan.. En das ook de reden dat ik het uitstel in de hoop dat ik nog een reactie krijg maar ja das na maanden niet zo waarschijnlijk meer vrees ik..
Yvankaxx schreef:Ik heb een vraagje, voor de kenners haha.
Vriendin van me wil een tattoo laten zetten en is vanmiddag random een shop binnengelopen en vroeg mij nu of het wat was.
Zouden jullie even mee willen kijken en je mening geven van zijn werk?
http://www.timelesstattooart.nl/black-and-grey
Het zou gaan om een sleutel, niet in kleur en ook niet super groot met 2 woorden eronder