Nog even een check. Iemand hier die Captive en Amorous heeft? Lijken ze heel erg op elkaar of wel verschillend genoeg om beide te hebben?
En heeft iemand hier MAC Hang Up?
_Friemel
Geplaatst: 01-01-16 19:37
Djilna schreef:
Nog even een check. Iemand hier die Captive en Amorous heeft? Lijken ze heel erg op elkaar of wel verschillend genoeg om beide te hebben?
En heeft iemand hier MAC Hang Up?
Ik heb ze beide, het is maar één tintje maar ik vond het voldoende om Amorous te kopen ja
Zal ze zo ff swatchen
Djilna
Geplaatst: 01-01-16 19:40
Ik zie er weer zoveel dat ik niet kan kiezen
En zie Captive en Amorous op google zo naast elkaar en dan lijken ze minimaal te schelen. Dan ga ik twijfelen of ik niet toch naast Mehr eerst een andere ga bestellen. Maar welke.. VG3 valt zo te zien per persoon erg verschillend uit maar lijkt me wel gaaf. Hang up zag ik langs komen Mac Red of toch Russian Red? Pff
_Friemel
Geplaatst: 01-01-16 19:44
Links Captive recht Amorous
Links Captive rechts Amorous.
En no wat verf op mijn arm als decoratie
VG3 is bij veel mensen bruin maar bij mij weer echt met paarse ondertoon maar ik heb geen pigment in mijn lippen er zijn niet veel mensen die zich met mijn lippen kunnen meten. Daardoor vallen kleuren bij mij veel intenser uit.
Ja captive is een tikkie zachter Captive draag ik met een bijpassende liner van Kiko en Amourous maak ik warmer met Absolutly it.
Ik vond het echt wel waard om ze beide aan te schaffen
Anoniem
Geplaatst: 01-01-16 19:50
Ik vond ze echt bijna hetzelfde irl, maar Friemel bleef stug volhouden dat ze echt heel anders zijn Tja... als je perse wilt vinden dat ze anders zijn, dan zijn ze dat natuurlijk ook!
_Friemel
Geplaatst: 01-01-16 19:51
DnT schreef:
Ik vond ze echt bijna hetzelfde irl, maar Friemel bleef stug volhouden dat ze echt heel anders zijn Tja... als je perse wilt vinden dat ze anders zijn, dan zijn ze dat natuurlijk ook!
Echt wel! Ik heb niet 2 dezelfde lipsticks die ik anders noem!
Djilna
Geplaatst: 01-01-16 19:52
Ik zie wel verschil, maar geloof dat ik het te weinig vind om hem nu erbij te nemen. Dan liever iets echt anders
Wat is nog een must have...
Laatst bijgewerkt door Djilna op 01-01-16 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
_Friemel
Geplaatst: 01-01-16 19:53
DnT schreef:
Echt wel! Ik heb niet 2 dezelfde lipsticks die ik anders noem!
Ze zijn anders!!
BelleTessa
Geplaatst: 01-01-16 19:53
Over de vraag van het highlighten onder je wenkbrauw; dat "hoort". Is een van de standaard plekken op je gezicht voor highlight. Vandaag heerlijke dag zonder make-up en morgen middag pas weer een gezicht op m'n gezicht tekenen. En morgen komt Soar binnen ga m meteen gebruiken icm met Faux.
Maar om even je vraag te beantwoorden Djilna, ja er zit een ieniemienie tint verschil in, maar het grootste verschil als Friem ze draagt, komt door de verschillende tinten lipliner die ze er onder doet. Ik zou dan toch echt voor een andere lipstick kiezen, dan Amorous te kopen als je Captive al hebt.
Ja klopt alleen als ik captive over absolutly it gooi krijg ik dat hele warme niet. Dus je hebt ze echt beide nodig
Djilna
Geplaatst: 01-01-16 19:59
Nee ik heb dus Amorous al en twijfelde over Captive VG 3 moet ik toch eerst geprobeerd hebben. Te bruine lipsticks trekken alle kleur uit mijn gezicht weg. Dus wat dan
Heb je Mehr al? Of probeer Kinda Sexy en Chilli, denk dat die je ook wel mooi staan
_Friemel
Geplaatst: 01-01-16 20:03
Ik was echt enorm verbaasd over VG3, ik vind hem gaaf!
_Friemel
Geplaatst: 01-01-16 20:04
Djilna schreef:
Nee ik heb dus Amorous al en twijfelde over Captive VG 3 moet ik toch eerst geprobeerd hebben. Te bruine lipsticks trekken alle kleur uit mijn gezicht weg. Dus wat dan
DnT en ik proberen gewoon, alles eigenlijk en zo kom je achter verassende kleuren
Djilna
Geplaatst: 01-01-16 20:10
DnT schreef:
Heb je Mehr al? Of probeer Kinda Sexy en Chilli, denk dat die je ook wel mooi staan
Mehr ligt al in mijn mandje Chili stond eerst ook op de wishlist, maar ben bang dat die misschien iets te oranje is? En Kinda Sexy vermoed ik te licht. Al heb ik ook Fanfare en denk dat die daar misschien wel op lijkt. Eens googlen.
Friem, ik probeer normaal ook alles Maar VG3 toevallig nog niet gedaan. En twijfel nu of die bij mij niet te bruin wordt.