Silby, goede daad hopelijk egeltje snel weer in orde.
Faringo, bijzonder. Snap dat dat bijkletsen werd.
Gaucho, lekker f rondje wijk. Mijne was erg stout vandaag met rondje wandelen.
Morgen ochtend ingreep carpaal tunnel, al om 750u daar. Hopelijk valt de napijn mee dan lekker met de honden en vriendlief een rondje wandelen in de middag.
Bedankt, ja is maar een hele kleine ingreep. Kwartier werk. Alleen drie dagen hand niet gebruiken en daarna twee weken max 0,5 kg tillen en dat uitbouwen. 3 a 6 maanden herstel voor een ingreep van een kwartier.. Twee weken niet autorijden.
Lieve foto van de egel. Goed dat je hem/haar geholpen hebt.
Ik heb het wandelen met vriendin in de pauze gisteren overgeslagen. Voel me zo slap van vla/yoghurt/appelmoes etc eten. Vanaf donderdag mag ik weer normaal eten. In de avond wel met m’n vriend nog een wandelingetje van 40 minuten gemaakt.
Ik ben vanmorgen weer in het bos geweest. Ruim een uur gelopen, voelde me ok en mijn hartslag bleef ook ok Hopelijk kan ik zo weer wat gaan opbouwen. Ben wel erg moe, maar dat is ok.
Wat fijn dat je een uur hebt kunnen wandelen goof! Hoop ook voor je dat je kunt opbouwen.
Yes, mijn lieve pony staat in uitgelicht. Altijd leuk!
Faringo
Geplaatst: 27-01-21 12:57
Fijn Goof dat je lekker een uur op pad was en je goed bleef voelen. Dat je nu wat moe bent is logisch na lang beroerd te zijn geweest. Rustig aan weer wat opbouwen. Je foto's zijn weer mooi om te zien!
Ik zag het ook dat je lieverd in uitgelicht staat. Altijd leuk!
Ik zat vanmorgen om 8 uur al bij de mondhygiëniste. Alles weer schoon gemaakt, maar toch wel weer wat gevoelig nu na dat gehark. Wilde graag een rondje aan de wandel in m'n pauze, maar blegh...vies weer. Dus ik ga maar boodschappen doen dan hoeft dat vanavond niet. Deadline op het werk achter de rug dus ik ga zo maar eens kijken waar ik zondag een rondje ga wandelen en of er nog iemand gezellig mee wil.