M'n lichaam is nu al gemeen aan het doen, gisteren wat steken in m'n buik en vandaag misselijk. Als ik dit nu al voel hoe houd ik het dan vol tot de testdatum 31 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefsel2109 schreef:Ah oliebol, inderdaad soms lijkt alles tegen te vallen... Dikke knuffel!
M'n lichaam is nu al gemeen aan het doen, gisteren wat steken in m'n buik en vandaag misselijk. Als ik dit nu al voel hoe houd ik het dan vol tot de testdatum 31 meilaten we hopen dat het goede tekenen zijn, maar ik ga er niet vanuit dat gelijk de eerste blijft plakken. Maar duimen en hopen mag altijd!
Miekelien schreef:Joketje een dikke knuffel voor jullie![]()
MissBambi ik heb het even voor je teruggezocht. Na de maand pil bij mij voor IVF duurde het een week na de laatste voor ik een bloeding kreeg, en dat was helemaal normaal volgens de kliniek. Nog even geduld dus!
Damber2 schreef:Eefsel2109 schreef:Bedankt allemaal! Voor het eerst zit ik ook in de wachtweken, onwijs spannend maar t embryo zit er in ieder geval in en de natuur moet verder z’n werk doen
Sorry Miekelien ben helemaal vergeten je te feliciteren! Wat onwijs fijn, hopelijk heb je een fijne zwangerschap
Wat fijn voor je. Doe je af en toe een berichtje?
Hoop het voor je!
Ik zit in een enorme dip. Zit er doorheen...
fokmerrie kan ook geen veulens meer krijgen... alsof alles tegen zit.
Eefsel2109 schreef:Ah oliebol, inderdaad soms lijkt alles tegen te vallen... Dikke knuffel!
M'n lichaam is nu al gemeen aan het doen, gisteren wat steken in m'n buik en vandaag misselijk. Als ik dit nu al voel hoe houd ik het dan vol tot de testdatum 31 meilaten we hopen dat het goede tekenen zijn, maar ik ga er niet vanuit dat gelijk de eerste blijft plakken. Maar duimen en hopen mag altijd!
Morgenzon schreef:Ik duim voor je Eefsel!
Balen Joketje, wanneer mag je opnieuw proberen?
Knuffel Damber! Vervelende situatie, hopelijk is er binnenkort weer wat licht aan het eind van de tunnel.
Hier nemen ze de boel deze keer gelukkig wat meer serieus.
[ [url=m/ZC9RDR.jpg]Afbeelding[/url] ]
3D van de linkerkant, 12 follikels. Hopelijk is er woensdag wat bruikbaars uit te halen.
melanie20 schreef:Ben alweer weer terug... zit er allemaal goed uit. Ze zag alleen een cyste/ vleesboom van 3cmx3cm...
Kan opzich geen kwaad. Maar moet niet tegroot gaan worden. En met een punctie moet ik zeker kuur antibiotica gaan slikken voor grote kans op infectie als ze erdoorheen moeten gaan prikken.
Morgen starten met de 2de spuit.
Volgende week weer terug