Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Resultaten van de 30 Day Shred, dag 30
Lengte: 1,78m
Nek: 36cm - 36cm
Borst zonder tiet: 87cm - 82cm
Taille: 75cm - 72cm
Navel: 85cm - 81cm
Heupen: 94cm - 88cm
Billen: 102cm - 99cm
Dijbeen: 58cm - 57 cm
Kuit: 35cm - 34,5cm
Bovenarm ontspannen: 29cm - 27cm
Bovenarm aangespannen: 30cm - 28cm
Gewicht: 75kg - 70.5kg
Ik ben ONTZETTEND blij hiermeeOp naar Ripped in 30 voor meer resultaat
Dorus schreef:Rianne_ schreef:Ik sla de push ups over en doe in plaats daarvan buikspieroefeningen..
Ik zou er toch maar mee gaan oefenen tegen de muur, want anders ga je in level 2 echt een probleem krijgen. De helft van de oefeningen daar zijn plankposities. Een van jillian d'r favoriete oefeningen.
Marit schreef:Zo, dag 5 klaar. Ik merk niet zozeer dat ik sterker ben maar wel dat ik veel sneller herstel. Dag 1 zat ik 3 uur later nog te shaken, nu ben ik na de cooldown eigenlijk helemaal niet echt moe of trillerig meer ofzo. Kan zo boodschappen gaan doen![]()
Ik ben wel echt een bezienswaardigheid hoor. Onze woonkamer heeft hele grote ramen overal dus ik ben goed te zien. Net een meisje die gewoon zonder schaamte heeeel zachtjes langsfietst terwijl ze met samengeknepen oogjes naar binnen kijkt hoe ik met flesjes water sta te springen.
Loesss schreef:veronique100 schreef:Zijn er ook mensen die aan het begin en aan het eind op bepaalde plaatsen gemeten hebben?
zo ja, hoeveel centimeter waren het voor en hoeveel centimeter waren het na?
Mijne staat paar paginas terug!
veronique100 schreef:Dorus schreef:Ik zou er toch maar mee gaan oefenen tegen de muur, want anders ga je in level 2 echt een probleem krijgen. De helft van de oefeningen daar zijn plankposities. Een van jillian d'r favoriete oefeningen.
tegen de muur??