Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Linn_ schreef:Ja ik snap jullie punt. Echter is het alleen een symbool wat ik wil hebben en meer niet. En ik vertrouw Rob er dan wel op als hij zegt dat Bas dat goed kan. Dit wordt mijn eerste tattoo dus verder heb ik er ook geen ervaring mee.
Kana schreef:Kipzel schreef:Deel je ervaringen Lee!
Waren ze mooi / lelijk?
Wat vond je er van?
Ik heb er een hartje, ik vergeet wel vaak dat ik het heb.
Zelf heb ik niks aan nazorg gedaan. Wel heb ik het laten zetten en precies 1 dagen later nog een keer.Lisette03 schreef:wat ik weet van liptattoo's is dat ze heel snel vervagen en er dan uit zien alsof je iets heel vies aan de binnenkant van je mond hebt groeien
Mijn hartje staat nu 2 jaar. Nooit uitgelopen en ziet er nog steeds strak uit.
ThessaKeizer schreef:Ik kom ook weer eens een keertje binnenvallen! Ik mocht vandaag voor mijn tweede Tattoo. Anderhalve maand geleden moest ik helaas mijn allerbeste maatje, mijn allessie in laten slapen, 14 jaar is mijn vriendje geworden, een hele mooie leeftijd maar altijd veel te vroeg! We hebben een afdruk van zijn poot gemaakt en zijn daarmee naar High Voltage in Stadskanaal gegaan, zij hebben er naar mijn wens een mooie tekening gemaakt met als middelpunt de afdruk van de poot van mijn hond. Hij staat er nu op en ik ben er zo ontzettend blij mee, helemaal zoals ik het wilde maar dan nog mooier![]()
[ Afbeelding ]
Bewust is de pootafdruk zonder lijnen gezet zodat het echt een afdruk lijkt, het was ook een echte afdruk van zijn poot, dus zo realistisch mogelijk erop gezet!