[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:39

Ja ik snap jullie punt. Echter is het alleen een symbool wat ik wil hebben en meer niet. En ik vertrouw Rob er dan wel op als hij zegt dat Bas dat goed kan. Dit wordt mijn eerste tattoo dus verder heb ik er ook geen ervaring mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:45

_Linn_ schreef:
Ja ik snap jullie punt. Echter is het alleen een symbool wat ik wil hebben en meer niet. En ik vertrouw Rob er dan wel op als hij zegt dat Bas dat goed kan. Dit wordt mijn eerste tattoo dus verder heb ik er ook geen ervaring mee.

Dan zeg ik, niet doen. Echt niet. Het is niet maar een symbool. Ook in een symbool kan een boel mis gaan. Bibberende lijnen, te dikke lijnen. Ongelijk.
Ik bedoel maar:
Afbeelding

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:56

Leuk om je werk te zien Moonprayer!
Erg mooie stijl!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:58

Ooh god Joolien, dat is inderdaad een juist voorbeeld van een niet zo'n mooie tattoo.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:12

Wat zou ik dan moeten doen? Vragen of ik wel bij Rob kan?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:19

Kun je niet vragen of je meer werk van hem kunt zien?
Een goede portfolio vind ik wel heel belangerijk..

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:20

Kana schreef:
Kipzel schreef:
Deel je ervaringen Lee!
Waren ze mooi / lelijk?
Wat vond je er van?

Ik heb er een hartje, ik vergeet wel vaak dat ik het heb.
Zelf heb ik niks aan nazorg gedaan. Wel heb ik het laten zetten en precies 1 dagen later nog een keer.

Lisette03 schreef:
wat ik weet van liptattoo's is dat ze heel snel vervagen en er dan uit zien alsof je iets heel vies aan de binnenkant van je mond hebt groeien :7

Mijn hartje staat nu 2 jaar. Nooit uitgelopen en ziet er nog steeds strak uit.

Thnx for the reply Kana :j
Dus je hebt hem laten zetten en een dag later nog een keer?
En je hebt niks aan nazorg gedaan alsin mondspoeling ofzo? En rook je? :P

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:22

Ik ben me trouwens aan het inlezen ovee tattoo's en suikerziekte.. iemand nog tips over wat ik écht moet weten? :)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:24

Oeh! Ik ben wel geïnteresseerd in je bevindingen!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:25

_Linn_ schreef:
Wat zou ik dan moeten doen? Vragen of ik wel bij Rob kan?

Nee, niet vragen.. Zeggen dat je dat gewoon wil en anders ga je opzoek naar iemand anders. :j

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:27

Oke ik zal Rob dan wel even mailen, van Rob heb ik namelijk wel al meerdere tattoos gezien.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:54

@ angelique.. Ik denk dat je vooral rekening moet houden met een vertraagde genezing bij mensen met suikerziekte. Die hebben vaak een slechtere doorbloeding (vooral in de extremiteiten, onderbenen, voeten, onderarmen en handen) En ook met het feit dat het toch best veel energie kost als je getatoeerd wordt, dus dat ze sneller een hypo kunnen krijgen (suikerdip dus) en daarom wat meer moeten eten of minder spuiten.

Verder zou ik het eigenlijk niet weten..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:06

Heb een mail van Rob terug waarin die zegt dat ik me geen zorgen moet maken, dat Bas dit al veel langer doet dan hijzelf en dat die een portfolio van Bas daar heeft liggen die ik in kan zien als ik daar zaterdag ben.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:09

dat voorbeeld, van lucky you,
dat is zo'n bekende actrice, dit is gezet door de in medialand bekendste nederlandse artiest, schiefmacher ofzo. geinige man, en veel gezien van de (tattoo) wereld. maar ik vind zijn tattoo's niet mooi.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:12

Volgens mij is die tattoo helemaal niet door hem gezet?

"Johansson received the tattoo from Fuzi Ubtpk, a Parisian artist who specializes in street and and tattoo design. Fuzi specializes in a self-described “ignorant style” that ditches traditionally well-composed designs for bold, captivating illustrations.

Fuzi’s website describes his “ignorant style” as “an ironic twist and self-confident assertion” featuring “direct black lines with devastating punch lines.” We’re not exactly sure what the devastating punchline is for Johansson’s “Lucky You” tattoo, but there’s got to be some sort of personal meaning for the 27-year-old actress."
(Bron: http://www.ibtimes.com/scarlett-johanss ... ine-863722)

De tattoo was dus intentioneel en geheel zo bedoeld.

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:13

Ik kom ook weer eens een keertje binnenvallen! Ik mocht vandaag voor mijn tweede Tattoo. Anderhalve maand geleden moest ik helaas mijn allerbeste maatje, mijn allessie in laten slapen, 14 jaar is mijn vriendje geworden, een hele mooie leeftijd maar altijd veel te vroeg! We hebben een afdruk van zijn poot gemaakt en zijn daarmee naar High Voltage in Stadskanaal gegaan, zij hebben er naar mijn wens een mooie tekening gemaakt met als middelpunt de afdruk van de poot van mijn hond. Hij staat er nu op en ik ben er zo ontzettend blij mee, helemaal zoals ik het wilde maar dan nog mooier :D

Afbeelding

Bewust is de pootafdruk zonder lijnen gezet zodat het echt een afdruk lijkt, het was ook een echte afdruk van zijn poot, dus zo realistisch mogelijk erop gezet!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:17

ik vind hem heel mooi!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:24

Heel mooi

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 22:06

En eindelijk is mijn mail er dan ook uit!
Op zoek naar dé eventing tattoo, waarschijnlijk op mijn binnenkant enkel

Spannend!

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 22:15

Angeliquee18 schreef:
Ik ben me trouwens aan het inlezen ovee tattoo's en suikerziekte.. iemand nog tips over wat ik écht moet weten? :)

Ik heb suikerziekte, en tattoo's! als je vragen hebt mag je me uiteraard een pbtje sturen :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 22:39

moonprayer schreef:
dat voorbeeld, van lucky you,
dat is zo'n bekende actrice, dit is gezet door de in medialand bekendste nederlandse artiest, schiefmacher ofzo. geinige man, en veel gezien van de (tattoo) wereld. maar ik vind zijn tattoo's niet mooi.

Lady Gaga heeft een tattoo bij hem laten zetten :)

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:14

Ik wil graag een kleine tattoo (in kleur) op mijn pols laten zetten. Dit zou meteen de eerste tattoo worden.
Ik heb een relatief lage pijngrens dus ik ga er zeker van voelen. Iemand tips en ervaringen om te delen?

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:42

ThessaKeizer schreef:
Ik kom ook weer eens een keertje binnenvallen! Ik mocht vandaag voor mijn tweede Tattoo. Anderhalve maand geleden moest ik helaas mijn allerbeste maatje, mijn allessie in laten slapen, 14 jaar is mijn vriendje geworden, een hele mooie leeftijd maar altijd veel te vroeg! We hebben een afdruk van zijn poot gemaakt en zijn daarmee naar High Voltage in Stadskanaal gegaan, zij hebben er naar mijn wens een mooie tekening gemaakt met als middelpunt de afdruk van de poot van mijn hond. Hij staat er nu op en ik ben er zo ontzettend blij mee, helemaal zoals ik het wilde maar dan nog mooier :D

[ Afbeelding ]

Bewust is de pootafdruk zonder lijnen gezet zodat het echt een afdruk lijkt, het was ook een echte afdruk van zijn poot, dus zo realistisch mogelijk erop gezet!

erg mooi, jammer dat je je vriendje moet missen, maar iig altijd bij je, niet alleen in je hart maar ook op je lichaam.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 02:24

Wow Thessa, die vind ik echt mooi, vooral het gebruik van wit maakt dat hij er uit springt, de vlinder vind ik echt te gek. Afdruk zelf is idd mooi realistisch zo. Wel naar dat zoiets moois zo'n nare aanleiding heeft, sterkte met 't verlies van je maatje.

Linn, ik zou zeker eerst de portfolio van die Bas willen zien, let dan ook vooral op juist de simpele dingen, juist bij een eenvoudige tattoo is de techniek enorm belangrijk omdat je strakke dunne lijnen wilt, geen lijnen die 2 of 3 x te dik zijn omdat er bibbers weggewerkt moesten worden. Kan Bas het langer doen dan Rob, dat zegt niks... er zijn er zat die al járen tatoeëren die ik toch echt geen naald in m'n lijf zou laten zetten. Als je er aan de hand van zijn portfolio geen goed gevoel bij hebt ook gewoon niet doen. 't Is jouw lijf en die tattoo staat er voor altijd op dus als jij er geen vertrouwen in hebt dan gewoon zeggen en afhaken. Dan maar een nieuwe afspraak of een andere shop. Ik vind het sowieso niet netjes dat zonder met jou te overleggen bepaald wordt dat een ander dan waar jij mee afgesproken hebt de tattoo gaat zetten. De enige die dat kan beslissen ben jij vind ik.

Ben het met Joolien eens, je zoekt een artiest die dat wat jij wilt kan maken, niet andersom. Ik wil al heel lang een tattoo, had wel vaag het 'onderwerp' in m'n hoofd, maar geen concreet 'ontwerp'. Pas toen ik Adam's tattoo's zag wist ik dat dát was wat ik wilde. Nu weet ik precies wat ik wil en is het dus alleen Adam die dat gaat zetten, een ander kan dat gewoon niet zo in zijn stijl en iets anders wil ik niet. Punt. Zal dus nog wel wat jaartjes duren voor ik mijn tattoo heb aangezien ik voorlopig geen geld heb of kan sparen voor een trip naar Praag.

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 08:44

Hellow :wave:

Ik volg al een tijdje mee :)
Zelf heb ik twee erg mooie :+ tribals op mijn lijf(nee niet op mijn onderrug }> ) waren echt super impuls tattoo's , je bent achtien en je wilt wat zeg maar ;)
Toch wil ik ze denk ik niet laten coveren ooit, het hoort bij me.
Nu 14 jaar later en 10 jaar brainstormen ga ik deze zomer aan een halve sleeve laten beginnen, het wordt erg zoetsappig met my little pony en troetelbeertjes, blijft mijn liefde :), van kinds af aan al en nu nog steeds.

Adam kremer vind ik trouwens ook echt geweldig, als ik de kans heb komt er ooit iets van hem op me.
Haar stijl lijkt er wel wat op:
http://www.beautiful-freak.be/tattoo/sl ... k=0&info=1

Vind de andere artist daar ook erg leuk werk leveren:
http://www.beautiful-freak.be/tattoo/sl ... k=0&info=1

Zelf blijf ik twijfelen waar ik het ga laten zetten, gek van mezelf hierin , heb zelfs al eens een afspraak staan gehad en gecanceld omdat ik toch twijfelde over hem, beetje te kieskeurig , en zo zijn we dus al 10 jaar verder :')

Heb erg mooie dingen voorbij zien komen in het topic, ook erg doorsnee dingen, maar als de houder er blij mee is daar gaat het hem om :j
Thessa, erg mooi , vindt het echt mooi gedaan, vooral dat pootje zo niet bewerkt erop.