[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:02

Hmm, daar was ik al een beetje bang voor, ik denk dat ik dan ga voor paars. Deze : http://www.attitudeholland.nl/haar/body ... -haarverf/. Ik heb ook even er naar gezocht op google, en ik denk dat het wel mooi gaat staan. :j

Nu wordt het dan denk ik dip dye paars> blauw > blond/bruin.
Ik denk dat als ze beide ongeveer 3 weken blijven zitten, het al goed is. Was namelijk niet van plan om het hele jaar met een paarse/blauwe dip dye rond te lopen, maar voor een poosje lijkt het me wel erg leuk!

Trouwens, als je van paars naar blauw verft, en van blauw naar blond/bruin, zo dat goed gaan? Of kan je dan beter wachten tot het een beetje vaag/eruit is en dan pas een nieuwe kleur erin doen?

Yasmine

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:30

Ik heb natuurlijk dezelfde kleur blond als jij en heb het ook een keer deels paars geverfd zonder bleken en dat ging prima hoor :j Waste ook na 3 weken helemaal uit, dat was Manic Panic geloof ik.

Zo zag het eruit (heel slechte foto :') ) http://i39.tinypic.com/34sfoxu.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:32

Ik heb Directions verf gehad en eigenlijk alles spoelt er vrij snel uit geloof ik. Ik heb pastel roze en pastel paars gehad, en de pastel paars is wat langer gebleven omdat ik hem wat feller heb geverfd aan het begin. Ik heb het nu weer bruin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 12:17

Ik ga het zo dan maar eens bestellen denk ik, alleen het duurt nog wel een maand voor dat ik het erin doe. Tot die tijd nog even inlezen en moed verzamelen :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 12:37

Ik heb ook directions gehad voor dipdye en dat gaat prima hoor. Eerst carnation pink, toen een keer ruby? en toen blauw. Alleen blauw werd na een tijd groen :+

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 08:01

Frummels schreef:
Ruby1995: Ik stijl zelf al jaren lang bijna dagelijks mijn haar. Mijn ervaring is dat wanneer je een goede heat protector gebruikt en wast met een voedende shampoo en conditioner er niets aan de hand is. Ik doe elke zaterdag een masker in mijn haar en laat elke 6 tot 8 weken de punten bijknippen. Hierdoor blijft het prima gezond!
Wel merk ik dat wanneer ik mijn haar niet föhn en stijl het bijna 2 keer zo snel lijkt te groeien. Dus als je het echt snel weer wilt laten groeien kun je de apparaten beter even links laten liggen. :)

Ik kom weer even binnenvallen. Ik vroeg me namelijk af welke stijltang je dan hebt en wat goede heat protectors zijn.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 08:57

Persoonlijk ben ik weg van mijn stijltang van remmington en de hear protector van syoss :j

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:12

Celiien schreef:
Persoonlijk ben ik weg van mijn stijltang van remmington en de hear protector van syoss :j

Hoe vaak stijl jij je haar als ik vragen mag?

Hoe denken jullie over de l'oreal steampod? Je haar stijlen met stoom .. Beter dan een normale stijltang?

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:31

Ik heb even advies nodig. Ik heb van mezelf vrij donker haar (het is al heel lang geleden dat ik het ongeverfd heb gehad maar het is volgens mij middenasbruin ofzo) en heb het nu lichtblond laten verven door de kapper via highlights.
Heb op dit moment omdat het steeds lichter wordt met zon en highlights ongeveer deze kleur;
Afbeelding
Maar krijg dus gigantische uitgroei en aangezien ik volgend jaar ga studeren heb ik geen geld om het zo vaak bij te houden. Ik wil het dus weer zelf kunnen verven en ik wil het weer iets donkerder zodat het wat minder opvalt.
Nu wil ik er dus een pakje donkerblond overheen doen, maar kan dat? Krijg ik dan geen rare kleuren? (dat het niet egaal wordt is niet zo erg)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:37

Zelf donkerblond eroverheen kan wel,maar houd er rekening mee dat de highlights wel zichtbaar kunnen blijven.
Dus dat de kans is dat je meerdere keren je haar moet verven om dat weg te krijgen.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:23

Highlights is niet zo erg, dan wordt het ook niet zo saai haha. Zolang het niet groen wordt ben ik tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:30

Als je niet wilt dat het groen wordt moet je een verf kopen met een hele lichte rode tint erdoor. Niet te rood, want dan wordt het oranje, maar als je een echte assige verf koopt (een .0 dus) wordt het wel groenig. Dat is mijn ervaring in ieder geval :j

Denihy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:31

Hallo iedereen

Ik heb een klein technisch probleem met mijn haren. Afgelopen vrijdag ben ik naar de kapper geweest met de intentie ze bruin met lichte meches te laten kleuren. Helaas is dat slecht uitgevallen en werden mijn haren groen. ( Ontkleurd met 30vol(!!), meches gezet en gekleurd met blond ipv bruin(?!)). De volgende morgen naar een andere kapper met mijn groen kopje en die heeft haar best gedaan om het zo goed mogelijk te redden. Nu heb ik terug een donkere kleur maar ik mag m'n haren dus zo weinig mogelijk wassen omdat de kleur er gewoon terug uitspoelt en je ziet het blond-groenig onderin nog een beetje doorkomen. Na het wassen moet ik ze ook behandelen met een semi permanente haarkleuring ( rode tint) om zo goed mogelijk het groen te neutraliseren. Ik merk dat na het wassen mijn haren echt grauw beginnen te worden. Jullie kunnen dus wel raden dat mijn haren de laatste dagen het zwaar te verduren hebben gehad. Ze zijn erg droog nu en ik gebruik ook speciale producten om ze zo goed mogelijk terug gezond te maken.
Nu komt het echte probleem eigenlijk pas:
Ik geef zaterdag een groot feest voor mijn 21e verjaardag, uiteraard wil ik er dan goed uitzien. Is het te riskeren om mijn haren nogmaals te kleuren?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:45

Smileyy schreef:
Celiien schreef:

Hoe vaak stijl jij je haar als ik vragen mag?

Hoe denken jullie over de l'oreal steampod? Je haar stijlen met stoom .. Beter dan een normale stijltang?

Pfoe, heel wisselend! Wil de laatste tijd vaak (achter elkaar) fohnen, dan stijltang en voor de voorste plukjes krultang.. Maar als ik een hele week werrk (zoals afgelopen twee weken) gaat mn haar in een staart dus doe ik t niet :+ rustige weken qua werrk en meer naar school toch wel bijna elke dag tot om de dag denk ik zo :j

Aaargh jongens ik haat mn uitgroei.. Nog maar een week en dan wordt t weer licht in de zo'n *\o/*

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:42

Ik ga morgenochtend vroeg de grote stap zetten naar kort haar
Ik ben echt enorm zenuwachtig omdat ik al meer als drie jaar wat langer haar heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:43

Ik heb net mijn paarse en blauwe haarverf besteld, ben benieuwd! Maar het duurt in ieder geval nog wel een maandje voor ik het ga verven, eerst nog op vakantie.

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:56

maatje987 schreef:
Ik ben echt enorm zenuwachtig omdat ik al meer als drie jaar wat langer haar heb

Succes!! Ik ben benieuwd :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:09

@Maatje: Leuk! Succes! :D Ik heb het ook gedaan paar maanden terug (was nog nooit kort geweest) en ben er nog altijd blij mee. Hoewel ik het nu wel weer lang laat groeien ondertussen en ik in zo'n rot tussen lengte zit en er weinig mee kan... Maar toen het korter was. Zo leuk, je kan er van alles mee.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 06:29

ik hoop dat ik het dan ook wat beter kan stijlen want het is nu gewoon een ramp
ik laat het ook meteen in laagjes knippen en uit dunnen aangezien ik zulk dik haar heb

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:08

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:11

Mooie kleur!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:58

Smileyy schreef:
Frummels schreef:
Ruby1995: Ik stijl zelf al jaren lang bijna dagelijks mijn haar. Mijn ervaring is dat wanneer je een goede heat protector gebruikt en wast met een voedende shampoo en conditioner er niets aan de hand is. Ik doe elke zaterdag een masker in mijn haar en laat elke 6 tot 8 weken de punten bijknippen. Hierdoor blijft het prima gezond!
Wel merk ik dat wanneer ik mijn haar niet föhn en stijl het bijna 2 keer zo snel lijkt te groeien. Dus als je het echt snel weer wilt laten groeien kun je de apparaten beter even links laten liggen. :)

Ik kom weer even binnenvallen. Ik vroeg me namelijk af welke stijltang je dan hebt en wat goede heat protectors zijn.

Ik heb een ghd stijltang. Hij was zeker niet goedkoop maar ik ben er heel tevreden mee :j
Heatprotectors heb ik verschillende gebruikt, op het moment gebruik ik er een van surinaamse winkel, omdat ik licht kroezend haar heb: http://blackgirllonghair.com/wp-content ... -6oz-1.jpg
Ik doe hier al sinds december 2006 mee en gebruik het elke dag :o (een half drupje is voor mij al genoeg, heb nu een bob) Hij kostte geloof ik iets van 7 euro.
Als deze op is (zit nu nog iets meer dan een vingerdikte in) dan wil ik die van Elnette proberen. :)

xAlice, wat een mooie kleur! Past heel mooi bij je huid en ik vind het heel natuurlijk staan.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:07

Hier weer eens wat uitgeprobeerd met een nieuwe kleurtje.

Afbeelding

Duidelijkere foto heb ik nu niet.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:02

maatje987 schreef:

Ik, en vast nog meer, wacht in spanning! :D Ben heel benieuwd, heb je al een foto? :o

mirriejj, ik vind dit korte zo leuk bij jou! kleuren ook mooi zeg :j

Ik zit nu weer op zo een rot lengte, dat ik het eigenlijk het liefste vast draag. Het wordt weer wat langig en dan hangt het zo futloos te hangen. Mijn haar is echt heel dun en poreus, als het langer wordt dan lijkt het ook net doorzichtig als ik alles naar achteren heb hangen, geen porum :n
Maandag ga ik op vakantie naar Portugal, en als ik terugkom en salaris is gestort dan race ik meteen naar de kapper haha. :D

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:19

Uhm, iemand ervaring met wit haar dat paars is geworden door de toner :=