Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Helpt een spiraaltje ook tegen heftige pijnen tijdens de menstruatie?
Giolli schreef:Hoi allemaal, ik kom even binnen wandelen.
Ik heb namelijk een vraag.. Een week of 8 geleden ben ik gestopt met de pil omdat ik toch geen vriend heb al jaren en ik dat kreng steeds vergat waardoor ik heel vaak en onregelmatig ongesteld was.
Ik wil nu dus zo'n buisje in mijn arm laten zetten, maar dan moet je dus eerst ongesteld zijn..... En dat ben ik dus nog steeds niet.Kan dat kloppen?
Lous schreef:Als ik zoek op bekkenschok krijg ik alleen maar erotische informatie om het maar even netjes te zeggen(ook voor de 18 min gebruikers)
Daarnaast ga ik geen rare dingen doen. Ik heb twee keer een hernia gehad, dus moet ook goed uitkijken met de spieren in dat gebied.
Kim schreef:Wat vragen n.a.v. de pil
In hoeverre merken jullie nou echt de bijwerkingen van de pil t.o.v. ervoor? Dus oa qua stemmingswisselingen, depressieve gevoelens tijdens de stopweek en gewichtstoename? Eventueel via pb?
Kim schreef:Wat vragen n.a.v. de pil
In hoeverre merken jullie nou echt de bijwerkingen van de pil t.o.v. ervoor? Dus oa qua stemmingswisselingen, depressieve gevoelens tijdens de stopweek en gewichtstoename? Eventueel via pb?