Time2Tri schreef:Zo , voor volgende week woensdag middag staat mijn inspanningstest
gepland ( max HF , omslagpunt , VO2 max )
Hoe was de test en wat voor resultaten kwamen eruit?
Lauraennala schreef:Ga in April mee met een groep naar Mallorca, heel veel zin! En ben ook ingeloot voor de AGR 150km.
Hebben jullie al concrete plannen voor 2019?
Gave plannen! Mijn plannen voor 2019 zijn een aantal wedstrijden van de MTB wintercompetitie rijden. Per half februari ga ik starten met mijn minor in Wageningen dus dan ga ik mij daar aansluiten bij de studentenwielerverenging. Plan is om meer te gaan trainen op de racefiets, dus ook meer richting wedstrijdtraining ipv alleen maar toertraining. Ook misschien iets vaker op de MTB trainen. Even afwachten wat voor trainingen (en op welk niveau) zij aanbieden. Ik denk niet dat ik komend jaar al mee zou kunnen doen aan een koers, maar dat lijkt mij wel een leuk doel voor 2020.
Time2Tri schreef:Een mooie afstand gefietst Laura
Plannen voor volgend jaar .
10 dagen trainingskamp Mallorca ( Can Picafort )
2-6 Ironman 5150 = de olympische afstand in Kraichgau
4-8 Grandprix Sassenberg
1,7 zwemmen - 67 km fietsen - 15 km hardlopen
1-9 Xanten olympische triathlon
3-10 Münsterland Giro
Voor juli moet ik nog even met mijn trainer overleggen . Of ik nog een olympische doe of toch meer de maand benut ter voorbereiding op de Grand Prix .
Misschien nog wat loopjes tussendoor .
Phoe, wat een afstanden. Respect hoor!
Lauraennala schreef:Vandaag ben ik gaan kijken voor een nieuwe fiets, maar dat blijkt nog best lastig. Mijn stack/reach verhouding is vrij sportief, dat beperkt de keuze nogal en is dan ook moeilijk om de juiste maat te kiezen. We hebben nu afgesproken om eerst een uitgebreide bike-fit te gaan doen. Hoewel ik nu echt lekker op mijn fiets zit, is er misschien nog wel wat te finetunen en kom ik beter uit. Als daar dezelfde resultaten uitkomen, dan moet ik het er gewoon mee doen. En anders geeft dat misschien wat meer keuze (of juist minder

)
Wij hebben ook zo'n renner bij de vereniging fietsen. Hij zit graag heel laag, maar gaat wel een beetje richting dames afmetingen. Hij fiets op een Ridley (dacht ik). Misschien een merk om naar te kijken? Ik zou iig ook naar herenmodellen kijken. Die hebben juist zo'n lange bovenbuis.
Verder zijn er echt zo veel merken (Cube, Giant, Koga, Cannondale, Scott, BMC, Bulls, Sensa, Specialized, etc). Je zou bijna door de bomen het bos niet meer zien. Zou wel mooi zijn als je de fiets nog in december kan aanschaffen. Leuk model uit 2018 is nu een stuk goedkoper.
MuSLi schreef:Begint aankomende zaterdag

Dus ik kan er nog niks over zeggen...
Behalve dat ik er superveel zin in heb..
Oeh, leuk! Veel plezier gewenst!
Ik heb zaterdag al weer mijn tweede MTB wedstrijd. Vandaag de schrijfremblokjes beide vervangen en de buitenbanden gewisseld van het zomersetje naar het wintersetje. Gaat toch stiekem altijd wel weer wat tijd in zitten. Voor die buitenbanden die niet naar de velg willen
Bij de racefiets gaat dat toch altijd een stuk makkelijker op de een of andere manier. Morgen maar even een rondje doen om de remmen goed in te remmen en de banden te checken in de modder.