Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 19:23

Mooie foto zeg!! *D

Hier inmiddels 38+4 maar wel echt afzien :(
Inmiddels word de pijn in mijn liezen met de dag erger en kan ik nog maar nauwelijks lopen.
Vandaag bij de verloskundige is gebleken dat kleine niet meer ingedaald ligt, wat na alle pijn wel echt een enorme domper was :(

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 20:29

Hele mooie foto Ballard!

Linda, oh jeetje wat balen zeg! En die pijn vervelend. Nog even volhouden :(:)

Zoë had einde ochtend haar gehoor test, die was helemaal goed.

Vanmiddag was ze zo huilerig. En dan is t wel even pittig als je alleen bent. Uiteindelijk een tijdje in mn armen geslapen wel.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 22:50

Ballard_L schreef:
Gnome schreef:
Spannend Ballard_L.. Kan nu echt ieder moment gaan gebeuren. Ben benieuwd naar het resultaat van de foto's!

Ja heb het idee dat het nog wel een paar weken kan duren, maar we gaan het zien.

Fotootje ook maar bewerkt. Tussen de varens staan is trouwens geen aanrader. Ik had gelijk 5 teken over me heen lopen, brrr.

[ [url=m/axVjJf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie foto. Van de teken wat minder

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 22:52

linda2008 schreef:
Mooie foto zeg!! *D

Hier inmiddels 38+4 maar wel echt afzien :(
Inmiddels word de pijn in mijn liezen met de dag erger en kan ik nog maar nauwelijks lopen.
Vandaag bij de verloskundige is gebleken dat kleine niet meer ingedaald ligt, wat na alle pijn wel echt een enorme domper was :(

Aah dubbel balen

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 00:38

Kan iemand me vertellen hoe ik van die rusteloze benen af kom? Ik ben zo moe, maar kan er al een aantal nachten niet van slapen :O

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 01:49

Celestexxxxx schreef:
Kan iemand me vertellen hoe ik van die rusteloze benen af kom? Ik ben zo moe, maar kan er al een aantal nachten niet van slapen :O

Magnesium slikken heeft hier geholpen, bij sommige olie smeren van magnesium

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 10:05

Freekieee schreef:
Celestexxxxx schreef:

Magnesium slikken heeft hier geholpen, bij sommige olie smeren van magnesium

Dankje!! :)

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 10:42

Ballard_L schreef:
Gnome schreef:
Spannend Ballard_L.. Kan nu echt ieder moment gaan gebeuren. Ben benieuwd naar het resultaat van de foto's!

Ja heb het idee dat het nog wel een paar weken kan duren, maar we gaan het zien.

Fotootje ook maar bewerkt. Tussen de varens staan is trouwens geen aanrader. Ik had gelijk 5 teken over me heen lopen, brrr.

[ [url=m/axVjJf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi hoor!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 11:07

Celestexxxxx schreef:

Vervelend! Ik hoop dat magnesium zal helpen!

Hier ook slechte nachten. Ik heb toch nog erge last van de spier in mijn rib. Al vraag ik me soms ook af of het niet de klieren in mijn borst zijn. Ik kan er in ieder geval erg slecht van slapen, het is echt zo’n continue zeurderige pijn, dus zo maar even de huisarts bellen of ze daar iets aan kunnen doen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-23 06:05

Boris had het vreselijk zwaar met de warmte en wij dan dus ook. Niet willen slapen, veel zweten.. Huilen. Was ontzettend zielig dus gisteren kwam er een airco in zijn kamertje.

Wat een ding *\o/* hebben 'm zelfs uit moeten zetten na een half uurtje omdat het anders te koud werd. Hij heeft na bijna 12 uur wakker te zijn geweest mooi 2 blokjes van 2,5 uur geslapen. De tweede keer heb ik 'm wakker moeten maken voor z'n laatste fles. Hij lag om kwart voor 12 gisteravond op bed en kwam in de nacht pas weer om 5 uur.

Echt zalig. Hopelijk kunnen we nu het ritme weer oppakken van de nachten. Hij ligt nu alweer heerlijk voldaan te slapen dus ik ga ook nog eventjes ;)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 14:49

Ah wat fijn dat de airco een oplossing is :) ik snap heel goed dat hij niet wil slapen met de warmte, wat een plakkerige nachten…

Hier ben ik vandaag naar de huisarts geweest. Ik stond binnen 2 min buiten met advies: waarschijnlijk je ribben, slik maar paracetamol. Tja, alsof ik dat al niet deed. Voelde echt totaal geen begrip en het was gewoon: zit het maar uit, ik hoop dat de baby snel komt. Gelukkig heb ik vannacht wat meer uurtjes slaap gepakt, maar ik voel me wel steeds vermoeider worden. Echt waardeloos…Na de bevalling maar op zoek naar een andere huisarts. Ik heb nog geen enkele keer een goede ervaring gehad bij deze huisarts

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 15:40

Ballard_L schreef:
Ah wat fijn dat de airco een oplossing is :) ik snap heel goed dat hij niet wil slapen met de warmte, wat een plakkerige nachten…

Hier ben ik vandaag naar de huisarts geweest. Ik stond binnen 2 min buiten met advies: waarschijnlijk je ribben, slik maar paracetamol. Tja, alsof ik dat al niet deed. Voelde echt totaal geen begrip en het was gewoon: zit het maar uit, ik hoop dat de baby snel komt. Gelukkig heb ik vannacht wat meer uurtjes slaap gepakt, maar ik voel me wel steeds vermoeider worden. Echt waardeloos…Na de bevalling maar op zoek naar een andere huisarts. Ik heb nog geen enkele keer een goede ervaring gehad bij deze huisarts

Je bloeddruk is wel goed? Pijn rechts onder je borst in je "ribben" kan een teken van pre eclampsie zijn :o

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 16:13

Ja bloeddruk is gewoon goed gelukkig, gisteren nog gemeten bij de verloskundige. Ik heb zelf het idee dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt en er een spier niet goed zit.

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 16:36

Ballard_L schreef:

Niet netjes!! Hoop dat de pijn snel weg gaat!

Vandaag controle in het ziekenhuis gehad. Meet echo gedaan en ze zit netjes binnen de lijnen, alleen haar buikje zit erboven.
Nu dinsdag weer een suikertest doen. Pff!
Als deze positief is wordt ze sws gehaald met 38 weken, en bij negatief mogen we kiezen.
Kort maar krachtig; ze komt dus met 38 weken.
En dan met 36 weken nog zo’n nare suikertest moesten doen. In april ook al gedaan en toen was er niks aan de hand.

Daarna vrijdag weer een controle.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 18:19

Je mag ook altijd weigeren hè! Ik heb ik plaats daarvan zelf een curve mogen prikken.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 13:56

Ballard_L schreef:

Wat vervelend zeg, heb je echt helemaal niks aan

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 13:57

Ballard_L schreef:
Ja bloeddruk is gewoon goed gelukkig, gisteren nog gemeten bij de verloskundige. Ik heb zelf het idee dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt en er een spier niet goed zit.

Het is echt constant pijn? Ik had het ook op die plek als baby daar tegenaan zat, maar dus niet altijd

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 14:01

Waarom wordt ze dan met 38wk gehaald als het negatief is Celeste?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 16:47

QueenE schreef:
Ballard_L schreef:

Het is echt constant pijn? Ik had het ook op die plek als baby daar tegenaan zat, maar dus niet altijd

Het is redelijk constant inderdaad. Soms ook is het er ook een tijd niet als ik stil zit of plat op mijn rug lig, maar de baby zit er niet tegenaan, dus dat vind ik het rare. Maarja, ik heb me er bij neergelegd dat het gewoon nu even afzien is. Wel balen dat ik vannacht ook niet kon slapen door de buurjongens die vrienden op visite hadden en tot half 4 ‘s nachts luid buiten zaten te praten. Uiteindelijk maar alle ramen dicht gedaan, maar met deze temperaturen is dat ook niet echt bevorderlijk voor je nachtrust…Gelukkig wordt het minder warm deze week!

Hoe is het met alle baby’s? Gaat het een beetje met deze warmte?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-23 16:59

Hier gaat het redelijk. Hebben de airco lekker aan waardoor ie nu overdag gelukkig weer aardig goed heeft geslapen tot nu toe. De nacht helaas minder maar op zich nog steeds niet dramatisch. Kijk wel uit naar morgen.. Beetje normale temperatuur want in huis kom ik zo ook nergens aan toe.

Hij zit wel duidelijk in z'n tweede sprong. Erg leuk om in z'n wakkertijd ook een beetje te kijken naar patronen enzo.

Hij is nu 7 weken, 6,6kg en bijna 59cm lang. Dikke bink <3

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 17:06

Wel een knappe dikke bink Gnome!

Ballard, vervelend dat je zo’n last houd..

Hier gaat het ook wel goed. Zoë slaapt snachts redelijk goed. Overdag wisselt heel erg. Soms wilt ze alleen bij mij slapen, maar zoals vandaag ligt ze of in de wagen en nu in de box te slapen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-23 17:55

Iedere dag is anders en we moeten vooral niet denken dat we de manier hebben gevonden haha. Dan komt het de dag erop 2x zo hard terug :')

Fijn van Zoë. Boris z'n drinkmattie.

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 20:22

QueenE schreef:
Waarom wordt ze dan met 38wk gehaald als het negatief is Celeste?

Schijnt dat ze aan de grote kant is.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 20:55

Fijn dat het goed gaat met Boris en Zoë :) het slapen is toch maar uitzoeken wat het beste werkt op de dag. Zou fijn zijn als er straks een ritme in komt voor jullie :) maar inderdaad Gnome, ik denk dat we allemaal uitzien naar iets minder kleffe dagen en nachten. Dat zal vast ook helpen!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 14:42

Gnome schreef:
Iedere dag is anders en we moeten vooral niet denken dat we de manier hebben gevonden haha. Dan komt het de dag erop 2x zo hard terug :')

Fijn van Zoë. Boris z'n drinkmattie.

Ja echt he, denk je net dat je ze snapt, nee hoor |o 8)7

Hier airco op de slaapkamer dus de nachten zijn gelukkig niet zo klef, ze slaapt de meeste nachten nu lekker in d'r eigen cosleeper meestal in blokjes van 3u dus gaat best wel goed vind ik voor nu, maar ik roep het maar niet al te hard haha