Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Heb een foto gemaakt van de bijsluiter. Kan ik je zo via messenger sturen. Misschien had ik ooit al eens vermeld dat mijn bronnen niet van internet komen.
Dimphyl schreef:Ik begrijp niet helemaal wat er nu met de rechtszaak/kort geding is gebeurd. Er wordt nu gemeld dat avondklok alsnog van kracht is, betekend dit dat de rechter (of iniedergeval de uitspraak van) van vanmiddag dan als 'onjuist' wordt gezien?
Citaat:Want wat ik begreep was dat de avondklok sowieso niet meer vandaag hersteld kon worden omdat die uitspraak gedaan was
Citaat:maar ivm Demissionair kabinet zouden ze dan niet nog die wet kunnen doorduwen?
Dimphyl schreef:Mijn antwoord voor de vraag over vaccinatie:
Ja ik ben gevaccineerd als baby, niet voor alles echter, maar die vaccins zijn al jaaaaaren getest (en worden ook al zo lang gebruikt) en zijn bewezen effectief.
Ik begrijp niet helemaal wat er nu met de rechtszaak/kort geding is gebeurd. Er wordt nu gemeld dat avondklok alsnog van kracht is, betekend dit dat de rechter (of iniedergeval de uitspraak van) van vanmiddag dan als 'onjuist' wordt gezien?
Want wat ik begreep was dat de avondklok sowieso niet meer vandaag hersteld kon worden omdat die uitspraak gedaan was, maar ivm Demissionair kabinet zouden ze dan niet nog die wet kunnen doorduwen? Iemand die hier uitleg over wil geven voor een leek in de rechtswereld?
Dinopino schreef:Ja laatst nog een filmpje gezien van iemand die daar zit.En lezen jullie dan de bijlages niet bij de inenting.
Daar staat duideijk chimpansee:-) Gewoon een kwestie van lezen zo moeilijk is dat niet.
Popstra schreef:Earth schreef:Ja dat is makkelijk gezegd dan he. Want weet je, ik ben niet zo zeer bang om het zelf te krijgen, maar wat als ik per ongeluk een ander besmet die er aan komt te overlijden? Dat kan ik mezelf niet verkopen, jij wel? Is het dan ook eigen schuld, dikke bult?
Ik had gehoopt dat je met ideeën zou komen waarbij je rekening houdt met anderen. Maar goed, dat is dus niet zo. Het voelt voor mij alsof je zegt 'Ik doe mijn ding, of er mensen dood gaan door mij interesseert me niet.'
als ik toch eens wist wie mij altijd zo ziek maakten dat ik weer eens een longontsteking had....![]()
Dat slaat natuurlijk nergens op!
Heel je leven kun je besmettingen van van alles en nog wat door je medemens oplopen.
Wat als een kok zn reet net heeft af geveegd en zn handjes niet gewassen!? Jij volgende dag aan de race.
Ja oliebol happens.
Mizora schreef:Dinopino schreef:Ja laatst nog een filmpje gezien van iemand die daar zit.En lezen jullie dan de bijlages niet bij de inenting.
Daar staat duideijk chimpansee:-) Gewoon een kwestie van lezen zo moeilijk is dat niet.
Het gaat om deze bijsluiter, ga ik vanuit: https://www.astrazeneca.nl/content/dam/ ... xp_02-2023).pdf
Chimpansee Adenovirus: The chimpanzee adenovirus-based vector is one kind of novel vaccine carriers whose unique features and non-reactivity to pre-existing human adenovirus neutralizing antibodies makes it an outstanding candidate for vaccine research and development.
Oftewel, het gaat om een variant op het menselijke adenovirus dat bij chimpazees voor komt, dat zeer nuttig is voor vaccinvorming.
Adenovirussen veroorzaken bij mensen doorgaans milde ziekteverschijnselen, waaronder luchtweginfecties en conjunctivitis (bindvliesontsteking ).
Arabesk schreef:Dimphyl schreef:Mijn antwoord voor de vraag over vaccinatie:
Ja ik ben gevaccineerd als baby, niet voor alles echter, maar die vaccins zijn al jaaaaaren getest (en worden ook al zo lang gebruikt) en zijn bewezen effectief.
Ik begrijp niet helemaal wat er nu met de rechtszaak/kort geding is gebeurd. Er wordt nu gemeld dat avondklok alsnog van kracht is, betekend dit dat de rechter (of iniedergeval de uitspraak van) van vanmiddag dan als 'onjuist' wordt gezien?
Want wat ik begreep was dat de avondklok sowieso niet meer vandaag hersteld kon worden omdat die uitspraak gedaan was, maar ivm Demissionair kabinet zouden ze dan niet nog die wet kunnen doorduwen? Iemand die hier uitleg over wil geven voor een leek in de rechtswereld?
Ga even naar een MSM nieuwssite en je kunt alles lezen.
Kern van deze uitspraak is dat het onzinnig is om nu voor drie dagen de avondklok te schrappen als die misschien vrijdag toch weer ingesteld wordt. Vrijdag is het hoger beroep.
Op MSM sites kun je ook vast wel het filmpje vinden van de uitspraak waarin Engel dwars door de rechter heen zit te gillen.
Dinopino schreef:trouwens waar zijn jullie bronnen dat het er niet in zit. Hebben jullie bijsluiters. En een paar van jullie beweerden toch altijd dat vaccinaties zo goed getest werden voordat ze op de markt kwamen en meerdere speciaisten zeiden toch altijd dat het niet binnen een jaar kon. Dus hoe zouden de vaccinaties die er nu zijn dan in jullie ogen veilig kunnen zijn.
mijn laptops zijn vol via telefoon kan ik fotos maken van bijsluiter en via messenger versturen.
Dimphyl schreef:Ik snap niet zo goed waarom jij en anderen mij nu willen aanvallen op het vragen van extra infoik heb geen verstand van hoe rechtszaken werken, laat staan van een kortgeding of (turbo) spoedappèl.. had blijkbaar een paar van die dingen door elkaar gehaald en nu is het duidelijk. Geen idee wat dat met de MsM te maken heeft. Ook ik krijg gewoon nieuws updates via mijn telefoon, en of die nu van video in verzet of van nu.nl zijn, ik had ze allemaal gelezen en snapte het niet helemaal.
Arabesk schreef:Dimphyl schreef:Ik snap niet zo goed waarom jij en anderen mij nu willen aanvallen op het vragen van extra infoik heb geen verstand van hoe rechtszaken werken, laat staan van een kortgeding of (turbo) spoedappèl.. had blijkbaar een paar van die dingen door elkaar gehaald en nu is het duidelijk. Geen idee wat dat met de MsM te maken heeft. Ook ik krijg gewoon nieuws updates via mijn telefoon, en of die nu van video in verzet of van nu.nl zijn, ik had ze allemaal gelezen en snapte het niet helemaal.
Ik snap er ook geen ruk van, ik ben een beta, een wetenschapper. Mn zus heeft rechten gedaan en werkte bij de Raad van State, stiekem thuis opgezocht wat dat nou precies was.
Als je ergens geen verstand van hebt, kun je je er ook in verdiepen he. Alles is te vinden.