Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deempjexxx schreef:Ik vind het eigenlijk best vreemd dat er gekeken word naar een zelftest hoe ‘erg’ je nog corona hebt.
Dat knalrode of vervaagde rode streepje heeft daar niks mee te maken hoor. Je hebt niet een beetje corona of veel corona![]()
Je moet gewoon 5 dagen in isolatie en 24 uur klachten vrij zijn, dan mag je weer uit huis.
Een test kan 8 weken positief blijven testen, dus heeft niks te maken met of je nog besmettelijk bent of niet.
Eleeke schreef:Deempjexxx schreef:Ik vind het eigenlijk best vreemd dat er gekeken word naar een zelftest hoe ‘erg’ je nog corona hebt.
Dat knalrode of vervaagde rode streepje heeft daar niks mee te maken hoor. Je hebt niet een beetje coronaof veel corona
![]()
Je moet gewoon 5 dagen in isolatie en 24 uur klachten vrij zijn, dan mag je weer uit huis.
Een test kan 8 weken positief blijven testen, dus heeft niks te maken met of je nog besmettelijk bent of niet.
Thuistest blijft niet zo lang positief.
In Duitsland mag je bv pas/al uit isolatie als de thuistest weer negatief is.
Eleeke schreef:Deempjexxx schreef:Ik vind het eigenlijk best vreemd dat er gekeken word naar een zelftest hoe ‘erg’ je nog corona hebt.
Dat knalrode of vervaagde rode streepje heeft daar niks mee te maken hoor. Je hebt niet een beetje corona of veel corona![]()
Thuistest blijft niet zo lang positief.
In Duitsland mag je bv pas/al uit isolatie als de thuistest weer negatief is.
Deempjexxx schreef:Bij mij alle zelftesten negatief, zelf nu nog. En pcr test was positief.
Ik moest ggd testen voor mijn werk.
Maar dat lichte of erg rode streepje geeft niet aan of je beter bent of niet..
Stravero schreef:Kortom: nog steeds die suis in mijn oren, snel moe maar niet kunnen slapen, zwaar gevoel in hoofd en lijf, niet in staat om dagelijkse dingen te doen.
kan iemand mij vertellen wanneer ik ongeveer weer klachten vrij zal zijn? Stil zitten is zooo niks voor mij, maar ik moet. Zucht…..
Stravero schreef:Al weken snel moe, soms echt futloos, een week voor testen keelpijn maar verder niks. Heb wel vaker keelpijn dus zocht er niks achter. Dinsdag begin van de middag opeens een hele erge loopneus, en een positieve zelftest. Nog 1 gedaan savonds, ook positief.
Dinsdag rond 19.00u op de bank rillingen, klappertanden, oliebol, foute boel! Naar bed gegaan. Woensdagochtend heel beroerd. Hoofdpijn, echt hoofdpijn wat akelig dicht bij migraine in de buurt komt. Suis in oren. De hoofdpijn is alsof er een elastiek om je hoofd zit die steeds strakker wordt getrokken maar niet losser gaat. Heel duizelig, heel misselijk en verder alleen hele lichte neusverkoudheid. Moest eigenlijk woensdag GGD testen maar dat ging me echt niet lukken. Test verzet naar donderdag.
Donderdag 13.00u al overgevend met een emmertje op schoot naar de GGD, test af laten nemen. Klachten bleven hetzelfde. Huisarts smiddags laten opbellen of er iets bestond tegen misselijkheid en die vreselijke hoofdpijn. Heb zetpillen op kunnen laten halen tegen de misselijkheid, 4x daags 2 paracetamol en zo kom ik al sinds dinsdagavond mijn dagen door. Slaap is op. Maar ik kan niks doen. Zodra dat ik uit bed ga om even water te halen of naar het toilet te gaan begint de draaierigheid weer en dus vertoef in vanaf dinsdagavond al non-stop in bed. Van dinsdagavond tm vrijdagochtend niks kunnen eten. Sinds gister blijft er een plakje ontbijtkoek en een banaan binnen. Het voelt echt als een nare zware griep, alleen knap je daar tussentijds meestal van op. En hier dus niet van.![]()
Kortom: nog steeds die suis in mijn oren, snel moe maar niet kunnen slapen, zwaar gevoel in hoofd en lijf, niet in staat om dagelijkse dingen te doen.
kan iemand mij vertellen wanneer ik ongeveer weer klachten vrij zal zijn? Stil zitten is zooo niks voor mij, maar ik moet. Zucht…..