Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goede klik, leuk gesprek. Qua eten ben ik op de goede weg, en is wel duidelijk dat ik al aardig wat weet over gezonde voeding. De begeleiding is dan ook vooral gericht op houvast, een stok achter de deur. Ze gaat een voorbeeldmenu en variatielijst voor me maken, daar heb ik wat houvast aan. Ik mag 500 kcal per week vrij invullen, ook wel erg fijn voor verjaardagen etc.
Gaat dus lekker!
Daar zat ik een aantal weken geleden ook op. Ollytje schreef:Jeetje, ik vind sommige eetpatronen hier best wel pittig. Ik ben meerdere maaltijden gaan eten, gewoon 2 keer 2 plakjes brood en warm eten. Qua drinken alleen water en dat hielp al enorm ipv zoete dranken. Verder twee stuks fruit (meestal maar 1) Ging op mijn eigen manier te snel dus moest meer gaan eten van het ziekenhuis omdat ik geopereerd moest worden aan de gal. Maargoed ben toch ruim 38 kilo kwijt, het was 40 maar moest iets aankomen haha was geen straf. Nu vind ik het goed, 38 kilo en nu wat ruimte over in mijn velletje. Das jammer want daardoor oogt het meer als dat het werkelijk is...maarja....blij dat het weg is...
Wat vind je pittig aan bepaalde lijstjes? Zelf zie ik het niet zo namelijk. Ik zelf ben niet zo'n brood luncher, wat resulteerde in smiddags al een deel warme maaltijd (daar kom je wel snel van aan haha). Dus nu probeer ik het gebalanceerder te doen

heerlijk die chocomelk!

Nou ja, is gebeurd, nu weer verder.
Het ontbijt kon ik dan weer niet weerstaan hihi.
even genieten inderdaad!