Is denk ik wel 1 van de eerste die zo dichtbij komt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Echt hele mooie kleuren!wat is er anders aan de formule Friemel? Vind het ook jammer dat die dop ineens een andere kleur heeft
_Friemel schreef:Vanaf de collectie met de rode dop vind ik ze steeds minder worden. Ze zijn droger, worden plakkerig, drogen lippen enorm uit en gaan kruimelen.
Heb een gloednieuwe rich blood waar geen land mee te bezeilen is, calabasas is zo mooi maar kruimelt en slijt al na 2 uur.. dito met pumpkin
Niniane schreef:Ik ben niet verbaasd dat je dat blush palette weg doet. De kleurselectie leent zich niet echt voor de blanke huid.
_Friemel schreef:
[ [url=m/Rt5oHq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dLHlM0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ubHICh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h1QCxw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er is nog een blush palette onderweg, dat pigment van Juvia is echt insaneblush is iets minder maar alsnog heftig, ze lijken me daarom ook niet echt geschikt als blush maar goed maakt me niet uit want ik ga ze voor mn ogen gebruiken
dacht dat het palette de helft kleiner was maar hij is huge
Jodie_ schreef:Ik heb ook wel wat problemen met de nieuwe collectie(s). Niet dramatisch en wel draagbaar maar ik vind het aanbrengen wat stroef en de houdbaarheid ook minder. Ik hoef de oude/vaste collectie eigenlijk niet bij te werken gedurende de hele dag tenzij ik iets heel vettigs eet, bij sommige nieuwe of tijdelijke moet ik na de lunch alweer bijwerken.
Heb m'n nieuwe liquids ook binnen! Nathan twijfel ik nog erg over, Delicious had ik verwacht dat hij bruin zou zijn maar hij is paars dus daar kan ik niet zoveel mee, en wifey ben ik echt verliefd op
[ [url=m/OaLcyZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nathan
[ [url=m/sBAo6j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wifey
[ [url=m/KVBkKK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Delicious
[ [url=m/7B3bzG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boven Scorpio, onder Delicious
[ [url=m/6Z4aUP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Unicorn Blood, Designer blood, Wifey, redrum