[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:15

Alleen draagt ofra vreselijk en Js niet :') de oude collectie althans. Andro is echt mijn all time favo :j
Is denk ik wel 1 van de eerste die zo dichtbij komt.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:23

Androgyny is echt de allerbeste kleur en formule die er is. All time favorite! Gaat absoluut nieuwe van komen als mijn huidige op is. En dat zal geen maanden meer duren.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:59

Ik vind Androgyny echt prachtig maar bij mij zo donker..
Foto op een festival in een wc :') maar voor het idee haha, weet iemand een kleur zoals androgyny maar lichter? :)

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 19:00

Ik heb Duchess van een vriendin gekregen, zij vindt Ofra niks. Ik vind hem ook minder dragen. J* vind ik fijn!

Mooie looks trouwens. Double Dare is ook echt mooi!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 19:00

Lipswatches! Links Redrum en rechts Wifey

Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 19:15

_Friemel schreef:
LadyMadonna schreef:
Ik heb de tube dagcreme van nivea gehaald en lijkt tot nu toe fijn, Tnx for the tip! (Weet niet meet wie ;) )

Graag gedaan :D hij is zeker fijn voor die paar centen :j hoe duur was ie nu? 6,50 oid toch?

Dacht het wel ja :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:22

Oeh ik vind wifey toch wel erg tof.... ben alleen beetje afgeknapt op de nieuwe formule :\

Wie zocht vierde kat von D shade & light? Ik doe die namelijk weg :j huda, Juvia en too faced ook mocht er een liefhebber zijn van hier

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:22

Welke van Juvia doe je weg?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:27

Masquerade en blush vol. 1

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:32

Echt hele mooie kleuren! :) wat is er anders aan de formule Friemel? Vind het ook jammer dat die dop ineens een andere kleur heeft

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:35

Eight schreef:
Echt hele mooie kleuren! :) wat is er anders aan de formule Friemel? Vind het ook jammer dat die dop ineens een andere kleur heeft

Alle collecties hebben een andere kleur. Heb inmiddels al heel aantal verschillende kleuren doppen in mijn tribune! Vind dat juist wel leuk.

En vind de formule heel erg zoals ik gewend ben!

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:36

Vanaf de collectie met de rode dop vind ik ze steeds minder worden. Ze zijn droger, worden plakkerig, drogen lippen enorm uit en gaan kruimelen.

Heb een gloednieuwe rich blood waar geen land mee te bezeilen is, calabasas is zo mooi maar kruimelt en slijt al na 2 uur.. dito met pumpkin
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 28-10-17 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:36

*valt binnen* friemel welke too faced doe je weg? :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:50

_Friemel schreef:
Vanaf de collectie met de rode dop vind ik ze steeds minder worden. Ze zijn droger, worden plakkerig, drogen lippen enorm uit en gaan kruimelen.

Heb een gloednieuwe rich blood waar geen land mee te bezeilen is, calabasas is zo mooi maar kruimelt en slijt al na 2 uur.. dito met pumpkin

Same. Rich blood en No T gekocht, maar ik vind eerlijk gezegd tegenvallen :( Verschilt weinig met mijn CP’s en durf te zeggen dat sommige zelfs beter zijn. Als ik mijn JS vergelijk met enkele oudere van Friem en Jodie; echt wel verschil helaas -O- dus ik waag me er niet meer aan.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:54

Hoi hoi, ik kom even binnen vallen :')

Ik heb dus vanavond een (halloween)feestje, maar doordat er gisteren een ongeluk is gebeurd heb ik een enorm opgezwollen bovenlip. Nou lijkt het echt donald-duck achtig of alsof er bij een botox behandeling iets mis is gegaan _O-

Kan ik zoiets misschien nog bijwerken met wat concealer en lipstick? Mn lippen wat kleiner laten lijken? Of zal ik toch maar expres voor een bratz-doll halloween look gaan :* :')

iemand help?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:36

Misschien helpt koelen IsaCalixa, verder heb ik geen tips voor je helaas!

Wat zonde dat de formule anders is, ik heb er maar eentje en die is heel erg dun, super gepigmenteerd en droogt snel. Hij slijt amper en blijft echt lang zitten. Jammer dat de formule richting colourpop gaat, die vind ik toch wel wat plakkerig en lelijker slijten..

xFioonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:21

Toch best veel verschil gelukkig tussen redrum en wifey linoleum :)) vind nathan je ook goed staan!

Ik heb alleen de calabasas en vind die wel prima, maar heb dus ook geen vergelijkingsmateriaal. Na de lunch moet ik hem even opnieuw opdoen, want dan wordt hij wel minder mooi en deels bijwerken met liquid vind ik nooit mooi worden, dus even eraf en nieuwe laag.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:28

Ik vind die van js wel wat plakkerig. Dragen niet extreem lang maar niet storend.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 18:15

Ik ben niet verbaasd dat je dat blush palette weg doet. De kleurselectie leent zich niet echt voor de blanke huid. O:)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 18:21

Friemel dat was ik maar ik wacht inmiddels al in spanning af op eentje die ik heb overgenomen :D

Ben ook benieuwd wat van Too Faced je weg doet :P
Wat vinden jullie van TF primers en de bronzers? Of zijn er betere 'dupes'?

Ik heb Calabasas ook, ben ik wel fan van! Maar hij is bij mij donkerder. Zelfs met foundation op mn lippen blijft de kleur donkerder :(

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 18:45

Niniane schreef:
Ik ben niet verbaasd dat je dat blush palette weg doet. De kleurselectie leent zich niet echt voor de blanke huid. O:)

vanaf t begin aangegeven dat ik hem niet gebruik als blush ;) zijn ze veel te gepigmenteerd voor, nav de swatches gekocht als oogschaduw, waar ze perfect voor dienen trouwens :D

Zie oude post met swatches:
_Friemel schreef:
*\o/*

[ [url=m/Rt5oHq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dLHlM0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ubHICh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h1QCxw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er is nog een blush palette onderweg, dat pigment van Juvia is echt insane <3 blush is iets minder maar alsnog heftig, ze lijken me daarom ook niet echt geschikt als blush maar goed maakt me niet uit want ik ga ze voor mn ogen gebruiken :D dacht dat het palette de helft kleiner was maar hij is huge :')

Ik draag sowieso geen blush, veel te heavy omdat ik van mezelf soms rode wangetjes heb.

Natural love gaat weg, die grote :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:02

Ik heb ook wel wat problemen met de nieuwe collectie(s). Niet dramatisch en wel draagbaar maar ik vind het aanbrengen wat stroef en de houdbaarheid ook minder. Ik hoef de oude/vaste collectie eigenlijk niet bij te werken gedurende de hele dag tenzij ik iets heel vettigs eet, bij sommige nieuwe of tijdelijke moet ik na de lunch alweer bijwerken.

Heb m'n nieuwe liquids ook binnen! Nathan twijfel ik nog erg over, Delicious had ik verwacht dat hij bruin zou zijn maar hij is paars dus daar kan ik niet zoveel mee, en wifey ben ik echt verliefd op <3

Afbeelding
Nathan

Afbeelding
Wifey

Afbeelding
Delicious

Afbeelding
Boven Scorpio, onder Delicious

Afbeelding
Unicorn Blood, Designer blood, Wifey, redrum

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 23:11

Hi Ladies,

Ik ben ook weer terug van weggeweest. Laatste tijd te weinig met makeup gedaan waardoor ik niet zoveel plaatste. Wel al die tijd meegelezen :o maar niet echt looks gemaakt om te showen.

Om het goed te maken hierbij mijn halloween look

Afbeelding

Jodie_ schreef:
Ik heb ook wel wat problemen met de nieuwe collectie(s). Niet dramatisch en wel draagbaar maar ik vind het aanbrengen wat stroef en de houdbaarheid ook minder. Ik hoef de oude/vaste collectie eigenlijk niet bij te werken gedurende de hele dag tenzij ik iets heel vettigs eet, bij sommige nieuwe of tijdelijke moet ik na de lunch alweer bijwerken.

Heb m'n nieuwe liquids ook binnen! Nathan twijfel ik nog erg over, Delicious had ik verwacht dat hij bruin zou zijn maar hij is paars dus daar kan ik niet zoveel mee, en wifey ben ik echt verliefd op <3

[ [url=m/OaLcyZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nathan

[ [url=m/sBAo6j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wifey

[ [url=m/KVBkKK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Delicious

[ [url=m/7B3bzG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boven Scorpio, onder Delicious

[ [url=m/6Z4aUP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Unicorn Blood, Designer blood, Wifey, redrum

Ik vind Nathan je echt geweldig staan! <3
De andere kleuren trouwens ook! Past zeker bij je huidskleur :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 23:22

Hahaha nice Yaella! Waarom heeft iedereen toch van die toffe Halloween feesten en waar, ik wil ook :x :):)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 00:23

Jodie_ schreef:
Hahaha nice Yaella! Waarom heeft iedereen toch van die toffe Halloween feesten en waar, ik wil ook :x :):)

Bij ons is er een hele halloweentocht georganiseerd iedereen die een kaarsje voor t raam heeft staan mag je langs voor tricks and treats