wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 08:26

Afbeelding
Omdat ze hier altijd met de post klooien heb ik voor de zekerheid een fototje van mijn kaart gemaakt zodat hij sowieso optijd komt, digitaal dan. De echte komt vandaag of pas dinsdag.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jou kennende maak je er een fantastische dag van al is het maar door iets geks te zeggen tegen Marcel. Geniet van elkaar en Marcel vergeet geen taart te eten hoor!!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 08:28

25 november, je verjaardag, de dag die je toch nog wilde halen... Ondanks alles toch gefeliciteerd. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van deze dag.
Vanavond hef ik het glas voor je, niet alleen voor je verjaardag, maar ook voor je kracht, je moed en je vechtlust. Voor het inzicht dat je mij (en andere met mij) heb gegeven.

Marcel, ook jij gefeliciteerd met deze geweldige vrouw.

Mijn gedachten zijn bij jullie, dikke knuffel.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 08:37

poetser schreef:
25 november, je verjaardag, de dag die je toch nog wilde halen... Ondanks alles toch gefeliciteerd. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van deze dag.
Vanavond hef ik het glas voor je, niet alleen voor je verjaardag, maar ook voor je kracht, je moed en je vechtlust. Voor het inzicht dat je mij (en andere met mij) heb gegeven.

_/-\o_ hier ga ik helemaal in mee..

Pris gefeliciteerd en vanavond hef ik ook het glas op jou..

Tivoli

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 08:41

Wat een speciale dag vandaag! Gefeliciteerd!
Wat een vechter!
Heel veel liefs,innigheid en warmte gewenst aan jullie allebei.

*terug in meeleesmodus*

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 08:41

Vandaag is de mijlpaal die je hebt willen halen en gehaald hebt.
Ook ik drink er vanavond 1 op je, omdat je vandaag jarig bent maar vooral omdat jij mij en vele anderen bokkers heb laten zien wat voor een sterke vrouw jij bent met een enorme wilskracht. Waar ik/wij diep respect voor hebben.

Marcel en alle andere naasten gefeliciteerd met jullie geweldige Priscilla.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:04

poetser schreef:

Hier ga ik helemaal in mee! Mooi geschreven poetser

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:08

Lay_D schreef:
Vandaag is de mijlpaal die je hebt willen halen en gehaald hebt.
Ook ik drink er vanavond 1 op je, omdat je vandaag jarig bent maar vooral omdat jij mij en vele anderen bokkers heb laten zien wat voor een sterke vrouw jij bent met een enorme wilskracht. Waar ik/wij diep respect voor hebben.

Marcel en alle andere naasten gefeliciteerd met jullie geweldige Priscilla.

Niks aan toe te voegen.
Ik hoop dat jullie deze speciale dag goed doorkomen, ook al is het natuurlijk niet te vergelijken met een "normale" verjaardag. Je wilde deze mijlpaal graag halen en het is je gelukt!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:12

Van harte gefeliciteerd Priscilla en Marcel natuurlijk ook. Hoe dubbel het ook is, dit was wel je wens
Misschien kun je het na vandaag makkelijker los laten, ik wens je bergen van liefde en nog vele mooie momenten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:15

Gefeliciteerd Priscilla, ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van vandaag..

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:21

Proost!
We denken aan jullie en hopen dat jullie een fijne dag hebben

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:31

Lieve Priscilla en Marcel. Ook ik weet niet of gefeliciteerd zeggen wel zo gepast is nu... Ik hoop in elk geval dat jullie genieten van alle momenten die jullie met elkaar hebben!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:36

Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er met zijn allen een onvergetelijke dag van! Y)(^)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:42

Gefeliciteerd Priscilla, ik hoop dat deze dag je nog wat mooie momenten brengt.

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:54

Annet_Dottie schreef:
Ik weet niet zo goed of een heel enthousiast gefeliciteerd met je verjaardag nu helemaal op z'n plaats is.
Ik weet überhaupt niet vaak wat ik moet zeggen hier.
Ik hoop dat het ondanks dat het zo slecht gaat toch ook nog een klein lichtpuntje mag zijn dat je nu toch je verjaar dag hebt gehaald, en zelfs inmiddels hier al de 250 pagina's vol. Je wou als ik het me goed herinner graag nog één keer halloween en nog één keer je verjaardag vieren. Dus ik hoop dat ondanks alles je toch een beetje kan genieten, hoewel ik ook kan begrijpen dat je zegt wat valt er te vieren.
Ik drink er "morgen"/later vandaag een op je, om het leven te vieren wat je geleefd hebt.
Je mag trots op jezelf zijn op de sterke vrouw die je bent en hoe je bent blijven knokken.
Ik hoop ook oprecht dat wanneer de tijd daar is je vredig zonder angst en vooral zonder pijn mag gaan.
Je hebt op mij in ieder geval een diepe indruk achter gelaten met jou verhaal en ik denk dat ik niet de enige ben die je niet snel zal vergeten.

En heel veel sterkte nogmaals voor jou Marcel, je dochter (als ik het goed onthouden heb), kleinkind en alle verdere naasten.

Idd! Helemaal mee eens <3

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:55

Gefeliciteerd Pris! Van mij is er een kaartje onderweg, hopelijk komt hij vandaag aan. Hopelijk kun je vandaag pijnvrij meemaken

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 09:56

Vandaag zal ik ook proosten op jou.
Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad en vandaag omringt zal zijn door liefde op je verjaardag.
Van mij is er een kaartje onderweg.

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:11

Gefeliciteerd, hoop dat je van deze mooie dag een beetje kan genieten.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:12

Dag Priscilla en Marcel. Proficiat in de hoop dat vandaag toch gezellig wordt met dierbaar bezoek.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:18

Ik weet niet of een "gefeliciteerd met je verjaardag" wel gepast is, maar je hebt toch weer een grote mijlpaal bereikt terwijl we dachten dat je er een maand geleden al niet meer zou zijn. Je bent gewoon zo'n sterkte vrouw Priscilla!! Er zijn een hoop mensen die een voorbeeld aan je kunnen nemen! Ik denk dat je voor vele Bokkers een verschil hebt gemaakt Pris. Wanneer ik nog eens "probleem" heb, denk ik aan jou en besef ik dat het allemaal niks is. Ik ga nog zo vaak aan je denken! En als de tijd daar is, hoop ik dat je rustig en in vrede kan gaan, met al je geliefden om je heen.

I (en nog vele anderen denk ik) love you!! Xxx

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:23

Geniet van vandaag, proost op jou Priscilla! Wat een doorzetter ben jij, je mag hartstikke trots op jezelf zijn!

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:25

Afbeelding
Gefeliciteerd.

Een moeilijk dag. Maar ook een mijlpaal die je hoopte te halen. En het is je gelukt.
Hopelijk kan je toch nog een beetje genieten samen met Marcel en je dochter en kleinkind.
Vandaag ook de verjaardag van onze dochter. 29 is ze geworden. Nog een heel leven voor zich hoop ik. En het voelt dubbel te weten dat jouw leven aan het eind is. Maar hopelijk is vandaag voor jullie vandaag toch een dag met een gouden randje.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:27

Er brand weer een kaarsje hier!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:37

Gefeliciteerd! <3

riviera2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:37

Lieve Priscilla en Marcel. Ik weet niet goed wat te zeggen, alles is zo dubbel. Maar ik proost op jouw leven en kracht en hoop dat jullie vandaag een dag hebben waar jullie toch een klein beetje van kunnen genieten.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:39

Toch een gefeliciteerd met je verjaardag Priscilla... je hebt het toch maar mooi geflikt!