Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Na een week begon hij erg vervelend te doen, maar hij is nu weer rustig gelukkig. Ben nog steeds ontzettend blij met het sieraard. Elke keer een klein cadeautje als je naar je oor kijkt. 
Flying_Angel schreef:Ik zou graag een derde gaatje in het oor willen, ik heb gevoeld en denk dat het geen kraakbeen is, maar ik ga het gewoon wel laten piercen. Weten jullie of rechts en links op dezelfde dag gedaan kan worden? Of moet daar een aantal weken tussenzitten?
Banyu schreef:Tragus vervangen & helix laten zetten vanmiddag! [ [url=m/CcL0t8.jpg]Afbeelding[/url] ]
ben niet verder gekomen dan 3 
ik ga zo naar Saunders om voor het eerst na 8 jaar piercing-loos weer een piercing te nemen
weet even niet hoe het heet, labret dacht ik maar dan links onder
ben heel benieuwd..

voelde me alleen totaal niet op m'n gemak daar maar goed hij zit er in en hoef er verder niet weer heen
pijn deed het in ieder geval niet, heel gek maar het gevoel kwam pas nadat hij geprikt had toen stak/brandde het een beetje maar de prik zelf stelde niks voor, was toch wel een beetje nerveus maar weer eens nergens voor nodig

Joanne1987 schreef:Gewoon een bioplast labret, wel slecht dat ze dat niet wisten
Staan gewoon op bijvoorbeeld all over piercings

denk zeker dat de man goed is in z'n werk, en Saunders is natuurlijk een grote naam dus die zullen er vast geen amateur neer zetten maar kwa vriendelijkheid kon het wel wat beter, ik voelde me er gewoon heel ongemakkelijk, in de shop opzich en met de type mensen.Joanne1987 schreef:Wát wil je wisselen? Sommige gaan zelf lastig, en soms zit het zelfs bij de pierxing prijs is, doet de shop dit nog kosteloos voor je. Maar je moet wel een maand of 6 tot 9 genezing aanhouden, soms zelfs langer