Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maarja, dan had mijn moeder weer appeltaart gebakken en gisteren gingen we gourmetten.. Dus de rest vd week weer even goed mijn best doen!
Vanavond even weer boodschappen doen en ik haal gewoon geen troep in huis. 
_Ilsee_ schreef:Gisteren weet ik niet eens meer wat ik gegeten heb wat erg, niet heel slecht btw.
ontbeten met brood, tussendoor wat noten en rozijnen, savonds salade met wraps. Maar ben nog wel wat vergeten gok ik. Gisteren wel gekickbokst, maar het ging niet echt lekker.
Vandaag even niet sporten, maar rustig aan..
O: Plakje quinoa brood
T: Banaan
L: 2 kleine wraps met roomkaas, tomaat, komkommer en wat tonijn.
T: 2 aardbeien met pure chocola
A: ??
T: ??

ging weer compleet de verkeerde kant op hahaha. Ben gelukkig maar een beetje aangekomen (gelukkig gaat veel vreten op Mn werk ook gepaard met veel beweging :'D ) maar het mag er toch wel weer af.
alleen nog iets meer ideeen opdoen om te kunnen eten want gister zat ik wat laag 
brood ed mijd ik wel weer even want daar reageert Mn huid slecht op en word ik suffig van. Hopelijk kan ik 't nu weer volhouden
yum!
was t alleen vergeten te zeggen tegen mn moeder waar ik vandaag at, dus t werd stoofvlees met aardappelpuree en stoofpeertjes
nou ja, morgen weer een dag.
maar ik doe niet aan 'echt' ontbijten dus dat was al tegen 12 uur aan
xNavatu schreef:Oh heerlijkmaar ik doe niet aan 'echt' ontbijten dus dat was al tegen 12 uur aan