Ik twijfel nog heel erg Ik vind de rug zoals jij opperde erg mooi, maar ik wil hem graag zelf kunnen zien. Ribben zou ook nog kunnen, maar dan zie ik hem ook niet goed (dat heb ik namelijk nu met de tattoo op mijn ribben en dat vind ik heel jammer). Dus misschien op de binnenkant van mijn onderarm? En dan in de lengte zeg maar.
Oooh ik vind de vlinder en wereldbol echt hélemaal geweldig.
Shayenne93
Geplaatst: 08-09-16 16:39
Jaaa de wereldbol
Gaat terug naar meeleesmodus
Yonker
Geplaatst: 08-09-16 16:39
Ja op rug is idd nadeel dat je hem zelf niet ziet Zou denk ik binnenkant bovenarm dan mooier vinden
Die wereldbol vind ik idd ook erg gaaf
Drunksheep
Geplaatst: 08-09-16 16:41
Oh goldenarrow, boven de binnenkant van je elleboog, dus binnenkant bovenarm dan? Of juist achterkant van je arm boven de elleboog? Genoeg mooie plekken te bedenken
Anoniem
Ik vind het enige nadeel van rugtattoo's idd dat je ze zelf niet ziet. Heb ergens ook wel spijt dat mijn eerste daar staat, maar het is wel zo'n mooi ding dat het me niet dwars zit. Was ook de enige plek waar hij zo groot kon.
Sterre98
Ik vond dat lampje super gaaf! Maar ik heb al 2 tattoos in de planning staan, en als ik die ook nog neem dan hebben we een boze moeder haha
Tattoo van mijn moeder staat. Bedankt voor alle hulp met het vertalen. Uiteindelijk vond ze dit zelf het mooiste, of t nou klopt of niet. 'Because of you I will never give up.'
goldenarrow
Geplaatst: 08-09-16 16:46
Nou, ik wil op mijn linkerarm graag een sleeve, dus die wil ik nog kaal houden en rechts is de binnenkant van mijn bovenarm al bezet. Op de achterkant van de bovenkant van je elleboog kan je hem toch ook niet (goed) zien? Ik niet in ieder geval
Ik heb een vraagje, voor de kenners haha. Vriendin van me wil een tattoo laten zetten en is vanmiddag random een shop binnengelopen en vroeg mij nu of het wat was. Zouden jullie even mee willen kijken en je mening geven van zijn werk? http://www.timelesstattooart.nl/black-and-grey Het zou gaan om een sleutel, niet in kleur en ook niet super groot.
Ik heb toch nog een berichtje gestuurd over de gloeilamp, zal vast al wel zijn maar ey. Hahaha.
goldenarrow
Geplaatst: 08-09-16 17:44
Dat is nog redelijk goed te zien. De tattoo wordt ongeveer 11cm breed, dus dan zal hij ook wel redelijk op het wel-zichtbare deel van mijn arm zitten. Moet ik wel opletten dat hij dan niet conflicteert met mijn andere tattoo. Ik moet even met een meetlint aan de slag
Hij zou misschien ook nog wel net boven mijn knie kunnen bedacht ik net.
Ik zag die serie van Blackbear ook voorbij komen, maar niet helemaal mijn ding... 7 December wordt m'n familie completer op m'n arm, eindelijk weer centjes om hem verder in te kleuren!