Het was ook een prachtige ochtend gisteren,zon mist en -3,5.
Jullie nog leuke dingen op de planning? Wij in februari de caniwalk 21 km in de omgeving van de n70 route. Dit x niet voor de trail gekozen gezien ik niet weet of hardlopen dan al mag.
Gave foto's horsii! Lekker even naar buiten in je lunchpauze gaucho!
Mijn ritme is nu dat ik om 7.30 begin met werken. In mijn pauze loop ik dan een kort rondje terwijl mijn broodjes in de oven zitten. Ik ben dan om 16.00 klaar met werken. Nu rijd ik dan standaard naar mijn paarden. kan ik daar een beetje rondlopen. Wandelen is nog niet echt een goed idee met mijn voet. Maar bij de paarden rondlopen is ook geen straf! [ITP] Ik ben verliefd op mijn Haflinger Roos...
Faringo
Geplaatst: 26-01-21 15:31
Hier ook nog even een rondje in mijn lunchpauze. Als ik straks klaar ben om 16 uur ga ik weer even mijn vader 'uitlaten'. Nee hoor gekheid. Voor hem ook gezond en wel zo gezellig.
Verder 0 plannen de rest van de week. Vast ergens een wandelingetje, maar dan houdt het op. mijn eerste wandelafspraak staat pas weer op 13 februari.
Veel plezier straks faringo. Ik denk ik nog even een van m'n pony's uitlaten. Die andere nog niet hersteld.
noordje
Geplaatst: 26-01-21 17:24
Prachtige foto's ! Horsii,maak jij die met een 'gewone' camera of met je telefoon?
Hier nog geen plannen,daar is het nog te vroeg voor.Maar ik verwacht deze zomer wel weer op pad te gaan met(of zonder) een vriendin. Trolltunga staat nog steeds op m'n lijstje,net als Gaustatoppen en Galdhøppiggen of Glittertind. Dus liefhebbers die mee willen (voor zover het mogelijk is) meld u maar!
Wandelen vandaag was weer een uitdaging,want ik had een route gekozen waar niet veel gelopen was. 6km in 1uur en 42min. Maar de vergezichten waren weer
Noordje, prachtig weer zo in de sneeuw. Ik moet ook zeker eens die kant op
pien_2010
Geplaatst: 26-01-21 17:43
Vraagje Noordje, met min 16 graden en die sneeuw is ook wel riskant. Deel Jij joyw locatie als je op stap gaat zodat als je iets breekt mensen je snel kunnen vinden?
Ik maak m'n foto's met mijn telefoon, google pixel 3.
silby
Geplaatst: 26-01-21 19:32
Ooh wat een prachtige foto's en mooie wandelingen hebben jullie er gemaakt vandaag! Ik vind het zo leuk dat jullie ook echt actief in dit topic zijn, maakt het op iedereen reageren wel wat lastiger maar ik lees alles met veel plezier!
Mijn wandeling vandaag viel in duigen want ik kwam een gewond egeltje tegen die ik niet achter kon laten... Heb hem in mijn sjaal gewikkeld en meegenomen naar huis, de dierenambulance heeft hem opgehaald en naar de opvang gebracht.
Pien, daar denk ik eigenlijk niet aan als ik hier in de buurt ga wandelen. Langere tochten of op onbekend terrein laat ik m'n man weten waar ik heen ga.
Faringo
Geplaatst: 26-01-21 20:02
Prachtig noordje!
Ah dat egeltje. Je hebt in ieder geval je goede daad verricht vandaag Silby.
Mijn rondje was niet lang, maar duurde wel lang. Mijn vader kwam een oud collega tegen die hij al 18 jaar niet had gezien. Die moesten dus een beetje bijpraten. Was wel even leuk om wat anekdotes van vroeger te horen.