Ik heb altijd 1 hele strakke lijn en eentje... oh boy...
Wat hebben jullie allemaal dunne wenkbrauwen, is dat expres of is dat van nature al zo? Ik heb juist vrij volle wenkbrauwen, zo'n heel dun lijntje staat echt zo dom bij mij...
Ik heb helaas ook dunne wenkbrauwen En mis zelfs een stukje haar bij mn linker wenkbrauw
Yv_
Geplaatst: 19-01-15 13:38
Klopt Djilna, maar het is toch echt zo dat mijn ogen kleiner lijken met zwarte lijntjes . Onder kom ik al helemaal niet met zwart .
Ik heb overigens juist helemaal geen gezakte oogleden, baal daar echt van. Als ik maar een ieniemieniebeetje opdoe, valt het al onwijs op. Vriendin van me heeft wat meer gezakte ogen, of ze liggen dieper, weet ik het, maar daar is het gewoon mooi, niet zo opvallend. En zij wil juist dat het wat meer opvalt
Mijn wenkbrauwen zijn nu okee, paar jaar geleden was er alleen nog maar een dun lijntje over . Nu iets dikker, maar alsnog geen woeste brij, dat is zo onverzorgd bij mij . Zoiets als de jouwe is mijn doel ook Natavu . Vind ik erg mooi die breedte.
Djilna
Geplaatst: 19-01-15 13:52
Mijn wenkbrauwen zijn ook best vol toch? Soms vallen er wat haartjes tussenuit, maar die groeien ook wel weer bij Alleen de vorm ben ik niet altijd blij mee.
Ababe
Geplaatst: 19-01-15 13:52
Ik kan ook echt niet zonder eyeliner haha. Dan denken mensen meteen dat ik ziek ben Wat betreft mijn wenkbrauwen, die teken ik ook altijd bij. Ik heb ook wat hapjes erin dus ik vind het niet mooi om ze niet bij te tekenen. Daarnaast heb ik ook echt geen volle wenkbrauwen .
Iemand vroeg om een eyeliner, ik heb Glameyes van Rimmel en die vind ik echt heel fijn. Blijft de hele dag goed zitten en droogt niet uit ofzo. Het is overigens wel een kwastje, ik kan namelijk echt niet werken met zo'n potlood achtige eyeliner. Met een kwastje krijg ik het altijd wel echt strak.
Anoniem
Geplaatst: 19-01-15 13:53
Die van mij zijn heel erg vol, maar eigenlijk wel prima van vorm. Ik moet alleen wel af en toe wat haartjes weg halen, maar eigenlijk doe ik er vrij weinig aan.
Ik teken ze alleen ietsje bij met een potlood, omdat ik een litteken in mijn wenkbrauw heb en daar zitten dus geen haartjes. En om nou 1 wenkbrauw bij te tekenen en de andere niet, tja... dat is natuurlijk ook geen gezicht
Dat lokaal bijtekenen werkt bij mij ook niet, er is geen potlood in mijn kleur.. Ja of ik moet een zwarte nemen, maar dat lijkt meteen helemáál donker.
Ik vind jouw wenkbrauwen ook behoorlijk dun hoor Suus.
Trouwens, ik zeg niet dat ik dat lelijk vind hoor Ik vroeg me alleen af of jullie dat van nature hebben of zo maken. Die van mij zouden echt zo belachelijk veel tijd kosten als ik ze zo dun zou willen hebben...
Aha hihi.. Dat klopt 1 ik kan eigenlijk niet anders, m'n wenkbrauwen zijn te kort dus teken ze langer bij en dat zie je als dat te breed doet en 2 ik vind t bij mij veel mooier
Suus___
Geplaatst: 19-01-15 14:38
Djilna schreef:
Dat lokaal bijtekenen werkt bij mij ook niet, er is geen potlood in mijn kleur.. Ja of ik moet een zwarte nemen, maar dat lijkt meteen helemáál donker.
Ik heb ook echt zwarte wenkbrauwen, maar door bruin bij te tekenen lijken ze wat zachter van kleur en passen ze beter bij de rest. Lokaal bij kleuren kan bij mij dus ook niet
Dat klopt. Ik doe tegenwoordig nog maar 3 minuutjes over mijn wenkbrauwen ipv 10 zoals 2 jaar geleden! Haha. (ik gebruik gel)
Yv_
Geplaatst: 19-01-15 14:59
Bij jou vind ik het idd netjes Anc, bij mij ziet dat er echt niet uit, veel te woest .
Huh, is dat allemaal getekend joh Natavu? Zo wow, dan teken je aardig wat bij! Maar wel netjes! Zoveel tekenen is ook niks voor mij . Heb daar het geduld niet voor 's ochtends vroeg.