[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:21

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:26

Niet mijn smaak, maar als jij hem tof vindt, leuk!!

Ik zit nu ook even te snuffelen, vraag me af of ik ooit in een bikini pas, of het zelfvertrouwen heb om er een aan te trekken.. Ff een moment van -O- ik kan het niet -O- maar dat zal morgen ook wel over zijn.
Als ik die graatmagere modellen zie in die bikini's zakt me de moed in de schoenen. :+

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:27

Oeh die is wel echt roze hihi, maar verder vind ik het een leuke bikini!

Action heeft springtouw die de rondjes bijhoudt, voor 2 euro dacht ik :P Wel goed idee!

Roosch

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:34

Ik heb er ooit een bij de Lidl gekocht voor een paar euro, maar die is ongebruikt ergens beland waar ik hem nu dus niet meer kan vinden. :')
Ik ga maar naar bedje, zijn drukke dagen.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:37

Ach boeie wat voor figuur je in bikini hebt, gaat om het zwemmen toch. Als iemand wat steviger is denk ik heus niet gemeen of zo, zelfs als ik het al opmerk is het meer van, leuk die gaat ook zwemmen, oid.
Zware mensen die dan kleding aanhouden op het strand dat trekt juist de aandacht. :P
Ik heb een paarse van de h&m ooit in de sale gekocht, heb geen link oid :')
Ik ga morgen in de action kijken voor het springtouw. :) En ben van plan om milka in te slaan :o (en opbergen, er vanaf blijven!!! |( )
Welterusten roosch :) Ik ga ook lezen & dan slapen

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:40

Hoe later op de avond het is hoe moeilijker het word om zinnen normaal te formuleren en uit te drukken wat ik bedoel... 's Ochtends praat/typ ik veel netter.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:49

Haha waarom ga je milka inslaan? Ik zou dat echt niet kunnen! Ik hoop dat ze het springtouw nog hebben, maar hij lag toen tussen speelgoed bij de hoepels etc.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:50

Ik had altijd een tankini, verbergt de buik. Wil hem eigenlijk altijd verbergen, laatst betrapte ik me er op dat ik onder de douche ook altijd met m'n handen over m'n buik sta. Morgen weer een dag, hoop dat vannacht een rustige nacht wordt.. En dan is morgen het vertrouwen in de afvalrace weer terug, vast en zeker!

Trusten dames!

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:20

Winner91 schreef:
@Wollie, succes op school. Tot hoelaat moet je? Ik moet vandaag en morgen nog werken van 14.00 uur tot 22.30 uur.

@Michelle, lijkt me gaaf die jury cursus. Jammer dat je niet op je eten kon letten maar nu kan je er weer tegenaan. Af en toe moet het even kunnen.

@Corientje, lekker en gezond zo'n salade. Zeker met dat zonnige weer vind ik het altijd heerlijk.

@Corientje ik twijfel ook als ik in de supermarkt sta een keer een groenteburger te halen maar denk dat steeds dat ik het niet lekker vind. Hoe vind jij ze en van welk merk hebben jullie ze?

@Negerzoen welkom op het forum, wil je veel afvallen?

Huh? Groenteburger?

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 02:54

Bedankt voor de felicitaties die ik heb mogen ontvangen van sommige van jullie :D :D

Gave bikini Winner! Dat vind ik nou ook echt heel mooi. Zo'n bikini heb ik ook maar dan in het wit.

Welkom negerzoen, gezellig dat je weer terug bent!.

Ik zit weer in me nachtdiensten dus eet dan erg onregelmatig. Ik heb mezelf met me eigen verjaardag wel 1 gebakje gegunt, maar ga morgen weer 8km hardlopen dus ren het er wel weer af.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 08:23

Goedemorgen!

Dame23 nog gefeliciteerd! Natuurlijk moet je jezelf een gebakje op je eigen verjaardag gunnen! :)

Ik sta op het punt om een stevig uur te gaan wandelen met mijn honden. Vanmiddag ga ik skeeleren met een vriendin (rondje van 13 km) en dan ook nog twee paarden rijden. Heerlijk als je een dag vrij hebt :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 09:00

Dame, ook nog gefeliciteerd (had het niet gezien, sorry!) En natuurlijk moet een gebakje kunnen :j

Elpatcho, dat is genieten dus! Goed idee om weer eens te gaan skeeleren, ik ga de mijne ook weer eens vanonder het stof vandaan halen :j

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 09:23

Goedemorgen. Vanmorgen op de weegschaal gestaan, 81,1.. dus dat is eigenlijk niet aangekomen of afgevallen tijdens de vakantie.

Vanavond ga weer lekker spinnen, heb dr zin in. Met dit weer is skeeleren inderdaad heerlijk! Was het vrijdagmiddag ook van plan.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 09:44

Wauw Winner, die is gaaf! Dame mij lijkt wit nog stoerder (alleen bij mij schijnt wit vaak door door mn getinte huidskleur) -O-
Heej Denice dat is goed nieuws! Fijne vakantie gehad?
Roosch, touwtje springen is een goeie! Ik heb zelf ook nog een springtouw liggen en een yoga bal. Ik wil eerst de shred en het hardloopschema van evy afwerken tot ik 5 km kan, en dan wil ik hardlopen nog maar 2 x in de week gaan doen. dan ook een keer in de week 1 workout van jillian, bv 55 min de banish fat boost metabolism }> en dan nog 1 keer in de week een eigen gemaakte training met touwtje springen en yogabal, dan heb ik toch 4 keer sporten en zeer gevarieerd (daar voel ik me toch het beste bij :D ) in de zomer kan ik dan nog eens zwemmen erbij pakken! oehhh helemaal zin in! (skeeleren is voor mij niet zo weggelegd :o )

Welkom chololade verslaafde! (ik ben je naam ff kwijt... sorry!) eh tja wat kan je daar aan doen? Geen chocolade meer in huis halen, eerste paar weken ff heeeeel streng zijn en dan gaat het vanzelf beter???

Ik ben weer heel erg blij, vanochtend weer 300 gr eraf! Nu op 65,4 (al 9 kilo kwijt!) op naar de magische 10! (en dan nog tussen de 5 en 10 kg tot streefgewicht! )ik merk wel dat het betere en strengere opletten vanmezelf nu goed begint te passen bij me! tis al bijna niet meer moeilijk!

Gogo iedereen!!! *\o/*

Edit: ow en natuurlijk goede morgen iedereen!

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:40

Ik ga ook maar even een springtouw opzoeken! Goed idee!
Ben ook al een tijdje op zoek naar een yoga matje voor buikspieren etc. Maar die kan ik niet vinden.
Vandaag maar even via internet bestellen!
Heeft er iemand ervaring met yoga matjes? Welke goed zijn of wat juist echt niks is?

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:49

Ah springtouw ga ik ook om kijken!
Lijkt mij ook wel een goed idee.

Ik sport eigenlijk best weinig. Ga 4 dagen in de week naar school. Rijd 2 keer paard in de week en laat elke dag minimaal 1 keer de hond uit. In het weekend vaker en langer. Maar sportschool is te duur voor mij en helaas niet hier dicht in de buurt. Hebben jullie nog meer ideeen voor thuis?

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:52

Buikspieroefeningen, fietsen, hardlopen, skeeleren.
Je hebt ook van de cd's met lessen bijv zumba

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:54

Je hebt op internet veel filmpjes waar je mee kunt sporten :) Check bijvoorbeeld jullian micheals op youtube, dat is een heuse dril meester. Verder kan je het wandelen met je hond ook intensief maken. Ik loop een uur stevig door. Vanochtend tempo gehaald van 6,1 km/h, zweet stond op mijn rug. Vorige week liep ik nog 5,6 km/h :) Verder skeeleren, buik-/arm-/beenspiertraining, touwtje springen, gewicht heffen, hoela hoep :P, hardlopen met start to run op je mp3. Er zijn zo veel 'gratis' sportmogelijkheden!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:54

Fietsen, hardlopen en skeeleren kan nu met mooier weer inderdaad ook weer!
In de winter viel dat toch tegen, haha.
Buikspieroefeningen kan ik ook wel eens aan beginenn..

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:15

Ik heb van de week een keer touwtje gesprongen. Ik vind het bizar dat ik vroeger dat uren vol kon houden, ik was na een paar minuten echt bekaf!

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:21

wollie2004 : wat knap! Ik wil ook graag onder de 65 komen ! ( 7kilo eraf )
Echter ben ik laatste tijd veel meer gaan sporten ( af en toe jilian workout en 4 x per week 7 a 8 km wandelen ) en nu in 2 weken pas bijna een kilo eraf :(

Ik drink 1x per dag koffie en de rest water en gezond eten.
Echter gister weer gezondigd met een stukje gebak :(

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 12:46

Hmm donetello, dat is jammer! Kan me voorstellen dat dat niet echt motiveerd, wat zijn je eetgewoontes? (of heb ik daar overheen gelezen?)

Calimero_ gratis sporten is indd goed te doen. ik heb 2 jaar in de sportschool gesport, en nu vanaf 1 maart geen abbo meer. Vervangen door 3 x per week hardlopen (ik ben in januari begonnen dus met die weersomstadigheden kan het alleen maar beter en makkelijker worden!) en indd youtube workout video's.. springtouwen, yoga... wandelen (met of zonder hond) er zijn heel veel mogelijkheden, waar je meestal alleen sportschoenen of wandelschoenen voor nodig hebt! :D

xXxsasxXx ik heb een yogamatje van de kruidvat, is niet heel dik, maar voldoet prima! (was rond de 6-7 euro)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:06

Ik denk niet dat ik een bikini aan zou doen, ook al heb ik gezond gewicht, heb veel littekens op mijn buik enzo… ik vind tankini’s wel erg leuk!

Wollie, super bezig!! :D Ik heb dat inderdaad ook, ik merk dat het steeds meer een levensstijl wordt en het steeds makkelijker is om vol te houden :)

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:09

Die yogamatjes hebben ze daar volgens mij niet meer? Is waarschijnlijk toen zo'n aanbieding geweest. je hebt periodes dat je allemaal sportaanbiedingen hebt in winkels, maar die zal voorlopig wel even niet komen denk ik.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:21

Pfff na het uur wandelen en uur skeeleren zijn mijn benen wel pappig :P Heb nu 712 cal verbrand volgens mijn app, en 493 binnen gehad. Nu even denken wat ik ga lunchen.

Ik zag twee weken geleden allemaal sportartikelen in de action, zoals polsgewichtjes, hartslaghorloge én matjes!