Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik kan het niet
maar dat zal morgen ook wel over zijn.

En ben van plan om milka in te slaan
(en opbergen, er vanaf blijven!!!
)
Ik ga ook lezen & dan slapen Winner91 schreef:@Wollie, succes op school. Tot hoelaat moet je? Ik moet vandaag en morgen nog werken van 14.00 uur tot 22.30 uur.
@Michelle, lijkt me gaaf die jury cursus. Jammer dat je niet op je eten kon letten maar nu kan je er weer tegenaan. Af en toe moet het even kunnen.
@Corientje, lekker en gezond zo'n salade. Zeker met dat zonnige weer vind ik het altijd heerlijk.
@Corientje ik twijfel ook als ik in de supermarkt sta een keer een groenteburger te halen maar denk dat steeds dat ik het niet lekker vind. Hoe vind jij ze en van welk merk hebben jullie ze?
@Negerzoen welkom op het forum, wil je veel afvallen?

en dan nog 1 keer in de week een eigen gemaakte training met touwtje springen en yogabal, dan heb ik toch 4 keer sporten en zeer gevarieerd (daar voel ik me toch het beste bij
) in de zomer kan ik dan nog eens zwemmen erbij pakken! oehhh helemaal zin in! (skeeleren is voor mij niet zo weggelegd
)
Check bijvoorbeeld jullian micheals op youtube, dat is een heuse dril meester. Verder kan je het wandelen met je hond ook intensief maken. Ik loop een uur stevig door. Vanochtend tempo gehaald van 6,1 km/h, zweet stond op mijn rug. Vorige week liep ik nog 5,6 km/h
Verder skeeleren, buik-/arm-/beenspiertraining, touwtje springen, gewicht heffen, hoela hoep
, hardlopen met start to run op je mp3. Er zijn zo veel 'gratis' sportmogelijkheden!
Ik heb dat inderdaad ook, ik merk dat het steeds meer een levensstijl wordt en het steeds makkelijker is om vol te houden
Heb nu 712 cal verbrand volgens mijn app, en 493 binnen gehad. Nu even denken wat ik ga lunchen.