Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amoj schreef:Lekker dan zeg Emma...
Heb laatst al eens gepost maar vraag nog eens jullie advies. Heb maanden de pil door geslikt tot ik tijdens de seks altijd begon te bloeden.
Toen een stopweek ingelast en ook besloten voorlopig helemaal te stoppen met de pil.
Niet heftig ongesteld geweest. Paar dagen helemaal niet ongesteld geweest. Maar vanochtend tijdens de seks bloedde ik weer als een rund. Schaam me kapot en resultaat is dat vriendlief het voorlopig niet meer wil doen.
Wie weet wat ik het beste kan doen? Dit is toch niet normaal meer. Meer bokkers die dit gehad hebben?
Emmaa_ schreef:Nou, ik ben net naar de HA geweest voor mijn overmatig bloeden en heb echt een pittige discussie met haar gehad. Mijn vorige huisarts heeft me aangeraden om mijn pil door te slikken zo lang als maar kan. Tot ik een doorbraakbloeding krijg of tot ik zelf het gevoel krijg dat ik echt even moet bloeden. Nou bloed ik dus al twee weken (ondanks mijn pil) en ik begin er een beetje zat van te worden. Kreeg een hele preek dat ze me wel kon helpen, maar dat ze dat niet ging doen omdat ik volgens haar onverantwoord met mijn pil om ging. Terwijl het op advies van mijn vorige huisarts isMoet volgens haar nu elke maand een stopweek gaan houden, anders hoef ik niet meer bij haar aan te kloppen voor problemen met mijn menstruatie. Pardon?
Verder was een spiraal absoluut geen mogelijkheid want die ging ze echt niet zetten bij iemand van 19 die nog geen kinderen had. Ooookeeeee
Kayleigh schreef:Ik heb een vraagje.
Kan het zijn dat je doordat je de pil een paar keer vergeten bent niet regelmatig ongesteld wordt ?
Had het 2 weken terug moeten worden, werd het vorige week maar wel maar 1 dag.. Normaal heb ik er de hele week last van..
Ook had ik een paar weken terug onwijs last van pijn en krampen, misselijkheid en last van mijn rug.
Kan door het weer komen, maar dacht het kan natuurlijk ook komen doordat ik het niet goed en regelmatig geslikt had...
Iemand een idee ?
Emmaa_ schreef:Kayleigh schreef:Ik heb een vraagje.
Kan het zijn dat je doordat je de pil een paar keer vergeten bent niet regelmatig ongesteld wordt ?
Had het 2 weken terug moeten worden, werd het vorige week maar wel maar 1 dag.. Normaal heb ik er de hele week last van..
Ook had ik een paar weken terug onwijs last van pijn en krampen, misselijkheid en last van mijn rug.
Kan door het weer komen, maar dacht het kan natuurlijk ook komen doordat ik het niet goed en regelmatig geslikt had...
Iemand een idee ?
Hoe zeker weet je dat je niet zwanger bent?