Puera, de marathon in Sneek heb ik ook wel eens bekeken, maar zag dus heel erg op tegen het starten in de avond.
Tot nu toe maar 1x gedaan voor een 5 km wedstrijd.
Ben dus ook heel benieuwd hoe de night trail bij de KvS gaat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Sneek is toch een wandelmarathon? Daar zag ik wat van voorbij komen ergens op facebook. Of is er ook nog een hardloopversie van?
Sherivey schreef:18 km, dus iets behapbaarder dan een marathon![]()
Wel in de heuvels, dus zal zeker pittig worden.
Sherivey schreef:Wat is er mis met ergens voor moeten trainen?
Het hele leuke van een marathon is het traject er naartoe.
Sherivey schreef:En dit is dan je hobby?
Tuurlijk, een keer afzien tijdens een training heeft iedereen.
Maar bij mij is de regel dat als ik 3 trainingen achter elkaar echt afzie/ met tegenzin loop, ik mezelf de vraag stel waar de hel ik mee bezig ben...
Precies om die reden ben ik anderhalf jaar geleden gestopt met de training naar Berlijn.
Mn lichaam had het zwaar, mn kop had het zwaarder en ik had er geen plezier in.
Geen enkele medaille is het me waard om daar doorheen te gaan.
Goof schreef:Als je alleen maar lamge afstanden loopt ga je ook nooit sneller worden.
Zoals ik enkele pagina's terug zei; ik loop nu sinds de kerstvakantie bewust trainingen van Garmin en dan loop ik 2x in de week sprint- of tempotrainingen en ik ben nu al, na 2,5 maand, aanzienlijk vlotter gaan lopen.
Schuif de marathon eens een eind voor je uit en ga eens gericht investeren in je lopen en je verbeteren. En kijk dan volgend kalanderjaar eens hoe het gaat, hoe je verbetert bent en of je dan de lange afstanden weer wil oppakken.