Lang leve dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gnome schreef:Volgens mij zijn de meeste eerder bevallen. Hoeveel weken exact weet ik niet.
*Mriek1990* - 24 maart - jongen - Hidde - 24 maart
*Kiwipitje* - 23 april - jongen - - 4 april
Cabelona - 8 mei - meisje - Daphne - 25 april
*Azmay* - 9 mei - meisje - Nimue - 16 april
[***] - 10 mei - jongen - - 16 mei
*Gnome* - 15 mei - jongen - Boris - 5 mei
*Sting* - 17 mei - meisje - Sanne - 17 mei
Peeltje - 22 mei - meisje - Yara 16 mei
JitskeJeldau - ? - jongen - Olivier 22 mei
*MissAnnemijn*- 23 mei - meisje - Ianthe 30 mei
*Freekiee* - 4 juni - meisje - Zoë 2 juni
_Marjon_ - 4 juni - meisje - Abby - 14 juni
*Marlis* - 7 juni - meisje - Soof 2 juni
*Lisewiesje* - 9 juni - meisje - Jane - 24 mei
*QueenE* - 12 juni - meisje - Lieke - 11 juni
DonDon - 17 juni - jongen - Zayne - 2 juni
*Nicje87* - 17 juni - meisje
Linda2008 - 30 juni - jongen
Ballard_L - 5 juli - geslacht blijft onbekend
*Vivianhesen* - 8 juli - meisje
*UK_eef* - 10 juli - jongen
HappyBuddha - 12 juli - jongen
*Melanie_D* - 13 juli - meisje - Lucy - 13 juni
*Lisette1987* - 21 juli - jongen
Celestexxxxx - 23 juli - meisje
Charlotte446 - 14 augustus - jongen
Azmay schreef:Hier al dagen drama, zo zielig. Enorme krampen, de hele dag door. Ze heeft zich echt hees geschreeuwt dus ze klinkt nog veel zieliger. Gelukkig tot nu toe de nacht wel door gekomen zonder te veel pijn dus dat scheelt maar wat is dit vermoeiend
Flowery schreef:Nu hier toch een babyboom gaande is, zal ik eindelijk mijn hele verhaal eens typen![]()
Wij zijn 2 juni de trotse ouders geworden van Dante, geboren met 38+6 en was een kleine man van 2510gr![]()
De bevalling zelf liep totaal niet zoals gepland. Ik moest ingeleid worden omdat hij op de echo’s onder de p1 werd geschat en ze wilden hem graag uit mijn buik hebben zodat hij beter te controleren was. Dus op 1 juni werd s’avonds een ballonnetje geplaatst en de volgende ochtend had ik 3cm ontsluiting. Daarna begon de rollercoaster.
Vanaf hier zet ik het even in een spoiler voor de nog zwangeren, kan misschien heftig zijn.Spoiler:
Ik kreeg weeën-opwekkers en toen kwamen ze hárd en snel, veel te snel voor onze kleine man. Ik zat op 4cm toen ineens 10 man personeel in mijn kamer stond. Hij moest geboren worden en wel nú, anders was er grote kans op overlijden. (Zijn hartslag daalde iedere wee onder de 100, en ik had bijna iedere minuut een wee)
Voor ik het wist lag ik op de OK met een ruggenprik in mijn rug en een paar minuten later was de kleine man gezond en wel geboren thank god!
We hebben nog 4 dagen in het ziekenhuis moeten liggen voordat we naar huis mochten, maar hij doet het zó goedHet is allemaal nog erg wennen, mijn herstel gaat een beetje mwahmwah, zowel mentaal als lichamelijk. Maar stapje voor stapje komen we er wel!
_Marjon_ schreef:Die babyboom is volgens mij sowieso wel een ding.
Superdruk bij de kraamzorg. Dus zoals het er naar uitziet krijgen wij vanaf morgen (of straks eigenlijk) halve dagen.
HappyBuddha schreef:Gefeliciteerd voor iedereen die is bevallen!! Begint bij mij nu ook echt wel te kriebelen, kan me er echt op verheugen om onze kleine man te ontmoeten![]()
Hier gaat t inmiddels weer een stuk beter! Ik kijk nu goed ingesteld te zijn op de medicatie, m’n bloeddruk lijkt voor nu onder controle te zijn. Heb ook veel minder klachten nu gelukkig! Dat maakt het allemaal toch wel dragelijker nu het zo warm is. Alleen het vocht vasthouden is wel een beetje vervelend, maar ach als dat alles is…
Ballard_L schreef:Net toch maar even de verloskundige gebeld. Ik heb nog steeds mega last van mijn ribben en het trekt nu ook naar achteren. Waarschijnlijk toch een spiertje die klem zit of dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt. Wel heel irritant…
Freekieee schreef:Ballard_L schreef:Net toch maar even de verloskundige gebeld. Ik heb nog steeds mega last van mijn ribben en het trekt nu ook naar achteren. Waarschijnlijk toch een spiertje die klem zit of dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt. Wel heel irritant…
Pf vervelend zeg. Valt dan indd weinig aan t doen. Eventueel prcm slikken
Celestexxxxx schreef:Iedereen goed het weekend doorgekomen?
Hier alles lekker rustig en stabiel.
Is er bij jullie ook slecht weer voorspeld? Buienradar zegt dat alles precies over ons heen komt, dus ben heel benieuwd.
De pony’s die 24/7 buiten lopen breng ik vanavond even naar huis voor de zekerheid.
_Marjon_ schreef:Hoihoi.
Wij zijn sinds afgelopen vrijdag lekker thuis.
Na het verslik incidentje in het ziekenhuis moesten we 24 uur ter observatie blijven. Was even een domper dat het 24 uur was, plus de nacht dus vrijdag pas naar huis. Ik gelijk in tranen omdat ik Gwen nog langer bij opa en oma moest laten. Ze is gelukkig wel een paar keer langsgekomen in het ziekenhuis.
Abby doet het hartstikke goed en we vinden steeds beter onze weg. I.v.m. slechte ervaring de vorige keer én wederom gelijk enorme tepelkloven de 1e dagen sinds ik thuis ben alleen maar aan het kolven gegaan.
Onze kraamzorg is een schat van een vrouw en gaf aan dat ze het zo zonde vind en heeft gevraagd of ik het niet nog wil proberen met een tepelhoedje. Daar zijn we dus vandaag mee gestart en gelijk een heel andere ervaring, dus hopelijk blijft dit zo.
Abby vindt het heel fijn om ingebakerd/ingewikkeld te worden. Van de kraamzorg nu een en ander te leen om uit te proberen. Nu ligt ze als een burrito in een wollen deken, en 's nachts gebruiken we de Woombie slaapzak. Dus deze gaan we ook voor onszelf aanschaffen.
Ze ligt nu op het aankleedkussen tussen ons in 's nachts.
Kraamzorg komt halve dagen omdat ze 2 gezinnen op 1 dag heeft. Het andere gezin heeft ze vandaag afgesloten dus misschien dat ze morgen en overmorgen wel hele dagen komt. Mits ze er geen nieuw gezin bij krijgt.
Gnome schreef:Spannend Ballard_L.. Kan nu echt ieder moment gaan gebeuren. Ben benieuwd naar het resultaat van de foto's!
Ballard_L schreef:Gnome schreef:Spannend Ballard_L.. Kan nu echt ieder moment gaan gebeuren. Ben benieuwd naar het resultaat van de foto's!
Ja heb het idee dat het nog wel een paar weken kan duren, maar we gaan het zien.
Fotootje ook maar bewerkt. Tussen de varens staan is trouwens geen aanrader. Ik had gelijk 5 teken over me heen lopen, brrr.
[ [url=m/axVjJf.jpg]Afbeelding[/url] ]