Wat hebben jullie weer lekker veel gewandeld! Mooie foto's komen er voorbij! Ik heb helaas niet echt tijd gehad om te wandelen. Al heb ik gisteren wel wat stapjes gezet aan de boulevard en op het strand bij Scheveningen. Zaterdag heb ik lekker paardgereden over de Veluwe. [RIJ-ITP] Rondje Veluwe met Haflinger Roos en Fjord Palm
Mooi Faringo, knap dat je jezelf een schop onder de kont hebt gegeven.
Leuk Sure_Lee, het was heerlijk strand weer volgens mij!
Laten we hopen dat er wat druppeltjes vallen. Gisteren werd er voor vandaag nog 10 mm regen voorspeld, daar is nu nog 1 mm van over. Ik geloof dus eigenlijk niet dat er echt iets gaat komen..
gaucho
Geplaatst: 16-05-22 09:02
Hie in het Oosten nog steeds wel flinke buien voor later vanmiddag voorspeld.
Eigenlijk zou het een hele dag gestaag door moeten regenen, soort stevige motregen. Plensbuien worden vaak niet door de kurkdroge, harde grond opgenomen
Vanochtend tijdens hardlooprondje was het aangenaam. Wordt denk ik benauwd vandaag
gaucho
Geplaatst: 16-05-22 10:11
Volgens buienradar komt er een flinke bui zo, ik verhuis maar naar binnen.
Buienradar zou zomaar gelijk kunnen hebben...ziet er dreigend uit. Hier zijn de wolken weer weg en schijnt het zonnetje uitbundig.
MarlindeRooz
Geplaatst: 16-05-22 10:13
Hier gaat het ook regenen en onweren waarschijnlijk. Net nu mijn vriend een middag vrij heeft genomen in verband met zijn verjaardag. Dus wij gaan gezellig in de middag naar de bios. Downtown Abbey wordt het.
Bootsiebob
Geplaatst: 16-05-22 10:16
Veel plezier marlinde en gefeliciteerd met je vriend
Gezellig Marlinde en gefeliciteerd met je vriend. Die film staat ook nog op mijn lijstje, maar niemand wil mee...die gaan allemaal met hun moeder, tja die heb ik niet meer. Misschien dat ik wel gewoon alleen ga.
Ik heb vandaag nog een paar korte stukjes gewandeld. Eerst bij het Mander grafveld,en de cirkels van Jannick. En omdat ik toch in de buurt was,ook even naar watermolen Bels. Het is mij echt veel te warm,en benauwd.
Mooi lizard, leuke plekjes heb je weer gevonden. Hier is het na de regen (ja er kwam toch nog een plensbui) helemaal niet meer zo warm/benauwd. Staat ook een stevig windje nu.
Leuke foto's ook van Faringo en Lizard. Fijn dat jullie het droog hebben gehouden. Hier is nog geen drupje gevallen. Maar het is wel erg benauwd en stoffig.
Ik ben gisteren wezen wandelen in de Hortus in Leiden. Was echt een heerlijke dag en wandeling. Zo 8km gelopen.