Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Mijn zwager, 73, nooit ziek geweest , hooguit een verkoudheid. Slikt nooit medicatie zelfs geen aspirientje.
Maandagavond Pfizer gehad en 24 uur later echt doodziek. Oncontroleerbaar shaken, moe, hoofdpijn , spierpijn en ligt al twee dagen op bed.
bigone schreef:Mijn zwager, 73, nooit ziek geweest , hooguit een verkoudheid. Slikt nooit medicatie zelfs geen aspirientje.
Maandagavond Pfizer gehad en 24 uur later echt doodziek. Oncontroleerbaar shaken, moe, hoofdpijn , spierpijn en ligt al twee dagen op bed.
Fitzroy schreef:Zouden mensen met zo’n extreme reactie misschien ook corona in erge mate hebben gekregen? Dat vraag ik me dan af.
Bij mij in de familie had alleen de jongste (21) last van koorts na AZ. Verder had niemand bijwerkingen, nog geen zere arm. Zowel Pfizer als AZ.
Fitzroy schreef:Zouden mensen met zo’n extreme reactie misschien ook corona in erge mate hebben gekregen? Dat vraag ik me dan af.
Bij mij in de familie had alleen de jongste (21) last van koorts na AZ. Verder had niemand bijwerkingen, nog geen zere arm. Zowel Pfizer als AZ.
Sizzle schreef:In een volledig doorgeprikt bejaardetehuis waren weer meerdere gevallen geconstateerd met mild verloop. Nu zit toch weer het hele bejaardenhuis in quarantaine met maskers op. Ik weet niet goed wat ik daar van vind.
Het doel was toch bereikt? Iedereen inclusief verzorging is reeds beschermt, waarom dat toch zo‘n heftige ‚lockdown‘. Dat is toch op lange termijn ook niet meer houdbaar lijkt mij. Zolang het verloop mild is, is het belangrijkste doel gehaald?
Majabeestje schreef:Ik kom net bij de kapper vandaan en daar zeggen beide kapsters dat er een gen in het vaccin zin én meisjes er onvruchtbaar van worden want dat hebben ze gelezen op feesboek. Gelukkig hoef ik geen kinderen meer te krijgen en wil ik ook wel een keer andere genen dus ik loop het risico maar
Liezel1 schreef:Majabeestje schreef:Ik kom net bij de kapper vandaan en daar zeggen beide kapsters dat er een gen in het vaccin zin én meisjes er onvruchtbaar van worden want dat hebben ze gelezen op feesboek. Gelukkig hoef ik geen kinderen meer te krijgen en wil ik ook wel een keer andere genen dus ik loop het risico maar
Kom maar door met die prik, dan hoef ik ook geen anticonceptie meer te gebruiken!
Echwel schreef:Ook patiënt met trombose overleden na Janssen-vaccinatie • Fransen krijgen na AstraZeneca-prik tweede prik met ander vaccin - https://nos.nl/l/2375951
Ben benieuwd hoe dit uitpakt