Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Is het niet zo dat al ben je nog positief op testen je na 10 dagen geen virus meer verspreid?
kiki1976 schreef:Is het niet zo dat al ben je nog positief op testen je na 10 dagen geen virus meer verspreid?
lenaa_tje schreef:Misschien heeft hij wel niemand besmet hè ? Ik had ook klachten maar bij mij was iedere test, ook de ggd negatief. En heb dus gewoon nog 2 dagen gewerkt. Niemand in mijn omgeving besmet geraakt gelukkig.
Zertab schreef:Ik vind dat altijd maar kort door de bocht. Uiteindelijk kan je alleen maar gokken wie wie heeft besmet.
Zertab schreef:kiki1976 schreef:Hier ook geen enkel idee wie ons besmet heeft, en dat boeit ook vrij weinig om eerlijk te zijn.
Het was eerder niet de vraag of we het zouden krijgen maar juist wanneer.
Precies. Iedereen krijgt het uiteindelijk.
Animal schreef:Ik weet wel zeker wie mij besmet heeftVrijdag op mijn werk (werk als bemonsteraar bij de meest genoemde organisatie in dit topic), was er een politie agent die voor een test kwam. Het was de eerste persoon die ik deze dag getest heb. Tijdens de afname proestte hij enorm, zelfs zo heftig dat ik niet meer door mijn spatkap heen kon kijken. Omdat het een politieagent betrof, hadden we voor hem ook een antigeentest ingezet. Deze bleek positief.
Ben wel naar huis geweest om direct te douchen en om te kleden, maar toen ik dinsdagmiddag van het ene op het andere moment flink klachten kreeg, wist ik wel direct hoe laat het was.