Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Italië heeft een prima gezondsheidszorg, maar ze kunnen het gewoon niet aan. Iets waar ze in NL ook bang voor zijn.
Giolli schreef:Ik lees op Facebook berichten over mensen die benzine gaan hamsteren, echt bizar. Daar word ik dus wel bang van he.
raket schreef:Het is onbekend waar ik het opgelopen heb. Ik ben niet in de risicogebieden geweest, degene die ik ken die daar waren heb ik hooguit mee geappt.
Ik heb niet aan deurklinken, pinapparaten en dergelijke gelikt.
raket schreef:Het is onbekend waar ik het opgelopen heb. Ik ben niet in de risicogebieden geweest, degene die ik ken die daar waren heb ik hooguit mee geappt.
Ik heb niet aan deurklinken, pinapparaten en dergelijke gelikt.
Shaggy09 schreef:Giolli schreef:Ik lees op Facebook berichten over mensen die benzine gaan hamsteren, echt bizar. Daar word ik dus wel bang van he.
Zou ik niet te serieus nemen. Ik vind het hamsteren sowieso een tikje overdreven. We moeten het virus zeker serieus nemen maar als je bedenkt dat 500 van de 17 miljoen mensen op dit moment besmet zijn dat duurt het nog wel even voordat we zodanig aan de afgrond zitten dat we niet meer naar de supermarkt kunnen.
Shaggy09 schreef:Klopt, het is inderdaad waarschijnlijk dat er veel meer besmettingen zijn. Ik vind het wel zorgelijk dat we nu geen vat erop hebben.