Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) hagelslag
En die ijsjes met snoepjes erin van Timon en Pumba!
Lekker, hagelslag! Dat heb ik al eeuwen niet gegeten.Frummels schreef:Ja die knetterijsjesEn die ijsjes met snoepjes erin van Timon en Pumba!
Ik heb fijne jodphurs van de EJ, en die zijn echt leer en helemaal niet zo duur.

word er doodmoe van.. Heb behoorlijk wat stress de laatste tijd en dat zie ik dan weer terug op de weegschaal helaas. Als ik stress heb is mijn hele stofwisseling blijkbaar van de leg.. (Je zou namelijk denken als je een week onder je verbruik eet, dat je afvalt.. maar ik kom rustig ruim een kg aan).
Ik ga meer kleiner maaltijden installeren (straks even naar de winkel) en verder gewoon blijven door doen, qua sport kan ik niet meer om het leefbaar te houden. Ik heb beseft dat ik 4x per week sport doe, had er eigenlijk niet echt bij stil gestaan, ik wou gewoon een dag wel een dag niet
Ik ben alle sinds grote voorstander van yoghurt in de avond!
)
Ik kan er over meespreken. Soms is een weekje eet/sport-vakantie net wat je nodig hebt
Dus een pas op de plaats en dan weer verder. Heb je nu vakantie?
nou ja, wel een heel gezellige dag gehad.
Met sport is het ook zo dat als je telkens hetzelfde doet je lijf niet echt veel meer verbrand/plateau ontstaat.
Zeker met genoeg beweging kan dat wel, je verbrand toch wel wat.
Meestal trekt het met 1-2 weken wel weer bij!
En watermeloen is ook heerlijk! Vervelend dat je zo moe bent, hopelijk trek je nog wat bij voor je buitenland trip! Met mij gaat het mentaal beter gelukkig, niet de energie om heel veel te doen maar ook geen zombiemodus, dus dat is goed. Verder beperkt die rugpijn me erg, echt aftellen naar die MRI!
kan me goed voorstellen dat dat erg vermoeiend is!
en nuja, ik sport tussen de 30-50min per keer, dus is wel niet extreem ofzo. We zien wel wat er komt.
Wel veel gestapt inderdaad!
Heerlijk zeg, in de jacuzzi!

En vooral ook weer om in het gareel te komen ná de vakantie.
Straks komt mijn middelste zusje om samen te koken en eten. Zaterdag een klein 'feestje' met alleen familie.
Hopelijk voel je je snel beter
zo leven is een stuk fijner
Examen is gelukt! Hopelijk denken de proffen dat ook
. Pindakaas
geniet er van!
Lekker uitrusten hoor, geniet van de wandeling!
Even snel: bah wat naar frummels die stress, je lijstjes leken mij ook gewoon normaal. Hopelijk krijg je je stress onder controle.
Wat fijn dat je zo gemotiveerd bent!
Langzaam aan richting badpak seizoen 
), maar ik had er zo'n zin in dat ik er de hele dag rekening mee heb gehouden en nu mag schranzen