Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fleury schreef:Veel plezier Lies! Crossjes zijn leuk. Kort en snel, dat ligt mij toch ook wat beter hoewel ik wel voldoende kracht mis. Doe je ook mee met een competitie?
liespower94 schreef:Maar even rustig aan hwn, dat van het sleutelbeen heb ik ook gehad. Bij mij hebben ze dat niet netjes hersteld dus ik loop nu met een bot wat een beetje in een v loopt met op het puntje van de v een hele bult bot; als het kan, en de fysio raadt het ook aan misschien toch maar even langs gaan. Sterkte!
hwn schreef:liespower94 schreef:Maar even rustig aan hwn, dat van het sleutelbeen heb ik ook gehad. Bij mij hebben ze dat niet netjes hersteld dus ik loop nu met een bot wat een beetje in een v loopt met op het puntje van de v een hele bult bot; als het kan, en de fysio raadt het ook aan misschien toch maar even langs gaan. Sterkte!
Dat van die bult heb ik ook, maar dat vind ik niet erg. Heb je verder nog pijn/last ervan? Hoelang duurde het voor het aaneen gegroeid was?
Pijn valt bij mij best mee, maar dat is doordat de andere blessures pijnlijker zijn, en arts zei dat ik blijkbaar hoge pijngrens heb, ben geen dag thuisgebleven van mijn werk ervoor (gelukkig 10 dagen later wel verlof) en mest weeral mijn stallen uit en zo, alleen hoeven uitkrabben lukt nog niet.
Hanmar schreef:Mooie foto supervixen, klinkt als een geslaagde run! Zo'n Urban trail lijkt me erg leuk om te doen, daar ga ik ook maar eens naar kijken
Ik heb vandaag heerlijk gelopen, door de duinen en daarna het strand op, totaal zo'n 11,5 km. In de voorbereiding naar Egmond wil ik vooral trainen op heuvels + strand in verschillende omstandigheden, qua afstand zit ik al aardig goed met bijv. de zevenheuvelenloop laatst nog.
Heeft een van jullie ervaring met de halve van Egmond - wat voor schoenen zijn daar het handigst? Ik heb 'gewone' hardloopschoenen met flinke demping (tegen overproneren etc., echt een stability schoen) die eigenlijk niet echt prettig lopen in mul zand en ongelijke ondergrond; daarnaast heb ik trailschoenen die erg fijn lopen op onverharde ondergrond maar weinig tot geen demping cadeau geven. Ik hoor wisselende verhalen over het 'duinstuk' van de route; is dat grotendeels verhard of vooral zandpaden?
Hanmar schreef:Mooie foto supervixen, klinkt als een geslaagde run! Zo'n Urban trail lijkt me erg leuk om te doen, daar ga ik ook maar eens naar kijken
Ik heb vandaag heerlijk gelopen, door de duinen en daarna het strand op, totaal zo'n 11,5 km. In de voorbereiding naar Egmond wil ik vooral trainen op heuvels + strand in verschillende omstandigheden, qua afstand zit ik al aardig goed met bijv. de zevenheuvelenloop laatst nog.
Heeft een van jullie ervaring met de halve van Egmond - wat voor schoenen zijn daar het handigst? Ik heb 'gewone' hardloopschoenen met flinke demping (tegen overproneren etc., echt een stability schoen) die eigenlijk niet echt prettig lopen in mul zand en ongelijke ondergrond; daarnaast heb ik trailschoenen die erg fijn lopen op onverharde ondergrond maar weinig tot geen demping cadeau geven. Ik hoor wisselende verhalen over het 'duinstuk' van de route; is dat grotendeels verhard of vooral zandpaden?