Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:Sorry, moest proesten om het woord pussywax haha. Die had ik nog niet gehoord.
Het nare ervan vond ik dat als ze dan hadden geharst, ze met een pincet de laatste haartjes eruit plukken omdat er altijd wat achter blijft. Die vrouw haar hoofd zweefde erboven, met een leesbril op, met een pincet in de aanslag om de haartjes op te sporen bij mijn doos en kontgat. Lekker was dat....
ElineS schreef:Sorry, moest proesten om het woord pussywax haha. Die had ik nog niet gehoord.
Het nare ervan vond ik dat als ze dan hadden geharst, ze met een pincet de laatste haartjes eruit plukken omdat er altijd wat achter blijft. Die vrouw haar hoofd zweefde erboven, met een leesbril op, met een pincet in de aanslag om de haartjes op te sporen bij mijn doos en kontgat. Lekker was dat....
Yltje schreef:Jongens, ik heb door al jullie briljante verhalen voor de zoveelste keer besloten dat ik alles down under ook ga laten harsen/waxen haha.
Naakt ook niet zo'n probleem mee, 3 jaar terug ook zo een spiraal laten zetten en dan gaan ze dr echt helemaal prachtig voor zitten. Plus een of andere inwendige echo met een staaf die de grootte van menig kerel overtrof![]()