[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 23:41

Ik heb ook geen probleem met naakt enz. Ga regelmatig naar de sauna, heerlijk. Wax zou daarom echt perfect zijn, maar rond de poes zou ik ècht niet trekken. Dat is allemaal al zo mega gevoelig daarzo, bahbah!!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 00:08

Ik ben er ook wel van overtuigd dat met waxen minder haar terugkomt, heb een tijdje (iets van n half jaar) mijn onderbenen laten harsen, daar heb ik echt gaten in mn beenhaar nu, en ik ben 2 jaar terug overgestapt naar scheren, en ik wil eigenlijk al een tijdje weer opnieuw gaan harsen.
Pussywax zou ik ook graag doen, maar ben ook bang dat dat een stuk pijnlijker is dan mn onderbenen. Anderzijds is het zo over en heb je er dan een maand profijt van, het gaat ook steeds minder pijn doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 00:20

Gewoon eerst beginnen met alleen bikinilijn :j heb ik ook gedaan en volgende keer ga ik ook voor volle pussywax :j :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 01:40

Sorry, moest proesten om het woord pussywax haha. Die had ik nog niet gehoord.

Het nare ervan vond ik dat als ze dan hadden geharst, ze met een pincet de laatste haartjes eruit plukken omdat er altijd wat achter blijft. Die vrouw haar hoofd zweefde erboven, met een leesbril op, met een pincet in de aanslag om de haartjes op te sporen bij mijn doos en kontgat. Lekker was dat.... :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 08:28

ElineS schreef:

Het nare ervan vond ik dat als ze dan hadden geharst, ze met een pincet de laatste haartjes eruit plukken omdat er altijd wat achter blijft. Die vrouw haar hoofd zweefde erboven, met een leesbril op, met een pincet in de aanslag om de haartjes op te sporen bij mijn doos en kontgat. Lekker was dat.... :')

:') :') :')

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 10:02

Ik heb jaaaren geleden laren laseren of elektrisch ontharen. Weet het niet meer.

Na 10 behandelingen was het nog steeds niet weg. Doordat je het dan niet mag epileren (wat ik altijd deed) heb ik veel meer haartjes dan voor het hele laseren. Ook heb ik mega pigmentvlekjes in nb liezen eraan overgehouden helaas.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 10:10

Ik hoor helaas ook vaak dat t net zo hard terugkomt schijnt per persoon anders te zijn

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 11:17

*topic in springt*

Wie problemen heeft met een ander het laten doen; gewoon zelf met suikerwax en katoenen strips (oud t-shirt ofzo). Suikerwax koken is niet moeilijk, en daarna is het gewoon een kwestie van RATSJJJJ :+

Ik heb alleen altijd zo veel blauwe plekken ervan.. Ziet er down under zo gek uit :=

Heb trouwens door Jodie en de lieve MUA in Boston een nieuwe liefde in MAC Taupe gevonden, so thanks! Hij is bij mij heel donker, dus een soort draagbare vampy look, heel fijn! :D Foto komt eraan.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 11:21

Suikerwax maken niet moeilijk? :') ik heb 5 pogingen gedaan en toen toch maar opgegeven := t werd steeds net te dik of te dun, super irritant.

Pussywax zelf doen zou ik echt niet doen, je kunt het niet goed zien, en als je de huid niet goed strakhoud of niet op de juiste manier trekt doet t alleen maar meer pijn..

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 13:48

Haha nou echt, mij is het ook nog nooit gelukt :') Gelukkig ben ik dus niet de enige.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 17:01

Jongens, ik heb door al jullie briljante verhalen voor de zoveelste keer besloten dat ik alles down under ook ga laten harsen/waxen haha.

Naakt ook niet zo'n probleem mee, 3 jaar terug ook zo een spiraal laten zetten en dan gaan ze dr echt helemaal prachtig voor zitten. Plus een of andere inwendige echo met een staaf die de grootte van menig kerel overtrof <<) :+

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 18:19

ElineS schreef:

Hahaha ja nog zoiets. Of dat ze koude lucht blazen op het gedeelte wat net gewaxt is.

Moet wel zeggen dat het ongemakkelijke van jezelf zo blootstellen wel snel weggaat. Als je pijn hebt maakt dat echt niks meer uit. :=

Murthul, zelf doen lijkt me ook echt alleen maar jezelf kwellen. Het is maar goed dat iemand anders het voor je doet want zij gaat door en je moet dan wel door.
Laatst bijgewerkt door Niniane op 16-07-16 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 18:20

Yltje schreef:
Jongens, ik heb door al jullie briljante verhalen voor de zoveelste keer besloten dat ik alles down under ook ga laten harsen/waxen haha.

Naakt ook niet zo'n probleem mee, 3 jaar terug ook zo een spiraal laten zetten en dan gaan ze dr echt helemaal prachtig voor zitten. Plus een of andere inwendige echo met een staaf die de grootte van menig kerel overtrof <<) :+

Hahaha echt he!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:09

Ik blijf wel bij m'n scheermesje... :')
Hou oksels en down under altijd wel bij maar m'n benen doe ik echt 1x in de 2 a 3 maanden. Heb niet zoveel lichaamsbeharing dus dat is wel makkelijk. Dus ook geen problemen met snorren of andere gezichtsbeharing :P

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:19

*Springt even in het topic*
Als ik me down under scheer krijg ik allemaal bultjes >;)
Oksels doe ik meestal 1 x in de 2/3 dagen en benen verschilt :')
*Springt weer onder meeleessteen*

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:42

Afbeelding

Jezus Christus Serena :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 20:00

Ik snap het niet? :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 20:05

Oeff dat kan ik een stuk netter en strakker. Even wat tijd ervoor nemen en niet te snel tevreden zijn.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 22:23

Waxen of harsen down under doe/durf ik niet.

Schaamte heb ik niet, na een uitstrijkje, inwendige echo voor eierstokkanker en een halve zwangerschap en bevalling heb ik daar zeker geen last meer van.

Al vond ik het wel gênant om op controle te moeten bij de gynaecoloog of alle placenta resten nu wel weg waren, midden in "mn periode" en dankzij de medicatie na die operatie de heftigste die ik ooit gehad had...

Maar ook dat heb ik overleefd haha

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 00:53

Ik zou nooit dat werk kunnen doen.. Alleen het idee al. Bah. Vies.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 12:17

Tja zo zijn er wel meer banen waarvan ik denk goed dat ze er zijn maar ik pas :=

Lotd, simpel:
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 13:03

Lekkere frisse look!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 13:54

ElineS schreef:
Ik zou nooit dat werk kunnen doen.. Alleen het idee al. Bah. Vies.

Het zijn maar geslachtsdelen hoor :') Ik zou er ook niet voor kiezen om dat als carrièrepad te kiezen maar bah en vies?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 13:55

Suus, in dit licht vind ik het echt zoveel mooier dan voor die lamp!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 13:59

Die wenkbrauwen van jouw ben ik helemaal verliefd op. En schrik gewoon van hoe mooi je bent. Dat kwam langer niet zo maar voren in het donkere oranje lichte. Dat was niet lelijk, dat niet, maar nu pas kan je goed zien hoe je eruit ziet. Je ogen spatten van het scherm