Ntlie_ mooi hoor die strandfoto's en Gaucho ook weer.
Hier ook rondje gedaan van 4 km tussen de buien door. Was fris en leuk. Koppeltje zilverreigers gezien en blauwe reiger, buizerds en klein grut zoals de staart meesjes
Vanmiddag ook nog een stukje gewandeld. Langs de Regge.
silby
Geplaatst: 25-01-21 17:10
Mooie foto's weer meiden, lekker dat jullie ook zo genieten van deze mooie dag!
Oei sterkte ermee Mandyy, zal wel even pijnlijk zijn!
Ik ben vanochtend even lekker een buitenritje wezen maken met 1 van mijn paardjes in een beetje winterwonderland, helaas was dat alweer snel vertrokken.
En vanmiddag nog even lekker met de honden naar de zeedijk geweest, het was zo mooi helder dat we de eilanden Terschelling en Ameland heel mooi konden zien liggen, de vuurtorens stonden mooi in het zonlicht, dat krijg je dus jammer genoeg niet met je telefoon vast gelegd, maar wij hebben er van genoten
Wat weer een heerlijke foto's van strand, heldere uitzichten over zee, polder, de regge en de zon die onder ging.
Niet fijn Mandy, maar 1 ding weet je zeker, die gaan nooit geen last meer geven
Ik had een lange non stop werkdag. Morgen een deadline en had wat tegenslagen dus moet even aanpoten nu. Na het werk nog wel even met m'n vader op pad...en toen...was de zon weg grrr. Maar ja niets aan te doen. Onderweg toch wat plaatjes geschoten.
Mijn vader op de dijk
En toen.....kwam het zonnetje terug. De 2 koepels zijn van de waterzuivering hier.
En daarna werd het vooral heel mooi. Echt een cadeautje aan het eind van de dag.
Prachtige foto's weer gezien hier dit x geen bijlees post. Wassen van weekendje Overijssel en huis aan kant maken ivm operatie morgen. Waren weekendje Overijssel maar internet was zo belabberd.. Genoten vd Sallandse Heuvelrug en Lemelerberg.