Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Samiyah schreef:Dankje, maar had gister gewoon even een baaldagje. Weet best dat ik niet echt dik ben, maar zo voelt het altijd tijdens het maandelijkse feestGezonder worden hoeft niet echt meer (althans, in gewicht niet) want ik ben al ruim 19 kilo kwijt en zit op een goed gewicht. (gezond blijven natuurlijk wel, daarom praat ik ook nog mee hier
)
, maar ik mag van mezelf alleen in het weekend `zondigen´. Starlight98 schreef:Samiyah schreef:Dankje, maar had gister gewoon even een baaldagje. Weet best dat ik niet echt dik ben, maar zo voelt het altijd tijdens het maandelijkse feestGezonder worden hoeft niet echt meer (althans, in gewicht niet) want ik ben al ruim 19 kilo kwijt en zit op een goed gewicht. (gezond blijven natuurlijk wel, daarom praat ik ook nog mee hier
)
Wat ben je dan al goed bezig! Een baaldagje is dan helemaal niet erg en moet ook af en toe kunnen. Ik ben zelf nu pas een paar dagen bezig om gezonder te eten, maar merk dat ik soms ook wel zin heb in iets ongezonds. Eigenlijk nu ook wel, maar ik mag van mezelf alleen in het weekend `zondigen´.
Jij ook succes en sterkte met niet zondigen, hihi
Samiyah schreef:Fijn dat het goed gegaan is, Ibuprofen bruis meegekregen? Die vond ik goed werken toen mijn verstandskiezen getrokken werden. Nogmaals sterkte iig, hoop dat de pijn meevalt.
Heey meld me ook weer even hier. Super druk met baan zoeken enzovoort.
maar havermout is weer een slecht product...... hij mag 3 aardappels en maar beetje groente dus geen groentes tussendoor??? Ben ik nou zo gek of is dat wel gewoon goed voor iemand die ongeveer 30 kilo moet afvallen.... help? heeft iemand argumenten voor mij?
hopelijk rest van de avond ook, en anders maar een klein bakje chips, zolang het maar geen hele zak wordt

Ik heb zo'n highwasted jeans van de H&M, en begin dit jaar pastte die echt niet (als in de knoop ging amper dicht en als ik die eindelijk dicht had dan ging de gulp steeds open omdat ie gewoon echt de verkeerde maat was.. heb m 1 dag aangehad onder een oversized trui en toen heb ik m de hele dag niet vast aangehad loool) Maar anyways, dat is nu zowat mn everyday broek omdat dat gewoon 1 van de weinige broeken is die wel gewoon lekker lang is en niet zo'n awkward eigenlijk net te kort maatje zoals de meeste broeken (is zo'n lengte breedte maat dus dan kun je lange pijpen kiezen). Maar nu had ik afgelopen vrijag dus een nieuwe besteld bij de H&M, en toen dacht ik ik ga m een maatje kleiner (waist maat dan, pijp niet natuurlijk) kiezen, want dan heb ik weer een motivatiebroek.. Krijg ik m net binnen en hij past gewoon perfect
Hoef niet eens moeite te doen om m dicht te krijgen en kan er super makkelijk mee zitten! Dus ik heb een een blijdschap momentje

voelt achteraf toch altijd lekker
We zien het wel of het werkt over een paar weken