Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:05

Ja ik denk dat dat hem was!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:14

O: Café Shake
T: Muesliereep (82kcal)
M: Kwark met aardbeien en beetje crueslie
A: Waarschijnlijk lasagnette :)
B: Straks even hardlopen

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:31

O: 250gr magere kwark + 'smores Questbar
T: 2 melba toastjes met 25gr forel filet
L: 150gr magere kwark + 45gr cruesli triple chocolate :o
T: Smart protein kokos koekje
A: 50g volkoren penne, 100gr kipfilet & 80gr tomaat/basilicum saus
T: whey shake

B: lesje insanity vanavond :))

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:46

Oeh ga je die tomatensaus van de pizza's gebruiken? Zo lekker die.. haha

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:06

Samiyah schreef:
Dankje, maar had gister gewoon even een baaldagje. Weet best dat ik niet echt dik ben, maar zo voelt het altijd tijdens het maandelijkse feest :)) Gezonder worden hoeft niet echt meer (althans, in gewicht niet) want ik ben al ruim 19 kilo kwijt en zit op een goed gewicht. (gezond blijven natuurlijk wel, daarom praat ik ook nog mee hier :) )

Wat ben je dan al goed bezig! Een baaldagje is dan helemaal niet erg en moet ook af en toe kunnen. Ik ben zelf nu pas een paar dagen bezig om gezonder te eten, maar merk dat ik soms ook wel zin heb in iets ongezonds. Eigenlijk nu ook wel :o, maar ik mag van mezelf alleen in het weekend `zondigen´.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:46

Starlight98 schreef:
Samiyah schreef:
Dankje, maar had gister gewoon even een baaldagje. Weet best dat ik niet echt dik ben, maar zo voelt het altijd tijdens het maandelijkse feest :)) Gezonder worden hoeft niet echt meer (althans, in gewicht niet) want ik ben al ruim 19 kilo kwijt en zit op een goed gewicht. (gezond blijven natuurlijk wel, daarom praat ik ook nog mee hier :) )

Wat ben je dan al goed bezig! Een baaldagje is dan helemaal niet erg en moet ook af en toe kunnen. Ik ben zelf nu pas een paar dagen bezig om gezonder te eten, maar merk dat ik soms ook wel zin heb in iets ongezonds. Eigenlijk nu ook wel :o, maar ik mag van mezelf alleen in het weekend `zondigen´.

Dankje, ja hoort erbij en gelukkig bleef het bij 1 dagje :) Jij ook succes en sterkte met niet zondigen, hihi

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:11

Zo, ik ben weer thuis! Allemaal goed gegaan bij de chirurg. Ze wilden er snel uit, dus ik was zo klaar. Twee aan een kant gedaan.
Mijn wang is erg dik door de verdoving en ik heb ook twee hechtingen. Tevens pijnstillers gekregen, dus ik ben benieuwd straks als de verdoving is uitgewerkt ;)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:17

Fijn dat het goed gegaan is, Ibuprofen bruis meegekregen? Die vond ik goed werken toen mijn verstandskiezen getrokken werden. Nogmaals sterkte iig, hoop dat de pijn meevalt.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:45

Fijn dat het goed ging!

IMANDRA schreef:
Oeh ga je die tomatensaus van de pizza's gebruiken? Zo lekker die.. haha

Ja :+: Moet ook op he :))
Voor mij word deze week ook pasta week ben ik bang :+

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:56

Samiyah schreef:
Fijn dat het goed gegaan is, Ibuprofen bruis meegekregen? Die vond ik goed werken toen mijn verstandskiezen getrokken werden. Nogmaals sterkte iig, hoop dat de pijn meevalt.

Nee, speciale pijnstillers van de apotheek. Vergelijkbaar met ibuprofen, maar dan zwaarder. Ontstekingsremmend ook :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:00

:wave: Heey meld me ook weer even hier. Super druk met baan zoeken enzovoort.

Me vriend volgt nu dus een dieet waar mijn haren van omhoog gaan staan en elke dag ruzie om hebben. Hij mag wel vruchtenhagel :o? maar havermout is weer een slecht product...... hij mag 3 aardappels en maar beetje groente dus geen groentes tussendoor??? Ben ik nou zo gek of is dat wel gewoon goed voor iemand die ongeveer 30 kilo moet afvallen.... help? heeft iemand argumenten voor mij?

Staan nu wel havermoutmuffins in de oven voor de eerste keer ze roken niet zo lekker dus ben benieuwd.

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 18:08

Ik heb het al volgehouden tot het avondeten *\o/* hopelijk rest van de avond ook, en anders maar een klein bakje chips, zolang het maar geen hele zak wordt ;)

Fijn dat alles goed is gegaan Coconut! Veel sterkte nog!

Ik wil binnenkort beginnen met workouts van Jillian. Ik zag die in het begin van het topic voorbijkomen, dus eens proberen hoe het bevalt. Ik probeer nog steeds het hele topic door te lezen :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 18:15

Iloveswan, hoe heet dat dieet?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 18:45

Goed bezig!

Tsja je kan het wel zeggen maar constant iemand die let op jou eten is echt niet leuk...

Straks een bonensoepje in elkaar flansen. Morgenochtend weer wegen ben benieuwd!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 19:30

Goed bezig allemaal!

Hier een slechte dag... Heb gegeten waar ik zin in had.. Morgen weer een goeie dag hoop ik :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 19:31

Ik vind het maar als een vreemd dieet klinken Iloveiswan :))

Zijn er hier veel mensen die Jillian workouts doen? Ik vind die zooo saai, hou ze echt niet vol :+

En omg yay :)) Ik heb zo'n highwasted jeans van de H&M, en begin dit jaar pastte die echt niet (als in de knoop ging amper dicht en als ik die eindelijk dicht had dan ging de gulp steeds open omdat ie gewoon echt de verkeerde maat was.. heb m 1 dag aangehad onder een oversized trui en toen heb ik m de hele dag niet vast aangehad loool) Maar anyways, dat is nu zowat mn everyday broek omdat dat gewoon 1 van de weinige broeken is die wel gewoon lekker lang is en niet zo'n awkward eigenlijk net te kort maatje zoals de meeste broeken (is zo'n lengte breedte maat dus dan kun je lange pijpen kiezen). Maar nu had ik afgelopen vrijag dus een nieuwe besteld bij de H&M, en toen dacht ik ik ga m een maatje kleiner (waist maat dan, pijp niet natuurlijk) kiezen, want dan heb ik weer een motivatiebroek.. Krijg ik m net binnen en hij past gewoon perfect :)) Hoef niet eens moeite te doen om m dicht te krijgen en kan er super makkelijk mee zitten! Dus ik heb een een blijdschap momentje :D

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:20

Inderdaad raar dieet weet gewoon niet wat ik moet kopen voor hem. Hij loopt nu dus bij een diëtiste hier in de buurt. Hoeft geen kcal te tellen niks dus ook zijn behoefte niet en hij zegt zelf niet op suikers hoeven te letten maar alleen maar aan de vetten.... snap er ook niks van maar was dan ook niet bij de afspraak.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:55

En je vriend kan de logica ook niet aan je uitleggen? :))

Whoohoo, toch nog insanity gedaan ookal had ik echt geen zin :D voelt achteraf toch altijd lekker :D

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:03

Ja dat hij gewoon suikers enzovoort mag eten maar wel zo weinig mogelijk vetten... dat havermout niet goed is en veel groente en 2 of 3 stuks fruit per dag ook niet kan

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:07

Maar wat eet hij dan wel?
Alleen maar suikers? Ik vind het een beetje gek klinken wel raar dat het van de diëtiste komt

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:11

Ja dat vond ik dus ook hij eet nu volgens een rooster:
O: Muesli met melk (100 mil en 4 scheppen)
T: 100 gram druiven
L: 3 broodjes met.... hagelslag en dat soort dingen
T: 100 gram tomaten
A: 4 Aardappelen met andijvie en kip
T: niks

D: Bubbel water met citroen en perzik

en dan bijna elke dag hetzelfde

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:26

Wtf.. Havermout is slecht maar hij eet wel muesli wat ook grotendeel uit havervlokken bestaat?
Dat ie er mee afvalt zou wel kunnen, maar dat is dan puur omdat het lijstje denk ik ong rond de 1200 kcal zit. Vind het alleen zoveel carbs.. denk zowat bijna 75% oid :'D (nou weet ik niet hoeveel kip hij eet enz) maar idk, vind het een speciaal dieet :))

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:27

Jep ik dus ook volg het dus niet helemaal mee:P zit gewoon lekker aan de havermout s`ochtends en smiddags salades of wraps _O- We zien het wel of het werkt over een paar weken

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:30

Nouja met 1200 kcal moet hij in principe makkelijk af kunnen vallen.. maar vind het zeer speciaal dat ie brood met vruchtenhagel moet eten etc :')

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:56