Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samiyah schreef:Dankje, maar had gister gewoon even een baaldagje. Weet best dat ik niet echt dik ben, maar zo voelt het altijd tijdens het maandelijkse feestGezonder worden hoeft niet echt meer (althans, in gewicht niet) want ik ben al ruim 19 kilo kwijt en zit op een goed gewicht. (gezond blijven natuurlijk wel, daarom praat ik ook nog mee hier
)
Starlight98 schreef:Samiyah schreef:Dankje, maar had gister gewoon even een baaldagje. Weet best dat ik niet echt dik ben, maar zo voelt het altijd tijdens het maandelijkse feestGezonder worden hoeft niet echt meer (althans, in gewicht niet) want ik ben al ruim 19 kilo kwijt en zit op een goed gewicht. (gezond blijven natuurlijk wel, daarom praat ik ook nog mee hier
)
Wat ben je dan al goed bezig! Een baaldagje is dan helemaal niet erg en moet ook af en toe kunnen. Ik ben zelf nu pas een paar dagen bezig om gezonder te eten, maar merk dat ik soms ook wel zin heb in iets ongezonds. Eigenlijk nu ook wel, maar ik mag van mezelf alleen in het weekend `zondigen´.
Samiyah schreef:Fijn dat het goed gegaan is, Ibuprofen bruis meegekregen? Die vond ik goed werken toen mijn verstandskiezen getrokken werden. Nogmaals sterkte iig, hoop dat de pijn meevalt.