Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 07:22

Mooie lipstick!

Gaan jullie door met een nieuw skincare product wanneer je huid boos begint te doen? Het gaat om een cleanser, die echt heel fijn voelt, maar nu doet mijn huid ineens echt zo vervelend. Terwijl ie na de cleanser juist heel fijn voelt, niet droog/tight of zo -O-

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 08:34

Mooi Djilna, nog gefeliciteerd! :)

Anthea, ik hou meestal een weekje vol tenzij m'n huid echt eczeem of uitslag krijgt.

Oehh Deijs, ik zou het niet weten. Ik denk dat zelf samenstellen wel de beste oplossing is. (Misschien inglot.)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 08:44

Kan iemand mij even een test-pb sturen? Ik had een paar mensen gepb-t maar ik kreeg maar niks terug. Toen zag ik ineens dat m'n box vol zat. Heb nu geleegd maar er komen nog steeds geen berichten binnen... :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:19

Heel mooie look Djilna! Mooi natuurlijk maar toch opgemaakt, die lipstick staat je goed. :)

Ik heb nog nooit echt gehad dat ik puistjes oid kreeg van bepaalde verzorgingsproducten, wel uitslag of eczeem dus daar stop ik altijd meteen mee. Jammer is dat altijd hè. :x
Als ik break outs zou krijgen zou ik het nog even aanzien, misschien doen je hormonen ook wel even vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:22

Mooie look Djilna!
Heerlijk rustig, maar toch heel verzorgd.
Hou ik van :j

Hangt er vanaf wat je met een boze huid bedoelt.
Als je echt uitslag of iets dergelijks krijgt, dan zou ik onmiddelijk stoppen. Hoe fijn je huid dan ook voelt na gebruik, er zit waarschijnlijk toch iets in waar je op reageerd.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:25

Als mijn huid er niet goed op reageert dan stop ik gelijk omdat ik niet nog een rodere huid wil....

Mooi Djilna!! Idd wat Anc zegt :j

Rest wel bijgelezen maar jullie kletsen zoveel _O-
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goede eyeliner, 1tje die niet snel uitdroogt..... en niet snel vervaagd. Heb nu opzich een hele fijne die ik op ebay gekocht had omdat het er zo leuk uit zag :') Maar wil er eigenlijk 1tje die gewoon in de winkel te koop is... dus nog tips?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:51

Mooie look djilan!
Yonker aan mij heb je niets gebruik niets anders meer dan m'n kat von D :)
Afhankelijk met wat je met boos bedoeld, beetje branden kijk ik nog aan maar echt pijnlijk en rood stop ik meteen..

Afbeelding
M'n ooglook van gisteren, vond m uiteindelijk wat te Barbie roze maar icm de eyeliner dacht ik naja het kan wel :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:03

Mooi Suus!! :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:07

Dank jullie wel :) Zie wel dat per PC/beelscherm de kleuren anders zijn :+ Blijft jammer.
Het is wel leuk om te merken dat ik steeds meer 'gevoel' krijg voor het opmaken. In die zin dat het makkelijker is om kleuren te kiezen en combineren. Al blijf ik het lastig vinden om als je de crease donkerder maakt ook de buitenhoek goed donker te krijgen. Dus zeg maar die overgang ooglid/crease.

Nelleke dank je, was de verjaardag van mijn vader :D

Anthea, als je huid direct na verzorgen wel fijn voelt zou ik het denk ik nog een weekje aanzien. Misschien trekt het toch weer weg. Als het wel erger wordt zou ik zeker stoppen, misschien reageert het toch met je huid of met een gezichtscreme die je erna op doet?

Suus mooi! Ook roze :D Ik ga volgende keer toch ook een lijntje trekken, vind dat erg mooi!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:08

Ik vind een lijntje ook erg mooi, maar niet bij mij. Mijn ogen lijken dan heel klein en ik maak bbbbibberlijntjes :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:17

Mooie look inderdaad Djilna, welke blush van Kiko heb je op daar?

Ik merk dat ik qua huidverzorging best een makkelijke huid heb, alleen met creme's ben ik een ramp. Soms is het te vet en soms te droog. Altijd weer een karwei als ik besluit dat ik een nieuwe nodig heb. En nu wil ik ook graag een goede oogcreme.

Als mijn huid na alle verzorging nog goed voelt, ga ik er mee door. Vind een beetje trekken/prikken niet erg, heb dan zelfs wel eens het idee dat het goed werkt haha.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:34

Roos, Kiko Soft touch blush in 108

Yv_ ik bedoel lijntje langs de bovenste wimperrand. Zolang je onder niets doet lijken je ogen eigenlijk zelden kleiner. Ik wil wel een dun lijntje, niet zo'n dikke rand als sommige mensen dat mooi kunnen hebben. Dat staat mij niet. En is wel nog oefenen, want zo strak kan ik ze ook nog niet trekken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:42

Ik vind een lijntje boven mijn ogen ook niet mooi, is mijn ooglid gewoon te klein voor, ik heb ook een klein beetje hooded eyes.
Mijn ogen lijken dus wel degelijk kleiner met een lijntje er boven ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:46

Oh? Ik heb ook iets hooded eyes, daarom kan ik alleen een heel dun strak lijntje langs de wimperrand. Maar dan is het effect alleen dat je wimpers nog zwarter en voller lijken en dat is precies wat ik wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:47

Hoe dun ik hem ook doe, het ziet er altijd debiel uit...
Ik ben er dus maar mee opgehouden.

Wel doe ik altijd een zwart (of welke kleur potlood ik dan ook gebruik) lijntje op mijn bovenste waterlijn.
Lijken je wimpers ook voller en zwarter.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:48

Ik vind mezelf zonder eyeliner echt raar _O- Maar draag elke dag eyeliner....
Als ik niet zo'n zin in van alles heb doe ik... foundation, poeder, wenkbrauwen, eyeliner en mascara.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:49

DnT dat vind ik zo eng om te doen, zo langs die bovenste waterlijn, brr :=
Maar idd, dat effect dus.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:51

Ik vind het ook niet het fijnste moment van de dag...
Maar het went wel :j

En ik vind het effect gewoon zo veel mooier dan wanneer ik het niet doe.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:03

Wauw mooie looks! Ik ben ook echt zeer jaloers op jou haar Djilna :))

Mijn ogen zijn zonder dun lijntje inderdaad ook nog kleiner.. dat vollere wimpers effect doet bij mij ook heel veel :j En lijntje in de bovenste waterlijn doe ik ook :)) Eerst dat en dan nog eyeliner :))
En ik heb dat ook yonker.. en andere mensen ook want zodra ik geen lijntje heb vragen mensen zich gelijk af of ik wel makeup op heb _O-

Maar ik trek soms ook gewoon lange wings :+ Net zoals gisteren :))
Had een groene ooglook gemaakt maar op de foto is hij zoveel minder mooi :/
Anyways, dit had ik gister;

Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:11

Wing lukt me dan echt niet _O- Ziet dr nooit uit bij mij :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:35

Ik ben ook nog steeds geen vriendjes met een wing.
Netjes bij jou Navatu! En dat met een look op de foto krijgen zodat het overkomt zoals het echt is, drama hè :\

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:46

Afschuwelijk ja :)) Hier lijkt het 1 kleur groen terwijl je 'in het echt' 3 kleuren groen zag.. beeeetje jammer :P
En thanks!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 12:55

Wow eyebrow game strong :Y)

Dat vind ik altijd zo knap

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:02

Lol ik zat me aan mn eyebrows te ergeren :))
De staartjes zijn niet vloeiend :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:09

:)) Ik vind ze aardig vloeiend hoor!

Ik ben ook nog niet helemaal happy met mijn wenkbrauwen. Nog maar even bijwerken en ik twijfel over een iets lichter potlood, maar mag niet roder worden. Wat zou een goede kleur zijn of vinden jullie het wel mooi zoals het op de laatste foto's is? Ik teken ze niet dagelijks bij trouwens, maar ze zijn dan vanaf halverwege naar het eind veel dunner. Niet storend, maar ik vind ze ingetekend/bijgetekend wel mooier. Met poeder is het al iets subtieler dan met potlood, maar blijf het lastig vinden ze goed te krijgen..