Stef hadden ze trouwens als de textures van GR bij jouw groothandel?
Nop, ze zijn twee weken dicht geweest en hadden nog geen levering gehad, maar begreep ook dat ze in nl nog niet leverbaar zijn. Misschien eind van de maand op de beurs...
Ik had nagelgroothandel een mail gestuurd met de vraag of 75 - 81 ook te bestellen was. Kreeg terug dat die nog niet in NL verkrijgbaar, maar wellicht op een later tijd stip wel.
Die andere nummers zijn bij hun gewoon te bestellen in de shop.
Vind het trouwens wel vreemd. Kunnen ze dat niet gewoon bij GR zelf bestellen?
Ladies, ik wil graag de chameleon/color changing van bluesky. Ik ben helemaal niet bekend met ebay. Zou graag de bruine en roze (glitter) willen. Waar kan ik die het best zoeken/vinden/bestellen?
Heb gisteren en vandaag, om wat overzicht te krijgen na mijn shoppingtour van de laatste week, twee nagellak-displays gemaakt : http://nl.tinypic.com/m/hx4pzt/2
Lukt ook eindelijk tenminste een beetje fatsoenlijk te lakken
Mijn nagels scheuren alleen heel snel aan de rand en zijn dan lelijk kort. Iemand tips hoe ik dat kan voorkomen?
Natvia welkom mooi gedaan zo je nagellak. verder zijn er wat leuke kleuren voorbij gekomen en die ja ehmm... "zieke splijtende nagel"( sorry geen idee voor de beschrijving) vind ik ook wel intresant
Nativa dat heb je leuk gedaan! Ik wil ook iets gaan maken met de tijd. Ik heb alles nu in een grote tas zitten. We gaan hopelijk nog dit jaar onze studeerkamer verbouwen. Ik wil dat aan de zijkant van een kast van die plexiglazen bakken ophangen voor al mijn lakjes. Mijn verzameling normale lakjes groeit gestaag. Ik heb er nu bijna 50 en er zijn er nog een paar onderweg. Sinds de quick dry topcoats en de dry drops ben ik ook om. Ik had nooit het geduld om te wachten tot het droog is.
He Nativa! Eindelijk eens een nieuwe verslaafde die niet mijn schuld is
Leuk die rekjes!
Nativa
Geplaatst: 08-01-14 13:30
Anc schreef:
He Nativa! Eindelijk eens een nieuwe verslaafde die niet mijn schuld is
Leuk die rekjes!
Nou, eigenlijk, je blog heeft wel meegeholpen hoor
Tnx all
Iemand een tip welk merk een mooie donkergrijze lak heeft? Heb hier alleen paarsachtig-grijs en bruinachtig-grijs gevonden, maar geen echt diep donkergrijs.